Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.29.2021 “DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2022”

Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2021 15:18:00
Składania : 05-01-2022 14:00:00
Otwarcia : 05-01-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel . 18 20 795 21  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ ZP.271.29.2021.doc doc 66.5 2021-12-28 15:18:00 Postępowanie
SIWZ ZP.271.29.2021.pdf pdf 1565.88 2021-12-28 15:18:00 Postępowanie
Zał.1 Umowa projekt.doc doc 45 2021-12-28 15:18:00 Postępowanie
Zał.2 Wykaz niezbędnych narzędzi i sprzętu.doc doc 40 2021-12-28 15:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Część I. Dożywianie dzieci w SP nr 1 w Białym Dunajcu (19 dzieci) oraz SP w Gliczarowie Dolnym (5 dzieci) (Ilość dzieci: 24, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 4248 posiłków 4248 szt. Gmina Biały Dunajec
Ul. Jana Pawła II 312
34-425, Biały Dunajec
(0)
2 2. Część II. Dożywianie dzieci w SP nr 2 w Białym Dunajcu (22 dzieci) oraz SP w Gliczarowie Górnym (5) (Ilość dzieci: 27, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 4779 posiłków 4779 szt. - (0)
3 3. Część III. Dożywianie dzieci w SP w Sierockiem (Ilość dzieci: 12, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 2124 posiłki 2124 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostarczenia posiłków od dnia 10 stycznia 2022r. do dnia 22 grudnia 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dokumenty wymagane wraz z ofertą - Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - zaparafowany i podpisany projekt umowy – zał. nr 1 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń – zał. nr 2 - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - opinię Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o transporcie posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne oraz przedstawią atesty pojemników, w których będzie przewożona żywność. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję i dołączam do oferty" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349