Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2611.2.1.2023.OS Dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu w 2023r.

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Oddział: Dział administracyjny - DA
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2023 12:09:00
Składania : 25-01-2023 13:00:00
Otwarcia : 25-01-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i urządzeń silnikowych użytkowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu w 2023 r. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne dostawy paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu, w następujących ilościach: 1) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości 1600 litrów; 2) olej napędowy w ilości 6500 litrów. 2. Podana ilość zamówionego paliwa jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 3. W chwili obecnej Zamawiający posiada: 1) dwa samochody dostawcze; 2) sprzęt do pielęgnacji terenów zielonych (kosiarki samojezdne, pchane, ręczne); 3) cztery ciągniki; 4) cztery agregaty. 4. Oferowane paliwa muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680). SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie tankowań: 1) bezpośrednio do zbiorników w pojazdach służbowych, 2) do kanistrów z przeznaczeniem do użytkowanych urządzeń silnikowych, stosownie do potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy przez uprawnionych pracowników MOSiR w Elblągu, we wszystkie dni tygodnia.

UWAGA: co najmniej dwie stacje Wykonawcy muszą być zlokalizowane w promieniu 4 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Karowej 1 w Elblągu

2. Sprzedaż paliw będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na danej stacji benzynowej pomniejszonej o udzielony rabat. 3. Zamawiający przewiduje rozliczanie płatności za pomocą kart paliwowych wystawionych na okaziciela (firmę) – w ilości min. 3 kart zabezpieczonych kodem PIN. 1) W przypadku płatności dokonywanych na podstawie kart paliwowych rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1. do 15. dnia każdego miesiąca i od 16. do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 14 dni. 2) Nowe karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie, nie później niż w dniu obowiązywania umowy a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. 3) W przypadku zgłoszenia utraty karty Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Zgłoszenie takie będzie dokonywane pisemnie, faxem lub e-mailem i będzie zawierało: numer utraconej lub zniszczonej karty, typ karty, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę Zamawiającego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zablokowania utraconej lub zniszczonej karty paliwowej w sieci punktów sprzedaży w ciągu max. 24 h od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) Wykonawca bezpłatnie wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6) Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu bezgotówkowe płatnicze karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów służbowych Zamawiającego w terminie do 15 dni od daty złożenia stosownego wniosku. 7) Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 8) Pozostałe zasady przydziału i korzystania z kart zostaną ustalone przez Wykonawcę i Zamawiającego po zawarciu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełen monitoring transakcji, uwzględniając: 1) datę tankowania, 2) miejsce tankowania, 3) ilość tankowanego paliwa, 4) cenę 1 litra paliwa przed rabatem, 5) cenę 1 litra paliwa po zastosowaniu rabatu 6) wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, 7) numer rejestracyjny samochodu ( jeśli dotyczy) 8) stan licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowa na stacji paliw) 9) osobę (pracownika Zamawiającego) odbierającą paliwo. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie z dołożeniem należytej staranności przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Data rozpoczęcia: 01.02.2023 r. Data zakończenia: 31.12.2023 r. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium o następującym znaczeniu: 1) cena (brutto) - 40 % 2) wysokość rabatu - 60 % 2. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. SPOSÓB OCENY OFERT 1. Liczba punktów przyznawana dla oferty, w przyjętym kryterium oceny ofert: Ilość punktów = (Xc x 40%) + (Xr x 60%) gdzie: Xc- liczba punktów przyznawana dla oferty w przyjętym kryterium: cena (brutto) Xr– liczba punktów przyznana dla oferty w przyjętym kryterium: wysokość rabatu.

1)       Sposób obliczenia XC:

XC =

cena (brutto) najniższa x  100 pkt

  cena (brutto) badanej oferty

2)       Sposób obliczenia Xr:

Xr =

Wysokość proponowanego rabatu w badanej ofercie  x  100 pkt

Najwyższa wartość proponowanego rabatu spośród badanych ofert


2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy - paliwo 2023.docx docx 27.23 2023-01-10 12:09:00 Kryterium
dostawa paliwa 2023 - projekt umowy.docx docx 28.39 2023-01-10 12:09:00 Kryterium
dostawa paliwa 2023 - projekt umowy - po zmianach.docx docx 27.8 2023-01-25 10:09:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-27 10:37 Olga Sampławska Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2611.2.1.2023.OS Dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu w 2023r. zostało rozstrzygnięte.
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: LOTOS PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 80-718 Gdańsk,
ul. Elbląska 135, ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: 100 pkt.
2023-01-25 10:09 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie:
„Zwracam się z prośbą o wykreślenie ze wzoru umowy zapisów o karach tj. paragrafu 7 pkt.1 ppkt.1, paragrafu 7 pkt.1 ppkt.2 oraz paragrafu 7 pkt.1 ppkt.3.”
Odp.: Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści §7 w projekcie umowy, jak poniżej:
"§ 7
1.W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego.
2.Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach wynikających z przepisów ustawy Kodeks cywilny."

W załączeniu Zamawiający przesyła aktualny projekt umowy.

dostawa paliwa 2023 [...].docx

2023-01-24 11:42 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 25.01.2023 r. godz. 13:00. Zapraszamy do składania ofert.
2023-01-19 09:12 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 24.01.2023 r. godz. 13:00. Zapraszamy do składania ofert.
2023-01-17 13:00 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 19.01.2023 r. godz. 13:00.
Zapraszamy do składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych proszę podać łączną wartość brutto z formularza ofertowego 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 upust 60% Proszę podać proponowany stały upust (procentowy) od każdego litra zamówionego paliwa w dniu rzeczywistej dostawy (0)
3 formularz ofertowy - Proszę dołączyć wypełniony formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy - [...].docx

(0)
4 koncesja - Proszę dołączyć aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

dostawa paliwa 2023 [...].docx

(0)
7 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U z 2022, poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 498