Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG.261.5.2022 Dostawa środków ochrony osobistej w postaci maseczek chirurgicznych, fartuchów ochronnych jednorazowych, rękawiczek jednorazowych nitrylowych bezpudrowych, pościeli szpitalnej jednorazowej, środków do dezynfekcji rąk i powierzchni dla Domu Pomocy Społecznej „Zielony Taras” w Koszalinie - Zadanie nr 3

Termin:
Zamieszczenia : 19-01-2022 13:37:00
Składania : 25-01-2022 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe DAG.261.5.2022.pdf pdf 290.68 2022-01-19 13:37:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 76.31 2022-01-19 13:37:00 Postępowanie
PROJEKT umowa.pdf pdf 197.15 2022-01-19 13:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego DAG.261.5.2022 - formularz ofertowy.odt odt 76.62 2022-01-19 13:37:00 Kryterium
Odpowiedzi do Zapytania ofertowego nr DAG.261.5.2022 z dnia 21.01.2022.pdf pdf 145.36 2022-01-21 11:56:45 Publiczna wiadomość
Zmiana treści zapytania ofertowego DAG.261.5.2022.pdf pdf 406.26 2022-01-21 12:00:42 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego DAG.261.5.2022 - formularz ofertowy.odt odt 75.65 2022-01-21 14:15:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomieie o wyborze oferty w postepowaniu DAG.261.5.2022.pdf pdf 412.34 2022-01-28 14:52:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-28 14:52 Monika Jankowska Zamawiający informuje o wyborze oferty w postepowaniu DAG.261.5.2022.

Zawiadomieie o wybor [...].pdf

2022-01-21 14:15 Monika Jankowska W załączeniu formularz ofertowy w pliku edytowalnym, uwzgledniający wprowadzone zmiany.

Załącznik nr 1 do za [...].odt

2022-01-21 12:00 Monika Jankowska Zamawiający informuje o dokonanych zmianach w treści Zapytania ofertowego. Dodatkowo w załączeniu plik edytowalny formularza ofertowego.

Zmiana treści zapyta [...].pdf

2022-01-21 11:56 Monika Jankowska Zamawiający przesyła treść pytań nadesłanych do przedmiotowego postępowania wraz z odpowiedziami. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert nie będzie udzielał już żadnych wyjaśnień, ani nie będzie odpowiadał na pytania wykonawców.

Odpowiedzi do Zapyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 3: środki do dezynfekcji rąk i powierzchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego. Wykonawca musi dołączyć wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 1 dostawa Dom Pomocy Społecznej “Zielony Taras” w Koszalinie
ul. Leonida Teligi 4
75-206, Koszalin
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do za [...].odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia częściowego 10% Termin realizacji dla Zadania 3 - wykonawca może otrzymać za niniejsze kryterium maksymalnie 10 punktów. W kryterium termin realizacji Zamawiający oceni termin realizacji zamówienia oferowany przez Wykonawcę na zasadnie im krótszy termin, tym oferta zostanie wyżej oceniona. Wykonawca obowiązany jest do utrzymania oferowanego terminu w całym okresie realizacji zamówienia. Oferty w kryterium "Termin dostawy" oceniane będą następująco: (a) 3 dni robocze - 10pkt, (b) 4 dni robocze - 5pkt, (c) 5 dni roboczych - 0pkt. Oferty z dłuższym terminem realizacji oraz z krótszym niż 3 dni robocze zostaną odrzucone, jako niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Karty charakterystyki produktów - Aktualne karty charakterystyki produktów Wykonawca jest obowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z formularzem ofertowym. Karty charakterystyki należy dołączyć dla asortymentu wskazanego m.in. w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Deklaracja zgodności CE - Wykonawca jest obowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z formularzem ofertowym deklarację zgodności CE dla asortymentu wskazanego m.in. w poz. 2, 3, 4 i 7. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 382