Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZA.271.74.2023 ZA.271.74.2023 Wykonanie audytu z Krajowych Ram Interoperacyjności rozszerzony do niektórych aspektów z Krajowych Systemów Cyberbezpieczeństwa wraz w przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa

Biuro Zamówień Publicznych
Powiat Nowotarski
Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2023 12:25:00
Składania : 31-01-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe-6.pdf pdf 229.65 2023-01-24 12:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiot zamówienia.docx docx 138.69 2023-01-24 12:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc.docx docx 138.09 2023-01-24 12:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Informacja Administratora danych osobowych.docx docx 19.07 2023-01-24 12:25:00 Postępowanie
Protokół z przeprowadzonego postępowania-9.pdf pdf 240.55 2023-02-02 12:59:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-02 12:59 Biuro Zamówień Publicznych Protokół z prowadzonego postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 02.02.2023r.

Protokół z przeprowa [...].pdf

2023-01-25 14:23 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że w prowadzonym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
PYTANIA/ODPOWIEDZI:
1. Czy dopuszczą Państwo ofertę jeżeli wykażemy certyfikaty wskazane w załączniku?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuści oferty w których minimum obie osoby wykonujące audyt posiadają uprawnia zarówno
• Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001:2017
• Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301:2020

2. Ilość lokalizacji samego Starostwa (adresy, info. co znajduje się pod danym adresem – jeśli jest kilka budynków niedaleko siebie to traktujemy to jako jedną lokalizację – nie chodzi także o lokalizacje jednostek podległych, których diagnoza NIE DOTYCZY, chodzi o fizyczne lokalizacje Starostwa jak np. filie zamiejscowe itp., które trzeba ewentualnie fizycznie z audytem odwiedzić)
Odpowiedź:
Audyt dotyczy Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
ul. Bolesława Wstydliwego 14
34-400 Nowy Targ
Jeden budynek a więc jedna lokalizacja

3. Ilość pracowników/użytkowników

Odpowiedź:
220/230 osób

3. Ilość wszystkich hostów podłączonych do sieci (komputery, urządzenia serwerowe, urządzenia sieciowe jak np. drukarki, routery, przełączniki, Access Pointy, urządzenia VoIP etc.). W tym rozgraniczyć:
a. Ilość komputerów (również przenośnych)
b. Ilość serwerów (fizycznych, wirtualnych)
c. Ilość pozostałych urządzeń podłączonych do sieci

Odpowiedź:
Z uwagi na przyjęte procedury Zamawiający podaje dane w przedziałach:
W urzędzie działa 230 - 260 komputerów, pozostałe informację Zamawiający poda na etapie realizacji zamawiania. Ze względów na cyberbezpieczeństwo urzędu Zamawiający nie poda tych danych do publicznych wiadomości.



4. Ilość adresów zewnętrznych/publicznych

Odpowiedź:
Zamawiający posiada 4 adresy publiczne

5. Ilość podsieci (jaki zakres maski każdej podsieci?)

Odpowiedź
Ze względów na cyberbezpieczeństwo urzędu Zamawiający nie poda tych danych


6. Ilość serwerowni i ich lokalizacja?
Zamawiający posiada 3 serwerownie.

Odpowiedź
Podstawowa i zapasowa w siedzibie urzędu oraz kopii bezpieczeństwa w osobnej lokalizacji na terenie Nowego Targu


7. Czy mają Państwo wdrożoną Active Directory?
Odpowiedź
Tak

8. Jaki budżet (brutto) wpisali Państwo we wniosku grantowym na realizację samej Diagnozy cyberbezpieczeństwa z całej puli przydzielonych środków?
Odpowiedź:
Przeznaczony budżet: 14 760,00

9. Czy zgodnie ze Szczegółowym opisem zamówienia obydwaj Audytorzy muszą posiadać obydwa uprawnienia:
1.Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy .PN-EN ISO/IEC 27001:2017 (certyfikacja uzyskana w jednostce akredytowanej przez Polskie Centrum Akredytacji),
2/Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301:2020 (certyfikacja uzyskana
w jednostce akredytowanej przez CQI & IRCA),
czy wystarczającym będzie posiadanie jednego z ww. certyfikatów?

Odpowiedź:

Nie, zamawiający dopuści oferty w których minimum obie osoby wykonujące audyt posiadają uprawnia zarówno

Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001:2017
Audytora wiodącego Systemów Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301:2020
2023-01-25 14:12 Biuro Zamówień Publicznych Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 588