Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00242620/01 11 /23 - Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.

Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2023 12:05:00
Składania : 13-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-06-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 do umowy -Wykaz adresowy 2023.doc doc 32.5 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Ogł. o zamówieniu ds. 11, 2023_BZP 00242620_01.pdf pdf 130.75 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
SWZ ds. 11.pdf pdf 996.38 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. 4 do swz -Wykaz asortymentowo-ilościowy (cennik).pdf pdf 544.39 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. 4 do swz - Wykaz asortymentowo-ilościowy (cennik).xls xls 92 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do swz -Formularz ofertowy.docx docx 19.59 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do swz -Formularz ofertowy.pdf pdf 593.31 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do swz -Projekt umowy.docx docx 22.42 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do swz -Projekt umowy.pdf pdf 679.28 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do umowy -Wykaz adresowy 2023.pdf pdf 401.41 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do swz -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 16.6 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do swz -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 566.44 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
SWZ ds. 11.docx docx 60.77 2023-06-01 12:05:00 Postępowanie
ZP-946-23 Inf.z otwarcia ds.11.pdf pdf 125.71 2023-06-13 12:39:18 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia ofert ds. 11.docx docx 19.83 2023-06-13 12:39:18 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze ds. 11 -23.pdf pdf 207.77 2023-06-21 14:19:41 Publiczna wiadomość
Inf.o wyborze ds.11.docx docx 18.73 2023-06-21 14:19:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-21 14:19 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP-1023 /23 z dnia 21.06.2023r. tj. "Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty". Dokument w załączeniu.

Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. o wyborze ds. 1 [...].pdf

Inf.o wyborze ds.11. [...].docx

2023-06-13 12:39 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP-949 /23 z dnia 13.06.2023r., tj. Informację z otwarcia ofert. Dokument w załączeniu.

Z poważaniem
st.insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

ZP-946-23 Inf.z otwa [...].pdf

Inf. z otwarcia ofer [...].docx

2023-06-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę 483 964,26 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 249