Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.272.2.6.2022 Świadczenie w roku 2022-2024 usługi na rzecz Powiatu Kamiennogórskiego poprzez powierzenie przez Starostę Kamiennogórskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania demontażu pojazdów, które urząd nabył w trybie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

Iwona Maciejowska
Powiat Kamiennogórski
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2022 14:09:00
Składania : 15-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 15-03-2022 09:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1. Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15

58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-74-708

zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej za świadczenie w roku 2022-2024 usługi demontażu pojazdów.

2. Przedmiot zamówienia:

Zawarcie umowy o świadczenie w roku 2022-2024 usługi na rzecz Powiatu Kamiennogórskiego poprzez powierzenie przez Starostę Kamiennogórskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania demontażu pojazdów, które urząd nabył w trybie art. 130a ustawy -  Prawo o ruchu drogowym, w podziale na dwa zadania:

Zadanie I:

·         hulajnoga elektryczna lub urządzenia transportu osobistego,

·         rower lub motorower,

·         motocykl,

·         pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,

Zadanie II:

·         pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,

·         pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,

·         pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,

·         pojazd przewożący materiały niebezpieczne

W związku z podziałem zamówienia na dwa zadania dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Usługa z zakresu demontażu pojazdów obejmuje:

a) dojazd do miejsca i odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego zlokalizowanego przy ul. Towarowej 43 w Kamiennej Górze (58-400),

b) podjęcie czynności załadunku na lawetę pojazdu i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu, 

c) transport i jego wyładunek na stacji demontażu pojazdów,

d)  wystawienie zaświadczenia o demontażu pojazdu,

e)  dokonanie zapłaty za pojazd.

 Odbiór pojazdu musi nastąpić w ciągu 2 dni od chwili poinformowania Wykonawcy o konieczności demontażu pojazdu.

 3. Warunki zamówienia:

3.1. Oferent zobowiąże się do zachowania rzetelności, najwyższej jakości świadczonych usług oraz realizacji każdego zlecenia demontażu pojazdu. Szczegółowe warunki zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr A i nr B do niniejszego zapytania.

3.2. Stacja demontażu, na którą będą przewożone pojazdy, powinna spełniać wymagania określone
w ustawie z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych
z eksploatacji (Dz.U.2020.2056 t.j.) i posiadać zezwolenie na prowadzenie tego typu działalności.

3.3. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na swój koszt umowy ubezpieczenia w zakresie zapewniającym pokrycie wszelkich szkód mogących powstać w związku z wykonywaniem usług będących przedmiotem podpisanej umowy. Opłaconą polisę ubezpieczeniową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

 Firma, która spełni opisane wyżej wymagania oraz zaproponuje najkorzystniejsze warunki cenowe zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Z firmą wybraną do realizacji zamówienia zostanie podpisana stosowna umowa. Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający będzie realizował zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem,
a Wykonawcy nie będzie służyć roszczenie o realizację zamówienia w wielkościach podanych
w formularzu ofertowym.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonej procedury w przypadku gdy:

a) nie złożono żadnej oferty,

b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert,

d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenia postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4. Termin realizacji umowy: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

5. Ofertę należy złożyć na załączniku nr A do zadania I i/lub na załączniku B do zadania II niniejszego     zapytania ofertowego, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.

Ofertę należy złożyć do dnia 15 marca 2022 r. do godz. 9:00

 6. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:

Wartość oferty brutto – znaczenie 100%.

 7. Warunki płatności:

Płatność: Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Wykonawcę na podstawie wystawianych przez Zamawiającego faktur w terminie 7 dni od daty odebrania pojazdu z parkingu
i wystawienia zaświadczenia o demontażu pojazdu. 

 8. Osoba upoważniona do kontaktu:

Iwona Maciejowska, tel. kontaktowy (75) 64 50 120,

Ewa Exner, tel. kontaktowy (75) 64 50 102.

9. Dodatkowe informacje:

Zamawiający może zakończyć prowadzone postępowanie bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.

 

 

    Jarosław Gęborys

Starosta Kamiennogórski

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr A do zadania nr 1 zapytania ofertowego nr ID.docx docx 34.29 2022-03-09 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr B do zadania nr 2 zapytania ofertowego nr ID.docx docx 34.14 2022-03-09 14:09:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 36.68 2022-03-09 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr A do zadania nr 1 zapytania ofertowego nr ID.docx docx 34.29 2022-03-09 14:09:00 Kryterium
Załącznik nr B do zadania nr 2 zapytania ofertowego nr ID.docx docx 34.14 2022-03-09 14:09:00 Kryterium

Komunikaty

2022-03-15 10:48 Iwona Maciejowska Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wybrał ofertę Wykonawcy: Stacja Demontażu Pojazdów "DARWÓD" s.c. Roman Szkoła i Robert Plewka, z/s ul. Sztygarskiej 10, 58-305 Wałbrzych. Ceny wybranej oferty:
• 123,00 zł brutto za każdą hulajnogę lub inne urządzenie transportu osobistego
• 123,00 zł brutto za każdy rower lub motorower
• 184,50 zł brutto za każdy motocykl
• 381,30 zł brutto za każdy pojazd do 3,5 t
• 922,50 zł brutto za każdy pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t
• 1476,00 zł brutto za każdy pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t
• 2706,00 zł brutto za każdy pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t
• 1230,00 zł brutto za każdy pojazd przewożący materiały niebezpieczne


UZASADNIENIE WYBORU: Oferta złożona przez wyżej wskazanego Wykonawcę została uznana za ważną i niepodlegającą odrzuceniu. Wykonawca, któremu Zamawiający udziela zamówienia złożył najkorzystniejszą ofertę zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert - najwyższa oferta.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż pojazdów Świadczenie w roku 2022-2024 usługi na rzecz Powiatu Kamiennogórskiego poprzez powierzenie przez Starostę Kamiennogórskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania demontażu pojazdów, które urząd nabył w trybie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym, w podziale na dwa zadania: Zadanie I: •hulajnoga elektryczna lub urządzenia transportu osobistego, •rower lub motorower, •motocykl, •pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, Zadanie II: •pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t, •pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t, •pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, •pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr A do za [...].docx

Załącznik nr B do za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Wykonawcę na podstawie wystawianych przez Zamawiającego faktur w terminie 7 dni od daty odebrania pojazdu z parkingu i wystawienia zaświadczenia o demontażu pojazdu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.. Odbiór pojazdu musi nastąpić w ciągu 2 dni od chwili poinformowania Wykonawcy o konieczności demontażu pojazdu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 223