Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbiórki pomieszczeń gospodarczych i ustawienia nowych typu blaszak przy ul. Sienkiewicza 4 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2023 15:42:00
Składania : 30-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbiórki istniejących pomieszczeń gospodarczych przy ul. Sienkiewicza 4 w Lubawce, zabezpieczenia przyległych pom. gosp. na działce sąsiedniej i wykonanie dokumentacji na ustawienie pomieszczeń typu blaszak w miejscu pomieszczeń rozebranych.

2.         Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-      wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego rozbiórki pomieszczeń gospodarczych i ustawienia nowych typu blaszak – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-      wykonanie projektu technicznego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-      wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-      uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,

-      udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-      sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

3.         Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.

4.         Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.

Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej lub DWKZ.

5.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

6.         Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

7.         Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia:

-      złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 31.10.2023 r.

-      sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.docx docx 44.85 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.docx docx 24.4 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.docx docx 32.47 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.docx docx 26.54 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.docx docx 23.18 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (lokalizacja pomieszczeń przeznaczonych do rozbiórki) - projekt rozbiórka Sienkiewicza 4.jpg jpg 215.94 2023-06-19 15:42:00 Postępowanie
protokół Sienkiewicza 4.pdf pdf 463.09 2023-07-03 15:48:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-03 15:48 Maciej Kosal Szanowni Państwo! W załączeniu zestawienie złożonych ofert.

protokół Sienkiewicz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompletnej dokumentacji Koszt wykonania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 31.10.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych - Proszę o załączenie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Proszę o załączenie zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293