Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA.CZL.DZP.261.2.69.2023 Usługa organizacji, transportu, montażu i demontażu stoiska Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu w dniach 05 – 07.09.2023 r.

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2023 09:25:00
Składania : 10-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-07-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1027.32 2023-06-30 09:25:00 Postępowanie
OPZ - FE KARPACZ 2023.doc doc 65.5 2023-06-30 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 619.84 2023-06-30 09:25:00 Postępowanie
pytania 1.docx docx 16.53 2023-07-05 13:50:54 Publiczna wiadomość
137x.jpg jpg 4.79 2023-07-05 13:50:54 Publiczna wiadomość
CEM_7824.JPG JPG 7911.5 2023-07-05 13:50:54 Publiczna wiadomość
CEM_8359.JPG JPG 7880.89 2023-07-05 13:50:54 Publiczna wiadomość
scianki_wiz_10.jpg jpg 332.34 2023-07-05 13:50:54 Publiczna wiadomość
137x.jpg jpg 4.79 2023-07-05 13:51:56 Publiczna wiadomość
CEM_7824.JPG JPG 7911.5 2023-07-05 13:51:56 Publiczna wiadomość
CEM_8359.JPG JPG 7880.89 2023-07-05 13:51:56 Publiczna wiadomość
scianki_wiz_10.jpg jpg 332.34 2023-07-05 13:51:56 Publiczna wiadomość
pytania 2.docx docx 12.74 2023-07-05 13:51:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 697.57 2023-07-10 09:21:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 716.21 2023-07-11 08:43:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-11 08:43 Barbara Mękarska W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-10 09:21 Barbara Mękarska W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-05 13:54 Barbara Mękarska Zamawiający wyznacza nowy termin otwarcia ofert na dzień 10.07.2023 r. na godz. 9.00!
2023-07-05 13:51 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania jakie wpłynęły w postępowaniu

137x.jpg

CEM_7824.JPG

CEM_8359.JPG

scianki_wiz_10.jpg

pytania 2.docx

2023-07-05 13:50 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania jakie wpłynęły w postępowaniu

pytania 1.docx

137x.jpg

CEM_7824.JPG

CEM_8359.JPG

scianki_wiz_10.jpg

2023-07-04 14:11 Barbara Mękarska Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją zamówienia w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w tym związanych również z udziałem hostess, a także załatwienia wszelkich formalności (np. niezbędnych przepustek).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434