Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2022 12:15:00 |
Składania : | 14-03-2022 11:30:00 |
Otwarcia : | 14-03-2022 11:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzu ofertowym.
Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego. W przypadku produktów, co do których zostały wskazane konkretne marki, Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych.
Szacunkowe ilości materiałów podane w formularzu ofertowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, pozaumowne. Ilość zamawianych artykułów biurowych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.
TERMIN REALIZACJI
Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r.
DOSTAWA
Materiały będą dostarczane przez Wykonawcę na jego ryzyko i koszt. Dopuszcza się możliwość odbioru zamówionego asortymentu przez pracowników Zamawiającego.
Dostawa materiałów następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika Zamawiającego, ze wskazaniem miejsca dostawy. Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia na materiały.
W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z warunkami zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe środki i artykuły na nowe, wolne od wad
LOKALIZACJA SKLEPU.MAGAZYNU WYKONAWCY
Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.
CENY
Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania.
UPUST na towary pozaumowne
Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 5 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.
Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena brutto – 80% (x1)
2) wielkość upustu – 20% (x2)
sposób oceny oferty: [(x1*80%) + (x2*20%)] = ocena łączna
gdzie:
x1 = (wartość najniższa x100)/wartość badana
x2= liczba punktów przyznana na podstawie wskazanej przez wykonawcę wielkości upustu dla towarów pozaumownych, zgodnie z poniższą tabelą:
Wielkość
upustu |
Liczba
punktów |
5%-7% |
25 |
7,1 % - 10 % |
50 |
10,1 %-15% |
75 |
15,1 % - 20% |
100 |
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-18 09:07 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.19.2022.OS Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR w Elblągu od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyły firmy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "JUREX" MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, 82-300 Elbląg; Grunwaldzka 2, cena oferty: 14 842,66 zł brutto |
Komunikaty