Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2022 12:33:00 |
Składania : | 30-06-2022 13:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2022 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów, rozpuszczalników, barwników dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzu ofertowym.
Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru.
Szacunkowe ilości materiałów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, pozaumowne. Ilość zamawianych materiałów nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.
TERMIN REALIZACJI
Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia podpisania umowy do 31.01.2023 r.
DOSTAWA
Materiały będą odbierane przez Zamawiającego na jego ryzyko i koszt.
Dostawy materiałów będą następować partiami. Wielkości poszczególnych dostaw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 7 dni od daty telefonicznego, e-mailowego, lub osobistego zgłoszenia zamówienia na materiały.
Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały na nowe, wolne od wad.
LOKALIZACJA SKLEPU.MAGAZYNU WYKONAWCY
Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.
CENY
Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania.
UPUST na towary pozaumowne
Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 10 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena brutto – 80% (x1)
2) wielkość upustu – 20% (x2)
sposób oceny oferty: [(x1*80%) + (x2*20%)] = ocena łączna
gdzie:
x1 = (wartość najniższa x100)/wartość badana x2= liczba punktów przyznana na podstawie wskazanej przez wykonawcę wielkości upustu dla towarów pozaumownych, zgodnie z poniższą tabelą:
Wielkość
upustu |
Liczba
punktów |
10%-12% |
25 |
12,1 % - 14 % |
50 |
14,1 %-17% |
75 |
17,1 % - 20% |
100 |
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-11 13:22 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie na Dostawę materiałów budowlanych, farb, lakierów, rozpuszczalników, barwników na potrzeby MOSiR w Elblągu zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: "FALKON" SPÓŁKA JAWNA DANIEL DOMINIK GÓRSKI, TOMASZ CHĘTNIK, 82-300 Elbląg, ul. Malborska 52, ocena oferty wg kryteriów oceny ofert: 85 pkt. |
Komunikaty