Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPZOZ.DLA.2300.08.2023 Sukcesywna dostawa PALIW CIEKŁYCH dla SP ZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2023 14:20:00
Składania : 02-06-2023 14:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 14:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 - DRUK OFERTY.doc doc 70.5 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
Zał. 2 Wykaz stacji paliw.doc doc 35 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
Zał. 3 (AiB)- Oswiadcz. warunki,wyklucz.doc doc 54 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
Zał. 5 - oswiadcz.o aktualnosci.doc doc 41 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
Zał. 6 - zobowiaz. udostep.zasobow.doc doc 64 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
Zał. 7 -Oswiadcz.konsorcjum.doc doc 63.5 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE PDF.pdf pdf 178.9 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4 - WZÓR UMOWY OK.pdf pdf 314.94 2023-05-25 14:20:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 149.54 2023-05-25 14:20:30 Postępowanie
SWZ KOREKTA.pdf pdf 550.28 2023-05-30 13:49:38 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części nr 2.pdf pdf 292.23 2023-06-14 14:33:42 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf pdf 301.38 2023-06-21 14:36:31 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 307.57 2023-06-02 14:03:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 315.03 2023-06-02 14:34:39 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
os_wiadczenie wykonawcy.pdf pdf 1969.34
KONCESJA.pdf pdf 5021.46
KRS.pdf pdf 65.84
OFERTA.pdf pdf 3089.01
oswiadczenie wykonawcy 4.pdf pdf 749.73
wykaz stacji.pdf pdf 5680.69
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
wykaz stacji.pdf pdf 5680.69
KONCESJA.pdf pdf 5021.46
KRS.pdf pdf 65.84
OFERTA.pdf pdf 3089.01
os_wiadczenie wykonawcy.pdf pdf 1969.34
oswiadczenie wykonawcy 4.pdf pdf 749.73

Komunikaty

2023-06-21 14:36 Agnieszka Linkiewicz-Mendel Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1170 ze zm.), Zamawiający, dziękując za udział w postępowaniu w trybie podstawowym „sukcesywna dostawa paliw ciekłych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III” nr sprawy SPZOZ.DLA.2300.08.2023, przekazuje wynik postępowania. Z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2023-06-14 14:33 Agnieszka Linkiewicz-Mendel ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI POSTĘPOWANIA DLA ZADANIA 2

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-02 14:36 Dział Logistyki i Administracji NA PODSTAWIE ART. 74 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA ZŁOŻONE OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI W POSTĘPOWANIU.
2023-06-02 14:34 Dział Logistyki i Administracji Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień́ publicznych (Dz. U. 2022.1710 tj.), Zamawiający informuje o złożonych ofertach w postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-02 14:03 Dział Logistyki i Administracji Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi brutto 746.000 złotych brutto, w tym pakiet 1 - 570.850 złotych, a pakiet 2 - 75.150 złotych.

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-06-02 14:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi brutto 746.000 złotych brutto, w tym pakiet 1 - 570.850 złotych, a pakiet 2 - 75.150 złotych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 369