Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2023 12:36:00 |
Składania : | 13-07-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 13-07-2023 08:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Dostępny samorząd – granty
PS.2510.2.1.2022.AD Krosno, 5 lipca 2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na:
zakup i dostawę pętli indukcyjnych przenośnych i stacjonarnych, krzeseł ewakuacyjnych, lup elektronicznych, materacy ewakuacyjnych, ramek do podpisów, tabletów, tyflomap dużych wiszących oraz realizację usługi przygotowania wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
1. Zamawiający:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28a
38-400 Krosno
NIP: 6840013798
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postepowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.
Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w załączonych poniżej dokumentach.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-17 15:09 | Katarzyna Markowicz | Informacja o wyborze oferty |
2023-07-14 12:33 | Katarzyna Markowicz | Informacja z otwarcia ofert |
2023-07-13 08:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na realizację zadania - 102 863,59 zł brutto |
2023-07-12 07:50 | Katarzyna Markowicz | W załączeniu odpowiedź na pytanie |
2023-07-11 12:53 | Katarzyna Markowicz | odpowiedź na pytanie |
Komunikaty