Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.7011.6.2021 Sporządzenie ekspertyzy budowlanej dotyczącej stanu technicznego uszkodzonego fragmentu drogi powiatowej nr 3476D przy ul. Wiejskiej w Kamiennej Górze wraz z murem oporowym

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2021 13:29:00
Składania : 16-12-2021 11:00:00
Otwarcia : 16-12-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I.            Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614 14 74 708

Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

Numer telefonu: 75 64 50 100

Numer faksu: 75 64 50 111

II.            Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiot zamówienia dotyczy sporządzenia ekspertyzy budowlanej stanu technicznego uszkodzonego fragmentu drogi powiatowej nr 3476D przy ul. Wiejskiej  Kamiennej Górze wraz z murem oporowym.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.

III.            Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

71.62.10.00-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

IV.            Termin realizacji zamówienia:

do dnia 31.03.2022 r.

V.            Warunki udziału w postępowaniu: 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi.

Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:

1)      oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają:

a)      uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,

b)     doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć.

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 3 pkt II.

2)      wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierającego m.in. informację o posiadanych uprawnieniach i doświadczeniu wykazanych osób.

Wzór wykazu osób – Załącznik nr 3 pkt I.

Zamawiający wymaga wykazania następujących osób, uprawnień i doświadczenia:

minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i tytuł rzeczoznawcy budowlanego oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.

Wykazana osoba musi posiadać następujące doświadczenie:

zrealizowanie co najmniej jednej usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na sporządzeniu ekspertyzy stanu technicznego obiektu budowlanego.   

Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie dołączonych do oferty załączników zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

VI.            Kryterium oceny ofert:

Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

VII.            Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1.       Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Oferta. Wypełnienie formularza polega na uzupełnieniu: ceny netto, brutto oraz stawki podatku VAT.

2.       Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do Formularza Oferta.

3.       Oferta musi zawierać łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub także „ceną”.

4.       Cenę należy rozumieć jako cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 09.05.2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178).

5.       Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

6.       Wykonawca określi cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. setnych części złotego) zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

7.       Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.

Zamawiający informuje, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment.

VIII.            Podwykonawstwo:

1.       Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

2.       Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm).

IX.            Zawartość oferty:

1.       Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,

2.       Wykaz osób oraz oświadczenie o którym mowa w pkt V – Załącznik nr 3,

3.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 

X.            Tryb, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1.       Ofertę w formie elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Zamawiającego  pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

do dnia 16.12.2021 r. do godziny 11:00.

2.                     O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji
na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

3.                     Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.

4.                     Otwarcie ofert jest niejawne.

5.                     Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.12.2021 r. o godzinie 11:05.

6.                     Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający udostępni na  stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:

1)      nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte,

2)      cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

X.            Termin związania ofertą:

1.       Wykonawca jest związany ofertą do dnia 14.01.2022 r.

2.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.       Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. 

XI.            Informacje na temat zakresu wykluczenia Wykonawcy z postępowania:

Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy:

1)      nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,

2)      jeżeli w stosunku do Wykonawcy otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość lub którego działalność gospodarcza jest zawieszona,

3)      w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.

XII.            Odrzucenie oferty:

Z postępowania zostanie odrzucona oferta:

1)      Wykonawcy wykluczonego z postępowania,

2)      jeżeli nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego,

3)      jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

Oferta odrzucona nie będzie oceniana.

XIII.            Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1.       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym.

2.       Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

3.       Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przedłożyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia wykazanych osób.   

XIV.            Określenie warunków zmiany umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych w projekcie warunków ich wprowadzenia. 

Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4.

XV.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

2.      Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.      Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

4.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez Wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

5.      Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać o zmianie adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym Zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone.  

6.      Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego upoważniona jest Pani Agnieszka Ławniczak. Kontakt z upoważnioną osobą możliwy jest za pośrednictwem platformy lub za pośrednictwem e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl

XVI.            Pozostałe informacje:

1.       Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2.       Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

3.       Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

4.       Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów
w wyznaczonym terminie.

6.       Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

XVII.            Ochrona danych osobowych:

  1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s
ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2)      z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl   lub pisemnie na adres siedziby administratora;

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;

4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

6)      obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu;  

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

  1. Posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.   

XVIII.            Załączniki:

1.       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

2.       Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia

3.       Załącznik nr 3 – Wykaz osób, oświadczenie dotyczące osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia

4.       Załącznik nr 4 – Projektowane postanowienia umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Lokalizacja uszkodzonego fragmentu drogi.pdf pdf 38.86 2021-12-08 13:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 (formularz ofertowy).doc doc 70 2021-12-08 13:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2.pdf pdf 168.8 2021-12-08 13:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3.doc doc 54.5 2021-12-08 13:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4.pdf pdf 366.41 2021-12-08 13:29:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-12-16 11:22 Agnieszka Ławniczak Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty.
2021-12-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 500,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekspertyza budowlana Wg Załącznika Nr 2 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 31.03.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - Wg pkt V Zapytania; należy uzupełnić i dołączyć Załącznik Nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Formularz ofertowy - Należy dołączyć wypełniony Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 183