Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.2610.69.2022 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Ustrzykach Dolnych Narciarska Szkoła Sportowa na rok 2023/2024”.

Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2022 08:59:00
Składania : 11-01-2023 11:05:00
Otwarcia : 11-01-2023 11:07:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_2_OPZ.pdf pdf 137.59 2022-12-23 08:59:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_wzor umowy.pdf pdf 275.45 2022-12-23 08:59:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część I_ m. biurowe_tonery i tusze..xls xls 81 2022-12-23 08:59:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część II_środki czytości.xls xls 60.5 2022-12-23 08:59:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 184.19 2022-12-23 08:59:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx docx 31.97 2022-12-23 09:54:49 Postępowanie
Wynik postępowania z dnia 30.01.2023.pdf pdf 588.76 2023-01-30 15:11:38 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Formularz cenowy cz. I.BES.pdf pdf 662.91
Formularz cenowy cz. II.BES.pdf pdf 706.52
Formularz ofertowy.BES.pdf pdf 293.25
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Załącznik nr_3_część I_ m. biurowe_tonery i tusze..pdf pdf 577.54
Załącznik nr_3_część II_środki czytości.pdf pdf 523.79
ZAS-W1807.4050..4439797.2022burger.pdf - ZAS-W1807.4050..4439797.22022burger.pdf pdf 575.6

Komunikaty

2023-01-30 15:11 Marta Paszkowska Szanowni państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024 z podziałem na II (dwie) części. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, 2) Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 3, 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
3 Termin realizacji - od dnia 1.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 517