Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-01-2023 12:09:00 |
Składania : | 25-01-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 25-01-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i urządzeń silnikowych użytkowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu w 2023 r. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne dostawy paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu, w następujących ilościach: 1) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości 1600 litrów; 2) olej napędowy w ilości 6500 litrów. 2. Podana ilość zamówionego paliwa jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 3. W chwili obecnej Zamawiający posiada: 1) dwa samochody dostawcze; 2) sprzęt do pielęgnacji terenów zielonych (kosiarki samojezdne, pchane, ręczne); 3) cztery ciągniki; 4) cztery agregaty. 4. Oferowane paliwa muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680). SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie tankowań: 1) bezpośrednio do zbiorników w pojazdach służbowych, 2) do kanistrów z przeznaczeniem do użytkowanych urządzeń silnikowych, stosownie do potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy przez uprawnionych pracowników MOSiR w Elblągu, we wszystkie dni tygodnia.
UWAGA: co najmniej dwie stacje Wykonawcy muszą być zlokalizowane w promieniu 4 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Karowej 1 w Elblągu
2. Sprzedaż paliw będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na danej stacji benzynowej pomniejszonej o udzielony rabat.
3. Zamawiający przewiduje rozliczanie płatności za pomocą kart paliwowych wystawionych na okaziciela (firmę) – w ilości min. 3 kart zabezpieczonych kodem PIN.
1) W przypadku płatności dokonywanych na podstawie kart paliwowych rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1. do 15. dnia każdego miesiąca i od 16. do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 14 dni.
2) Nowe karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie, nie później niż w dniu obowiązywania umowy a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne.
3) W przypadku zgłoszenia utraty karty Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Zgłoszenie takie będzie dokonywane pisemnie, faxem lub e-mailem i będzie zawierało: numer utraconej lub zniszczonej karty, typ karty, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę Zamawiającego.
4) Wykonawca jest zobowiązany do zablokowania utraconej lub zniszczonej karty paliwowej w sieci punktów sprzedaży w ciągu max. 24 h od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
5) Wykonawca bezpłatnie wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
6) Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu bezgotówkowe płatnicze karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów służbowych Zamawiającego w terminie do 15 dni od daty złożenia stosownego wniosku.
7) Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
8) Pozostałe zasady przydziału i korzystania z kart zostaną ustalone przez Wykonawcę i Zamawiającego po zawarciu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełen monitoring transakcji, uwzględniając:
1) datę tankowania,
2) miejsce tankowania,
3) ilość tankowanego paliwa,
4) cenę 1 litra paliwa przed rabatem,
5) cenę 1 litra paliwa po zastosowaniu rabatu
6) wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu,
7) numer rejestracyjny samochodu ( jeśli dotyczy)
8) stan licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowa na stacji paliw)
9) osobę (pracownika Zamawiającego) odbierającą paliwo.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie z dołożeniem należytej staranności przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Data rozpoczęcia: 01.02.2023 r.
Data zakończenia: 31.12.2023 r.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium o następującym znaczeniu:
1) cena (brutto) - 40 %
2) wysokość rabatu - 60 %
2. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
SPOSÓB OCENY OFERT
1. Liczba punktów przyznawana dla oferty, w przyjętym kryterium oceny ofert:
Ilość punktów = (Xc x 40%) + (Xr x 60%)
gdzie:
Xc- liczba punktów przyznawana dla oferty w przyjętym kryterium: cena (brutto)
Xr– liczba punktów przyznana dla oferty w przyjętym kryterium: wysokość rabatu.
1) Sposób obliczenia XC:
XC
= |
cena (brutto)
najniższa x 100 pkt |
cena (brutto) badanej oferty |
2) Sposób obliczenia Xr:
Xr
= |
Wysokość proponowanego rabatu w badanej ofercie x 100 pkt |
Najwyższa
wartość proponowanego rabatu spośród badanych ofert |
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-27 10:37 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2611.2.1.2023.OS Dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu w 2023r. zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: LOTOS PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 80-718 Gdańsk, ul. Elbląska 135, ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: 100 pkt. |
2023-01-25 10:09 | Olga Sampławska |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęło
pytanie: „Zwracam się z prośbą o wykreślenie ze wzoru umowy zapisów o karach tj. paragrafu 7 pkt.1 ppkt.1, paragrafu 7 pkt.1 ppkt.2 oraz paragrafu 7 pkt.1 ppkt.3.” Odp.: Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści §7 w projekcie umowy, jak poniżej: "§ 7 1.W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego. 2.Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach wynikających z przepisów ustawy Kodeks cywilny." W załączeniu Zamawiający przesyła aktualny projekt umowy. |
2023-01-24 11:42 | Olga Sampławska | Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 25.01.2023 r. godz. 13:00. Zapraszamy do składania ofert. |
2023-01-19 09:12 | Olga Sampławska | Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 24.01.2023 r. godz. 13:00. Zapraszamy do składania ofert. |
2023-01-17 13:00 | Olga Sampławska |
Zamawiający
informuje,
że
dokonuje
zmiany
terminu
składania
ofert
na
dzień
19.01.2023
r.
godz.
13:00. Zapraszamy do składania ofert. |
Komunikaty