Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-05-2021 09:50:00 |
Składania : | 14-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 74 11 800 wew. 21 pracownik Anita Szawioła od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-18 15:18 | Anita Szawioła |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawce, działając jako Zamawiający, informuje, że w wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w roku 2021” prowadzonego w trybie art. 2 ust 1 ustawy PZP , o wartości nie przekraczającej 130.000 zł: I. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SPOKO SZOSTAK z Wałbrzycha ul. Lotników 3e. Kwota brutto: 6559,86 zł. Uzasadnienie wyboru: Powyższy Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została sporządzona prawidłowo i nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta jest najkorzystniejsza - otrzymały największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. W załączniku zamieszczono protokół z wyboru ofert. z poważaniem Anita Szawioła |
2021-05-17 09:19 | Anita Szawioła | W związku z prowadzonym postępowaniem złożyliśmy do 2 oferentów prośbę o wyjaśnienie i uzupełnienie oferty do dnia 18.05.2021 do godz. 10.00 . Rozstrzygnięcie niniejszego postępowanie zostanie ogłoszone po złożeniu wyjaśnień. W momencie kiedy oferenci nie złożą stosownych wyjaśnień w wyznaczonym terminie oferty zostaną odrzucone.Z poważaniem Anita Szawioła |
2021-05-10 16:07 | Anita Szawioła |
W
związku
z
zadanym
poniżej
pytaniem
prze
oferenta: pytanie 1 .Proszę o interpretację niezbędnych ilości poddanych wycenie w pozycjach: 7, 8, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 34, w opisie przedmiotu zamówienia/nazwy artykułu w przypadku tych pozycji każdorazowo pojawia się opis: op=x szt, zaś w kolumnie j.m. wpisano szt. Czy należy wycenić każdorazowo 1 sztukę danego produktu, czy też za sztukę należy uznać jedno opakowanie iluś sztuk? przykładowo - pozycja 7 - należy wycenić 30 sztuk teczki papierowej A4 z gumką, czy też 30 opakowań po 10 sztuk teczki, łącznie 300szt? Udzielam następującej odpowiedzi: W pozycji nazwa asortymentu jest podana nazwa art i w celu identyfikacji produktu opakowanie zbiorcze. Jednakże w celu wyceny poz 7, 8, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 34,i 30 należy podać w pozycji cena jednostkowa netto za 1 szt.. Przy wartości zamówienia netto pomnożyć cenę jednostkową netto przez ilość.Przy wartości zamówienia brutto pomnożyć cenę jednostkową brutto i pomnożyć przez wskazaną ilość. Z poważaniem Anita Szawioła |
2021-05-10 14:29 | Anita Szawioła |
Odpowiadając
na
pytanie
Oferenta 1pytanie.Proszę o informację - czego konkretnie dotyczy pkt 28 z formularza asortymentowego.Opis - Taśma klejąca przezroczysta 85*85*70mm - taśmy klejące w podanym rozmiarze nie występują, podobny wymiar mają kostki papierowe. Prosimy o sprecyzowanie - czego konkretnie dotyczy pkt 28. ODPOWIEDŹ; W związku z zdanym pytaniem dotyczącym pozycji 28 formularza asortymentowo- cenowym o sprecyzowanie pozycji 28. Informujemy,że w formularzu w pkt. 28 nastąpił błędny opis tej pozycji. Załączamy sprostowanie formularza zawierający poprawny opis. 2 pytanie;pozycja 43 - nożyczki metalowe - czy chodzi o całkowicie metalowe, łącznie z uchwytami, czy też dopuszczalne są nożyczki z metalu, z plastikowymi, bądź gumowanymi uchwytami, wygodniejsze i bardziej ergonomiczne od tych całkowicie metalowych? ODPOWIEDŹ: Dopuszczalne/ wskazane są nożyczki z metalu z plastikowymi uchwytami bądź gumowanymi uchwytami.Dotyczy poz 43 formularza asortymentowo-cenowego. Skorygowano również pozycje 43. na formularzu asortymentowo- cenowym. Proszę o Oferentów o stosowanie skorygowanego formularza przy składaniu ofert. z poważaniem Anita Szawioła |
2021-05-04 10:18 | Anita Szawioła | INFORMUJEMY, ŻE DO ZAPYTANIA ZOSTAŁ DOŁĄCZONY ZAŁĄCZNIK OŚWIADCZENIE RODO Z PUSTYM FORMULARZEM. Załączamy prawidłowy formularz oświadczenia Rodo |
Komunikaty