Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Da.2621.2.19.2022.OS Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR w Elblągu od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r.

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Oddział: Dział administracyjny - DA
Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2022 12:15:00
Składania : 14-03-2022 11:30:00
Otwarcia : 14-03-2022 11:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa materiałów biurowych dla  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu  w ilościach  i asortymencie wskazanych w formularzu ofertowym.

Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru.

Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego. W przypadku produktów, co do których zostały wskazane konkretne marki, Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych.

Szacunkowe ilości materiałów podane w formularzu ofertowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, pozaumowne. Ilość zamawianych artykułów biurowych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.

TERMIN REALIZACJI

Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r.  

DOSTAWA

Materiały będą dostarczane przez Wykonawcę na jego ryzyko i koszt. Dopuszcza się możliwość odbioru zamówionego asortymentu przez pracowników Zamawiającego.

Dostawa materiałów następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika Zamawiającego, ze wskazaniem miejsca dostawy. Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia na materiały.

W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z warunkami zamówienia,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która winna być zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty  zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest  wymienić wadliwe  środki i artykuły na nowe, wolne od wad

LOKALIZACJA SKLEPU.MAGAZYNU WYKONAWCY

Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.

CENY

Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania.

UPUST na towary pozaumowne

Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 5 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.

Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny.

 OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1) cena brutto – 80% (x1)

2) wielkość upustu – 20%  (x2)

sposób oceny oferty: [(x1*80%) + (x2*20%)] = ocena łączna

gdzie: 

x1 = (wartość najniższa x100)/wartość badana

x2= liczba punktów  przyznana na podstawie wskazanej przez wykonawcę wielkości upustu dla towarów pozaumownych, zgodnie z poniższą tabelą:

Wielkość upustu

Liczba punktów

5%-7%

25

7,1 % - 10 %

50

10,1 %-15%

75

15,1 % - 20%

100


Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy - biurowe 2022.docx docx 35.79 2022-03-02 12:15:00 Kryterium
formularz ofertowy - biurowe 2022.xlsx xlsx 25.93 2022-03-02 12:15:00 Kryterium

Komunikaty

2022-03-18 09:07 Olga Sampławska Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.19.2022.OS Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR w Elblągu od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. zostało rozstrzygnięte.
Ofertę najkorzystniejszą złożyły firmy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "JUREX" MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, 82-300 Elbląg; Grunwaldzka 2, cena oferty: 14 842,66 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa materiałów biurowych Proszę podać łączną wartość netto z formularza ofertowego, UWAGA: w przypadku gdy poszczególne pozycje w formularzu ofertowym mają różne stawki VAT, proszę ręcznie wpisać łączną wartość netto i łączną wartość brutto wynikające z formularza, a w stawce VAT wybrać opcję - "Różna stawka VAT" 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Upust na towary pozaofertowe 20% Proszę podać proponowany upust, przy czym upust nie może być mniejszy niż 5 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru. (0)
3 Formularz ofertowy - Proszę o przesłanie formularza ofertowego w edytowalnej wersji .xlsx (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy - [...].xlsx

(0)
4 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Lokalizacja sklepu/magazynu - Proszę wpisać adres sklepu/ magazynu (0)
6 Wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy - biur [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 397