Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2023 13:14:00 |
Składania : | 28-02-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca
się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Zamiatanie nawierzchni dróg oraz
chodników i ścieżek pieszo-rowerowych ciągu dróg powiatowych Powiatu
Strzeleckiego w 2023 roku”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje trzykrotne zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych tj. zamiatanie wiosenne (pozimowe), letnie i jesienne w łącznej ilości 146.100 m2 oraz jednokrotne zamiatanie wiosenne (pozimowe) chodników w łącznej ilości 7,093 m2 oraz dwukrotne zamiatanie ścieżek pieszo-rowerowych tj. zamiatanie wiosenne (pozimowe) i letnie w łącznej ilości 36.983 m2 w 2023 roku:
1. I zamiatanie wiosenne (pozimowe) dróg w ilości 48 700 m2 oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych w ilości 22 038 m2;
2. II zamiatanie letnie dróg w ilości 48 700 m2 dróg oraz ścieżek pieszo-rowerowych w ilości 14.945 m2;
3. III zamiatanie jesienne dróg w ilości 48 700 m2 dróg.
Zakres prac obejmuje:
1. mechaniczne czyszczenie (zamiatanie) jezdni z ziemi, piasku, liści i drobnych odpadów z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn, zamiatarek wyposażonych w szczotki, urządzenia do zwilżania nawierzchni oraz urządzenia do odsysania (kurzu, zanieczyszczeń) ze strefy zamiatania;
2. wywiezienie zebranej ziemi, piasku, liści i ewentualnie innych zanieczyszczeń znajdujących się na trasie objętej sprzątaniem na składowisko odpadów (należy wkalkulować koszt składowania odpadów oraz ewentualne koszty utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska i gospodarce odpadami).
Niezależnie od zakresu robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy musi zawierać wszelkie koszty związane z:
1. doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego,
2. organizacją placu robót,
3. ubezpieczeniem zadania,
4. zabezpieczeniem robót pod względem BHP.
Termin realizacji zamówienia:
1. I zamiatanie wiosenne (pozimowe) oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych – 16 dni kalendarzowych od daty powiadomienia przez Zamawiającego;
2. II zamiatanie letnie dróg oraz ścieżek pieszo-rowerowych – 13 dni kalendarzowych od daty powiadomienia przez Zamawiającego;
3. III zamiatanie jesienne dróg – 10 dni kalendarzowych od daty powiadomienia przez Zamawiającego.
Termin rozpoczęcia prac zostanie
wskazany przez Zamawiającego nie później niż 3 dni przed przewidywanym terminem
rozpoczęcia prac.
Informacje dodatkowe
1. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
5) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na
podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia
publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu
Zamówień Publicznych”.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego - bez podania przyczyny.
Informacje dotyczące złożenia oferty:
Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być
złożone wraz z ofertą.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny
ofert: cena 100%
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:
- w sprawie procedury wyboru – Izabela Garbela – Inspektor Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Olga Bielka (tel. 77 440 17 18, pok. Nr007), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wyliczenie wartości zadania – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych – załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.
4.
W przypadku występowania pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST.
3. Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do zamiatania nawierzchni dróg.
4. Wykaz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych zlokalizowanych przy drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do zamiatania nawierzchni w 2023r.
5. Projekt umowy.
6. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
7. Wyliczenie wartości zadania – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
8. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych – załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.
9. Mapa
sieci drogowej dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego wraz z naniesionymi
miejscami przeznaczonymi do zamiatania.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 440 17 55 lub 787.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty