Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SP3.230.1.2022 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Ignacego Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim wraz z ich montażem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozwijanie szkolnej infrastruktury - „Laboratoria Przyszłości”

Deadlines:
Published : 13-01-2022 15:01:00
Placing offers : 21-01-2022 10:00:00
Offers opening : 21-01-2022 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularze w wersji edytowalnej.docx docx 86.31 2022-01-13 15:01:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 160.17 2022-01-13 15:01:00 Proceeding
OPZ.pdf pdf 230.85 2022-01-13 15:01:00 Proceeding
SWZ.pdf pdf 872.33 2022-01-13 15:01:00 Proceeding
Informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 141.29 2022-01-21 12:53:22 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert.pdf pdf 193.41 2022-02-04 13:44:36 Public message

Announcements

2022-02-04 13:44 Anna Jasiun Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert.

Zawiadomienie o uni [...].pdf

2022-01-21 12:53 Anna Jasiun Informacje z otwarcia ofert

Informacje z otwarci [...].pdf

2022-01-21 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 167 700,00 złotych brutto, w tym:
Część 1 – Zestaw podstawowy: 145 490,00 złotych brutto;
Część 2 - Sprzęt audio-video z wyposażeniem: 22 210,00 złotych brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 435