Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 55/ZP/2022 Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2022 15:13:00
Składania : 01-04-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I.                    OGÓLNE WYMAGANIA:

 

1)      Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 29.04.2022r.

2)      Kryteria wyboru i oceny ofert: najniższa cena.

3)      Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przyul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

4)      Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

5)   Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

 

•      wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2.

 

6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

7)      W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ, jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty.

 

II.                 OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:

 

·         w sprawach proceduralnych:  Karolina Zielińska – tel.: 47 701-34-67

                                                                       e-mail: karolina.zielinska@ra.policja.ra.gov.pl

·         w sprawach merytorycznych: Tomasz Marcula – tel.: 47 701-34-17

                                                                   e-mail: tomasz.marcula@ra.policja.gov.pl

 

W przypadku problemów technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 

III.              REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

 

1.       Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

2.       Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3.       Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

4.       O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

5.       Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

6.       KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

·         wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), zachodzi możliwość wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania;

·         przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

·         w przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy

·         istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

7.       Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia .pdf pdf 140.82 2022-03-28 15:13:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy.pdf pdf 536.25 2022-03-28 15:13:00 Kryterium
ZMIENIONY Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 25.73 2022-03-30 13:04:54 Kryterium
ZMIENIONY Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 25.64 2022-03-30 13:04:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-13 08:48 Karolina Zielińska W związku z otrzymanym pismem w dniu 11.04.2022r. od dotychczas wybranego Wykonawcy tj.: Pana Marcina Wrońskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SALTAR Marcin Wroński, po adresem przy ul. Barwinek 5 lok.26 w Kielcach (25-150 Kielce) informującym Zamawiającego o odstąpieniu (uchyleniu się) od podpisania umowy Zamawiający unieważnia wybór przedmiotowej oferty jako najkorzystniejszej i dokonuje wyboru następnej najtańszej, najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert, tj. oferty firmy MICROCOMP SP. z o.o. z siedzibą w Radomiu (26-600 Radom), pod adresem przy ul. M. C. Skłodowskiej 14.
2022-04-05 11:25 Karolina Zielińska Szanowni Państwo, W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w terminie składania ofert wpłynęły oferty siedmiu firm. Po dokonaniu badania złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta: Pana Marcina Wrońskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SALTAR Marcin Wroński, pod adresem przy ul. Barwinek 5 lok. 26 w Kielcach (25-150 Kielce). Powyższa oferta okazała się najkorzystniejsza, ponieważ zawierała najniższą cenę spośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ. Ponadto, Zamawiający informuje, iż oferta firmy WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca została odrzucona z powodu zaoferowania asortymentu w pozycji 1 - Pendrive (32 GB) niezgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia.
2022-03-30 13:04 Karolina Zielińska Szanowni Państwo,
w związku z omyłką zawartą w Załączniku nr 2- Formularzu ofertowym, polegającą na pominięciu w Tabeli asortymentu o nazwie: Dysk SSD SATA 2,5”, uniemożliwiającą wskazanie wszelkich danych odnośnie oferowanego materiału, niniejszym informuję o usunięciu przedmiotowego formularza i zamieszczeniu nowego, poprawnego załącznika pod nazwą: ZMIENIONY Załącznik nr 2- Formularz ofertowy.

ZMIENIONY Załącznik [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego Proszę o podanie łącznej wartości z Formularza ofertowego, obejmującej łączną wartość pozycji 1-8. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1.

Załącznik nr 1 - Opi [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

(0)
3 Termin realizacji - Realizacja przedmiotu umowy musi nastąpić maksymalnie do dnia 29.04.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZMIENIONY Załącznik [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290