Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-07-2021 08:52:00 |
Składania : | 28-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2021 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-24 07:52 | Piotr Zilbert |
Kłodzko.
23.09.2021
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że w w/w postępowaniu o zamówienie publiczne wybrano ofertę: P.H. STEMA. Ul. Towarowa 224. 58-100 Świdnica. Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. L.p. Nazwa, adres wykonawcy Przyznana punktacja: Cena Gwarancja 1. P.H. STEMA. Ul. Towarowa 224. 58-100 Świdnica. 503.371,35 zł – 60 pkt 48mies. – 40 pkt Razem – 100 pkt 2. ALUDO Sp. z o.o. ul. Miłkowskiego 3/301. 30-349 Kraków 528.531,00 zł – 57,14 pkt 48 mies. – 40 pkt Razem – 97,14 pkt |
2021-07-28 12:18 | Piotr Zilbert |
Kłodzko.
28.07.2021
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.) zamawiający udostępnia informacje o ofertach otwartych. Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny lub koszty zawarte w ofertach. L.p. Wykonawca Cena Gwarancja 1. P.H. STEMA. Ul. Towarowa 224. 58-100 Świdnica 503.371,35 zł 48 mies. 2. ALUDO Sp. z o.o. ul. Miłkowskiego 3/301. 30-349 Kraków 528.531,00 zł 48 mies. |
2021-07-28 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) informuje, że na sfinansowanie w/w zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć kwotę 500.000 zł. |
Komunikaty