Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.4.2021 Świadczenie usługi nadzoru archeologicznego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi 3487D, ul. Katowicka w Kamiennej Górze

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2023 11:04:00
Składania : 24-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 24-03-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

         I.            Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614 14 74 708

Strona internetowa: www.kamienna-gora.pl

Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

Strona, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem:  https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

Numer telefonu: 75 64 50 100

Dni i godziny urzędowania:

poniedziałek: 7:30-17.00

 

wtorek – czwartek: 7:30-15.30


piątek: 7.30-14.00

     II.            Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru archeologicznego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi 3487D, ul. Katowicka w Kamiennej Górze w zakresie ustalonym Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Nr 33/2022 z dnia 12 stycznia 2021 r.

Dotychczasowe rozpoznanie obszaru obserwacji archeologicznej miasta Kamienna Góra w rejonie ulicy Katowickiej świadczy o nasyceniu faktów osadnictwa średniowiecznego oraz nowożytnego wzdłuż dawnego traktu komunikacyjnego zlokalizowanego pomiędzy średniowiecznym ośrodkiem staromiejskim a grodem – zamkiem – stanowisko archeologiczne Nr 1/29/AZP 86-19.

2.       Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:

1)      przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych,

2)      pełnienia stałego nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia prac ziemnych przy realizacji robót budowlanych związanych z przebudową drogi 3487D, ul. Katowicka w Kamiennej Górze,

3)      sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego i badań archeologicznych i opracowanych wyników tych badań oraz przekazanie ich wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków.

3.       Nadzór archeologiczny Wykonawca sprawował będzie zgodnie z zapisami ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych. 

4.       Wyszczególnione obowiązki Wykonawcy mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpuje całego zakresu zobowiązania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności niewymienionych wprost wyżej, a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

5.       Obowiązkiem Wykonawcy jest obecność na placu budowy minimum jeden raz w tygodniu.

6.       Wykonawca nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.

7.       Szczegółowy zakres robót przebudowy drogi 3487D, ul. Katowicka w Kamiennej Górze opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zamieszczona na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/737131

8.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

   III.            Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.35.19.14-3 Usługi archeologiczne

   IV.            Informacje dotyczące wykonawcy robót:

Procedura wyboru wykonawcy robót budowlanych dokonywana jest w trybie podstawowym  – znak sprawy: ID.272.3.7.2023

Postępowanie nie zostało jeszcze zakończone.

Uwaga!

             Umowa z wykonawcą zostanie zawarta po zakończeniu procedury wyboru wykonawcy robót budowlanych. 

     V.            Termin realizacji zamówienia:

1.       Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego, badań archeologicznych i opracowanych wyników tych badań oraz przekazanie ich wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków Oryginał dokumentu przekazania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 15 grudnia 2023 r.

2.       Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu, o którym mowa w pkt 1. Czas trwania usługi nadzoru archeologicznego może ulec wydłużeniu stosownie do trwania robót budowlanych.

3.       W przypadku nierozpoczęcia robót budowlanych, Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego.

   VI.            Warunki płatności:

1.       Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury/rachunku za pełnienie nadzoru archeologicznego.

2.       Podstawę wystawienia faktury/rachunku stanowić będzie dokument (oryginał) przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego, badań archeologicznych i opracowanych wyników tych badań.  

3.       Zapłaty faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej/ego faktury/rachunku.

4.       Jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy z powodu zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.

5.       Jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy, wynagrodzenie zostanie zapłacone w kwocie odpowiadającej wartości należności za wykonany nadzór, pomniejszonej o wartość kar umownych. Jeżeli wysokość kar umownych będzie większa niż wartość należności za wykonany nadzór, wynagrodzenie nie zostanie wypłacone.

VII.            Przesłanki wykluczenia Wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), tj.:

1)      wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

2)      wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

3)       wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r., poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, wraz z ofertą, oświadczenia że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania.  

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 1

VIII.             Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi.

Zamawiającym wymaga złożenia przez Wykonawcę:

1)      oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają:

a)       uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,

b)      doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć.

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 2 pkt II.

2)      wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierającego m.in. informację o posiadanych uprawnieniach i doświadczeniu wykazanych osób.

Wzór wykazu osób – Załącznik nr 2 pkt I.

Zamawiający wymaga wykazania następujących osób i posiadanych uprawnień:

Minimum jedna osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych.

Wykazana osoba musi posiadać następujące doświadczenie:

Zrealizowane co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na sprawowaniu nadzoru archeologicznego wraz z prowadzeniem ratowniczych badań archeologicznych.

Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie dołączonych do oferty załączników zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

   IX.             Kryterium oceny ofert:

Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.  

      X.            Podwykonawstwo:

1.       Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

2.       Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw i siedzib
(jeżeli są znane).  

   XI.             Zawartość oferty:

1.       Wypełniona pozycja „CENA” w Kryteriach i warunkach formalnych formularza udostępnionego na platformie prowadzonego postępowania,

2.       Wykaz osób oraz oświadczenie o którym mowa w pkt VIII – Załącznik nr 2 (należy dołączyć uzupełniony i podpisany wykaz),

3.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w pkt VII – Załącznik nr 1(należy dołączyć uzupełnione i podpisane oświadczenie),

4.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 

 XII.            Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin i miejsce otwarcia ofert:

 

1.       Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Zamawiającego  pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

do dnia 24.03.2023 r. do godziny 09:00

2.       O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji
na Platformie.

3.       Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.

4.       Otwarcie ofert jest niejawne.

5.       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.03.2023 r. o godzinie 09:15.

XIII.            Termin związania ofertą:

1.       Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 22.04.2023 r.

2.       W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonym w pkt 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.

3.       Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

XIV.            Odrzucenie oferty:

Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeżeli:

1)       została złożona po terminie składania ofert,

2)       została złożona przez wykonawcę:

a)       podlegającego wykluczeniu z postępowania lub

b)      niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub

c)       jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego lub

d)      który nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie lub

e)       który przedstawił informacje nieprawdziwe lub

f)        w stosunku do którego otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.

Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

Oferta odrzucona nie będzie oceniana.

 XV.            Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1.       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym.

2.       Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

3.       Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia wykazanego archeologa.  

XVI.            Określenie warunków zmiany umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych w projekcie warunków ich wprowadzenia.

Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3

XVII.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

2.       Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.       Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.

4.       Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl, artur.pasiut@kamienna-gora.pl

5.       Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl, artur.pasiut@kamienna-gora.pl

XVIII.            Pozostałe informacje:

1.       Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia  nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych.

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

3.       Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

4.       Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

5.       Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

6.       Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów
w wyznaczonym terminie.

XIX.            Ochrona danych osobowych:

1.       Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski
z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2)       z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora;

3)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

6)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;  

7)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

2.       Posiada Pani/Pan:

1)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

4)       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.       Nie przysługuje Pani/Panu:

1)       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  

  XX.            Załączniki:

1.       Załącznik nr 1 – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania

2.       Załącznik nr 2 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia

3.       Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - oświadczenie Wykonawcy.doc doc 50.5 2023-03-16 11:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - wykaz osób.doc doc 56.5 2023-03-16 11:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 298.42 2023-03-16 11:04:00 Postępowanie
Decyzja DWKZ.PDF PDF 1124.72 2023-03-16 11:04:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 189.94 2023-04-26 11:16:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-26 11:16 Agnieszka Ławniczak Zamawiający przekazuje Informację o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-24 09:52 Artur Pasiut Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.
Niniejszym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy tj.:
1. Pan Piotr Czajkowski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Archeologia Piotr Czajkowski, z/s w Pątnowie Legnickim 10K, 59-216 Kunice z ceną, za wykonanie usługi wynoszącą - 6 703,50 zł brutto.
2023-03-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 8 600,00 złotych brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 nadzór archeologiczny wg pkt II Opis przedmiotu zamówienia 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia przekazania sprawozdania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik Nr 1 - należy dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 1 - należy dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 268