Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: GZUK.271.2.ZO.2021.ŁB POGOTOWIE TECHNICZNE SIECI WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE SOŁECTW: STARE POLICHNO, NOWE POLICHNO, LUDZISŁAWICE, LIPKI WIELKIE, MĄKOSZYCE I JASTRZĘBNIK.

Awatar Pracownika
Łukasz Bak
Gmina Santok
Deadlines:
Published : 26-08-2021 15:28:00
Placing offers : 02-09-2021 12:00:00
Offers opening : 02-09-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 514 074 203

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 POGOTOWIE TECHNICZNE SIECI WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNEJ Usługa pogotowia technicznego będzie obowiązywać na okres od 01.10.2021 r. do 31.12.2022 r. (15 miesięcy), na terenie sołectw: Stare Polichno, Nowe Polichno, Ludzisławice, Lipki Wielkie, Mąkoszyce oraz Jastrzębnik i polegać będzie na: 1. Usuwaniu awarii na sieci wodociągowej zgłoszonych przez Zamawiającego. 2. Usuwaniu awarii na sieci kanalizacyjnej zgłoszonych przez Zamawiającego. 3. Przystąpienie do usunięcia awarii winno nastąpić nie później niż w ciągu 3 godziny od zgłoszenia, zaś usunięcie awarii nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadkach zagrażających życiu lub zdrowiu osób lub powodujących straty mienia przystąpienie do usunięcia awarii winno być natychmiastowe. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać osobiście, bez udziału podwykonawców, kluczową część zamówienia, tj. usługę polegającą na usuwaniu awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 5. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego udostępnić urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i obiektów tych sieci ani powierzyć wykonania obowiązków będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. 6. Wykonawca dokonuje zakupu materiałów na potrzeby usuwania awarii przyłączy sieci na swój koszt z wyłączeniem kosztów inwestycyjnych powstałych na gminnej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej i wydatków związanych z ich eksploatacją oraz wymianą części zamiennych. Wymiany, naprawy i związane z tym prace zostaną wykonane po konsultacji z Zamawiającym. 7. Materiały sanitarne i budowlane używane trakcie remontu powinny być fabrycznie nowe, jakościowo i materiałowo odpowiadające elementom wcześniej uszkodzonym spełniającym wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane, a ich pozyskanie i dostawę należy zapewnić w zakresie i terminie gwarantującym usunięcie awarii z wyłączeniem kosztów inwestycyjnych powstałych na gminnej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej zostaną zakupione przez Wykonawcę po konsultacji z Zamawiającym i na koszt Zamawiającego. 8. Po stronie Wykonawcy jest utylizacja zużytych materiałów, urządzeń i innego wyposażenia będącego częścią naprawianych sieci. Wykonawca przedstawi każdorazowo dokument wystawiony na Gminę Santok potwierdzający fakt utylizacji. Z dokumentu winien wynikać zindywidualizowany przedmiot utylizacji (ilość, rodzaje urządzeń itp., dane pozwalające zidentyfikować likwidowany majątek) oraz kwota wynagrodzenia uzyskanego z tego tytułu. Oddanie przez Wykonawcę do utylizacji nie może nastąpić bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie odpowiedzialnego merytorycznie pracownika Zamawiającego. 9. W przypadku likwidacji awarii odsuniętej w czasie zakupy materiałowe wymagają każdorazowo zgody Zamawiającego. 10. Zakupiony materiał podlega sprawdzeniu (kontroli) przez Zamawiającego. 11. Po stronie Zamawiającego jest odcięcie dopływu wody na danym odcinku sieci w celu usunięcia awarii przez Wykonawcę. 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie będzie płatne w miesięcznych transzach na podstawie faktur częściowych, wystawianych na koniec każdego miesiąca, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac wykonanych w danym miesiącu oraz każdorazowym protokołem z usunięcia awarii przez Wykonawcę i podpisany przez Zamawiającego. Dane do faktury: NABYWCA: Gmina Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok NIP 599 10 12 159 ODBIORCA: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Santoku ul. Gorzowska 37 66-431 Santok Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15 miesięcy, od 01.10.2021 r. do 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, koparek i innego sprzętu po stronie Wykonawcy z wyłączeniem zadań inwestycyjnych na sieci gminnej wodociągowo-kanalizacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 GWARANCJA - Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane usługi 24 miesięcy gwarancji jakości . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 BEZPIECZEŃSTWO - Wykonawca zapewnia ochronę mienia i przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i sanitarnych oraz nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie prowadzonych prac, jak i szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 255