Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2021 10:19:00 |
Składania : | 22-06-2021 10:20:00 |
Otwarcia : | 22-06-2021 10:25:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Opis zamówienia:
1. Dostawa drukarki fiskalnej online , która musi obsługiwać protokół THERMAL i posiadać port USB oraz zapewniać komunikacje do Internetu po LAN i WiFi. - przeznaczanie do budynku krytej pływalnia QARIUM Kępno ul. Sportowa 11, 63-600 Kępno
2. Wymagania i warunki:
- przenośna , możliwość pracy mobilnej na zasilaniu akumulatorowym;
- akumulator pozwalający na działanie i drukowanie co najmniej 90 minut bez zasilania;
- MECHANIZM DRUKUJĄCY
Typ mechanizmu drukującego termiczny Seiko, "drop in - wrzuć i drukuj"
Liczba znaków w wierszu 40
Szerokość papieru 57 mm
Długość rolki papieru 100 m
Szybkość wydruku 47 linii/s
Obcinacz papieru tak
- klient powinien prawidłowo widzieć wyświetlacz urządzenia, gdy to stoi obok monitora.
- gwarancja minimum 24 miesięcy;
- wraz z kasą dostarczona będzie : karta gwarancyjna i instrukcja obsługi w języku polskim w formie wydruku.
Do dostawcy należeć będzie fiskalizacja kas, serwisowanie i doraźna obsługa w okresie gwarancji.
3. Dostarczona kasa powinna posiadać odpowiednie certyfikaty.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.
5. Wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym koszty transportu/utylizacji odpadów/niezbędnych materiałów itp. leżą po stronie wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 505 986 310 Katarzyna Augustyn w godz. od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-23 11:28 | Małgorzata Kita | wybór oferty |
2021-06-22 11:57 | Małgorzata Kita | Otwarcie ofert |
Komunikaty