Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2022 14:44:00 |
Składania : | 11-05-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania informacji o możliwościach i kosztach realizacji zamówienia na: "Usługę zagospodarowania odpadów o kodach 17 06 04, 17 09 04, 20 01 99, 17 08 02, 19 08 02"
Zastrzegamy, że postępowanie ma wyłącznie charakter szacowania wartości zamówienia. Zamawiający zamierza w ramach tego postępowania uzyskać informacje o realnych możliwościach wykonania usługi oraz jej kosztach w kontekście konieczności realizacji usługi zagospodarowania odpadów w 2023r.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Odpady byłyby dowożone głównie w kontenerach KP7 lub KP10,
2. Szacowane ilości odpadów na podstawie ilości powstałych w 2021r.: 17 06 04 - 17,00 Mg, 17 09 04 - 213,00 Mg, 20 01 99 - 344,00 Mg, 17 08 02 - 15,00 Mg, 19 08 02 - 4,00 Mg.
3. Miejsce odpowiednie dla dowozu odpadów przez Zamawiającego powinno znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup licząc po drogach publicznych umożliwiających transport ciężarowy. W ofercie należy wskazać adres, pod który Zamawiający miałby dowozić odpad.
4. Wykonawca byłby zobowiązany do przyjmowania odpadów dostarczonych przez Zamawiającego poprzez umożliwienie wjazdu pojazdów na teren Wykonawcy i ich ważenia na zalegalizowanej wadze. Każdy wjazd byłby zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy w Bazie Danych o Odpadach w dniu zrealizowania dostawy.
5. Wykonawca winien posiadać odpowiednie zezwolenia właściwych organów umożliwiające pełną realizację przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia instalacje Wykonawcy do przetwarzania odpadów muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach.
7. Strony zobowiązują się do prowadzenia ewidencji odpadów za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO, wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach.
8. Wykonawca powinien wycenić pozycje wg własnego uznania, w zależności od rodzaju odpadu, który jest w stanie przyjąć do zagospodarowania.
9. Ilości podane powyżej mają charakter orientacyjny - służą zilustrowaniu skali ilości powstawania odpadów poszczególnych rodzajów. W formularzu wyceny wpisano ilość jednostkową, żeby poznać cenę jednostkową za usługę.
10. Należy podać ceny aktualnie obowiązujące za zagospodarowanie odpadów oraz podać w komentarzu do pozycji ewentualnie skalę wzrostu cen w 2023r. jeśli jest ona przewidywalna.
Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-10 08:29 | Piotr Stolarski | Zamawiający zmodyfikował formularz zapytania ofertowego tak, aby możliwe było złożenie oferty jedynie na wybrane przez Wykonawcę pozycje. |
2022-05-09 07:48 | Piotr Stolarski | Zamawiający informuje, iż wydłużył termin składania ofert do dnia 11.05.2022r. godz. 11.00. |
Komunikaty