Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2611.2.7.2023.OS Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR na okres 2 lat, tj. od dnia 01.04.2023 r. do 31.03.2025 r.

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Oddział: Dział administracyjny - DA
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2023 14:02:00
Składania : 20-03-2023 11:00:00
Otwarcia : 20-03-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa materiałów biurowych dla  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu. 

Przedmiotem dostaw będzie asortyment, który został określony w załączniku nr 1 do umowy – formularzu ofertowym oraz inne artykuły biurowe dostępne w bieżącej ofercie Wykonawcy.

Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru.

Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w formularzu ofertowym produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego.

Szacunkowe ilości materiałów podane w formularzu ofertowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są jedynie podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Ilość zamawianych artykułów biurowych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.

TERMIN REALIZACJI

Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od 01.04.2023 r. do 31.03.2025 r.  

DOSTAWA

Materiały będą dostarczane przez Wykonawcę na jego ryzyko i koszt. Dopuszcza się możliwość odbioru zamówionego asortymentu przez pracowników Zamawiającego.

Dostawa materiałów następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika Zamawiającego, ze wskazaniem miejsca dostawy. Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia na materiały.

W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z warunkami zamówienia,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty  zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest  wymienić wadliwe  środki i artykuły na nowe, wolne od wad.

LOKALIZACJA SKLEPU.MAGAZYNU WYKONAWCY

Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.

CENY

Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym zgodnie z zapisami w projekcie umowy.

W przypadku artykułów nieokreślonych w formularzu ofertowym, obowiązują ceny z dnia złożenia zamówienia pomniejszone o zaproponowany przez Wykonawcę rabat. 

Minimalny wymagany przez Zamawiającego rabat wynosi 10%. Zaproponowany rabat nie może ulec zmniejszeniu przez cały okres realizacji umowy.

OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1) cena brutto – 10% (X1)

2) rabat – 90%  (X2), z zastrzeżeniem, że zaproponowany przez Wykonawcę rabat nie może być mniejszy niż 10%


sposób oceny oferty:   X1+ X2 = ocena łączna

gdzie: 

X1= (wartość najniższa*10 pkt)/wartość badana

X2= (wartość badana * 90 pkt)/wartość najwyższa

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy - biurowe 2023-2025.xlsx xlsx 11.47 2023-03-09 14:02:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy - biurowe 2023-2025.docx docx 42.75 2023-03-09 14:02:00 Kryterium

Komunikaty

2023-03-20 14:39 Olga Sampławska Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2611.2.7.2023.OS Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR na okres 2 lat, tj. od dnia 01.04.2023 r. do 31.03.2025 r. zostało rozstrzygnięte.
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "JUREX" MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, 82-300 Elbląg, Aleja Grunwaldzka 2 B11,
ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: 100 pkt.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych Proszę podać łączną wartość netto z formularza ofertowego, UWAGA: w przypadku gdy poszczególne pozycje w formularzu ofertowym mają różne stawki VAT, proszę ręcznie wpisać łączną wartość netto i łączną wartość brutto wynikające z formularza, a w stawce VAT wybrać opcję - "Różna stawka VAT"

formularz ofertowy - [...].xlsx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Proszę o przesłanie formularza ofertowego w edytowalnej wersji .xlsx (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Rabat na artykuły nieokreślone w formularzu ofertowym 90% Proszę podać proponowany rabat, przy czym rabat nie może być mniejszy niż 10% (0)
4 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy - biur [...].docx

(0)
6 Lokalizacja sklepu/magazynu - Proszę wpisać adres sklepu/ magazynu (0)
7 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U z 2022, poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 264