Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi oraz instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy (IV Etap)” celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Droga p.poż. Zadanie nr 2: Elektryka i malowanie.

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2023 11:11:00
Składania : 12-04-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I          ZAMAWIAJĄCY:

 

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi oraz instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy (IV Etap)” celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. z podziałem na następujące zadania:

Zadanie nr 1: Droga p.poż. 

Zadanie nr 2: Elektryka i malowanie.

 

CPV   71520000-9    Usługi nadzoru budowlanego

           71631300-3    Usługi technicznego nadzoru budowlanego

 

II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.  Prace objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową:

-     dla zadania nr 1 – autorstwa firmy Usługi Projektowe mgr inż. arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49d, 58 – 100 Świdnica oraz na podstawie Decyzji Pozwolenia na Budowę Nr 1549/2019 z dnia 03.10.2019 r. oraz Decyzji nr 134/2020 z dnia 05.02.2020 r. 

-    dla zadania nr 2 – autorstwa firmy Zakład Usług Technicznych „PROBUD” Mieczysław Ruszała ul. Warszawska 53; 58-307 Wałbrzych

2.    Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

Dla zadanie nr 1 Droga p.poż:

1) korytowanie terenu pod drogę;

2) wykonanie warstw podbudowy zgodnie z projektem,

3) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym;

4) ograniczenie drogi krawężnikami układanymi na ławie z oporem;

5) regulacja wysokości studzienek kanalizacyjnych;

6) przeróbka (poszerzenie) istniejącej bramy wjazdowej;

7) wywóz i utylizacja gruzu. 

Dla zadanie nr 2 Elektryka i malowanie:

1) wykonanie rozdzielnic piętrowych;

2) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;

3) rozprowadzenie przewodów instalacji elektrycznej w korytarzach i ciągach komunikacyjnych wraz z niezbędnymi wyprowadzeniami obwodów przewidzianych w projekcie;

4) demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na korytarzach;

5) zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi, 

6) wykonanie pomiarów powykonawczych;

7) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie;

8) wyrównanie (wygładzenie) powierzchni ścian i sufitów pod malowanie;

9) malowanie emulsyjne ścian i sufitów wraz z uprzednim zagruntowaniem podłoży;

10) malowanie olejne, jednostronne stolarki drzwiowej;

11) mycie i sprzątanie obiektu po wykonanych pracach

 

3.     Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi:

Dla zadania nr 1:  88.193,73 netto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt trzy złote siedemdziesiąt trzy grosze).

Dla zadania nr 2: 360.983,62 zł netto (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt trzy złote sześćdziesiąt dwa grosze).

 

III       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1.   Termin rozpoczęcia realizacji robót – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą prac wyłonionym w drodze postępowania przetargowego określa się wstępnie na drugą połowę kwietnia 2023 r. Termin przekazania placu budowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą prac dla zadania nr 1 i dla zdania nr 2 w dniu 26 maja 2023 r.

2.  Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy lecz nie później niż do dnia do 28.08.2023 r.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

 

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.     Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.   Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.     Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI.      WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczenie o posiadaniu uprawnień:

-  budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe

- budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych  oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 12.04.2023 r. do godziny 10.00

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.     O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.     Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.     Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.     Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.     Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.   Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.

5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych

Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 6 – Decyzja pozwolenia na budowę





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 16965.23 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych.docx docx 18.96 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 32.51 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.39 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Decyzja pozwolenie na bdowę.7z 7z 442.76 2023-03-28 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2023-03-28 11:11:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 58.5 2023-03-28 11:11:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych.docx docx 18.96 2023-03-28 11:11:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.39 2023-03-28 11:11:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 32.51 2023-03-28 11:11:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy (IV Etap)” celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświdczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych - Proszę o załączenie Oświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

(0)
3 Termin i warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Pro [...].docx

(0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295