- Strona główna
- Postępowanie ID 781505
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana wymiennika ciepła w węźle cieplnym w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikHenryka Łuczka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-16 13:54:00
-
Składania2023-06-23 12:54:00
-
Otwarcie ofert2023-06-23 12:59:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wymagania i specyfikacja
Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na Wymiana wymiennika ciepła w węźle cieplnym w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Zakres usługi:
- dostawa, montaż wymiennika ciepła zamontowanego w węźle cieplnym po stronie wysokiej sieć cieplna/instalacja centralnego ogrzewania
Parametry techniczne istniejącego wymiennika ciepła:
. . liczba płyt: 106 szt
- moc nominalna 1511 kW
. . powierzchnia wymiany ciepła: 25,13 m2
. . minimalny wymiar montażowy: 313 mm
. . maksymalne ciśnienie robocze: 16,0 bar
. . ciśnienie testowe: 23,0 bar
. . pojemność - strona gorąca: 31,2 dm3
. . pojemność - strona zimna: 31,8 dm3
. . maksymalna temperatura robocza: 150 oC
. . strona gorąca - wejście/wyjście: F1-F4
. . strona zimna: wejście/wyjście F3-F2
. . producent: SONDEX
. . rok produkcji: 2011
- - uruchomienie węzła cieplnego
- sprawdzenie szczelności i poprawności działania
- montaż wymiennika zgodnie z warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru.
Wymagane parametry nowego wymiennika:
- - moc nominalna: 700 kW
- - parametry ciśnienia i temperatury j.w.
- - pozostałe dane wynikowe.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
- Termin realizacji zamówienia 31. 08. 2023 r
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół dostawy.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-07
09:32:09
|
Henryka Łuczka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie anulowano z uwagi zmianę zakresu pracy |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?