Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PROW/72/2022 Usługa zagospodarowania odpadów o kodach 17 06 04, 17 09 04, 20 01 99, 17 08 02, 19 08 02

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2022 14:44:00
Składania : 11-05-2022 11:00:00
Otwarcia : 11-05-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania informacji o możliwościach i kosztach realizacji zamówienia na: "Usługę zagospodarowania odpadów o kodach 17 06 04, 17 09 04, 20 01 99, 17 08 02, 19 08 02"


Zastrzegamy, że postępowanie ma wyłącznie charakter szacowania wartości zamówienia. Zamawiający zamierza w ramach tego postępowania uzyskać informacje o realnych możliwościach wykonania usługi oraz jej kosztach w kontekście konieczności realizacji usługi zagospodarowania odpadów w 2023r.


Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Odpady byłyby dowożone głównie w kontenerach KP7 lub KP10,

2. Szacowane ilości odpadów na podstawie ilości powstałych w 2021r.: 17 06 04 - 17,00 Mg, 17 09 04 - 213,00 Mg, 20 01 99 - 344,00 Mg, 17 08 02 - 15,00 Mg, 19 08 02 - 4,00 Mg.

3. Miejsce odpowiednie dla dowozu odpadów przez Zamawiającego powinno znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup licząc po drogach publicznych umożliwiających transport ciężarowy. W ofercie należy wskazać adres, pod który Zamawiający miałby dowozić odpad.

4. Wykonawca byłby zobowiązany do przyjmowania odpadów dostarczonych przez Zamawiającego poprzez umożliwienie wjazdu pojazdów na teren Wykonawcy i ich ważenia na zalegalizowanej wadze. Każdy wjazd byłby zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy w Bazie Danych o Odpadach w dniu zrealizowania dostawy. 

5. Wykonawca winien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów umożliwiające pełną realizację przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6. Wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia instalacje Wykonawcy do przetwarzania odpadów muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach.

7. Strony zobowiązują się do prowadzenia ewidencji odpadów za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO, wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach.

8. Wykonawca powinien wycenić pozycje wg własnego uznania, w zależności od rodzaju odpadu, który jest w stanie przyjąć do zagospodarowania. 

9. Ilości podane powyżej mają charakter orientacyjny - służą zilustrowaniu skali ilości powstawania odpadów poszczególnych rodzajów. W formularzu wyceny wpisano ilość jednostkową, żeby poznać cenę jednostkową za usługę.

10. Należy podać ceny aktualnie obowiązujące za zagospodarowanie odpadów oraz podać w komentarzu do pozycji ewentualnie skalę wzrostu cen w 2023r. jeśli jest ona przewidywalna. 


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-05-10 08:29 Piotr Stolarski Zamawiający zmodyfikował formularz zapytania ofertowego tak, aby możliwe było złożenie oferty jedynie na wybrane przez Wykonawcę pozycje.
2022-05-09 07:48 Piotr Stolarski Zamawiający informuje, iż wydłużył termin składania ofert do dnia 11.05.2022r. godz. 11.00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 06 04 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 06 04 1 tona - (0)
2 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04 1 tona - (0)
3 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 1 tona - (0)
4 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 08 02 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 08 02 1 tona - (0)
5 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Adres instalacji dla dowozu odpadów przez Zamawiającego - Adres instalacji odpowiedni dla dowozu odpadów przez Zamawiającego wraz z podaniem odległości w kilometrach od Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 531