1
Price
100%
Offer value
0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0 )
2
Warunki płatności
-
Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
(0 )
3
Termin realizacji umowy
-
Od dnia podpisania umowy do 04.09.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
(0 )
4
Dodatkowe koszty
-
Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
(0 )
5
Pozostałe warunki
-
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych, tj. zabezpieczenie placu robót, oznakowanie obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem; Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów do właściwej realizacji zamówienia, w przypadku gdy będzie to konieczne podczas prowadzonych prac;
2. Wykonawca winien podjąć wszelkie niezbędne środki, aby prowadzone roboty, z jakimi będzie miał do czynienia, nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z miejscem wykonania zamówienia;
3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, przy czym przywrócenie do stanu pierwotnego nie obejmuje budowy nowego pokrycia dachowego;
4. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zważenia zdemontowanych i odebranych materiałów zawierających azbest, odrębnie z każdej nieruchomości od mieszkańca Gminy Santok i odnotowania danych w protokołach odbioru.
5. Wskazana ilość odpadów jest szacunkowa i może ulec zmianie, gdyż zakres planowanych robót wykonany został na podstawie wniosków składanych przez mieszkańców Gminy Santok.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do prac w przedmiocie zamówienia zobowiązany jest do zgłoszenia zadań, polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest Właściwemu Organowi Nadzoru Budowlanego, Właściwemu Okręgowemu Inspektorowi Pracy oraz Właściwemu Państwowemu Inspektorowi Sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649).
7. Wykonawca musi znajdować się na liście firm wpisanych do bazy azbestowej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju.
8. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do indywidualnego ustalenia terminu z właścicielami nieruchomości, na terenie których będą prowadzone prace, zgodnie
z przedmiotem zamówienia. Po dokonanych uzgodnieniach Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przesłać szczegółowy harmonogram planowanych prac do Zamawiającego poprzez pocztę elektroniczną, uwzględniając nie tylko datę, ale również godzinę planowanych prac.
9. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, które winno być wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego przed zawarciem umowy;
Potwierdzeniem tej formy wniesienia w/w zabezpieczenia będzie kopia przelewu (wpłaty). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
(0 )
6
Sposób przygotowania oferty
-
Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1);
2) dokument poświadczający posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. decyzje, koncesje, zezwolenie lub licencję, wpis do BDO;
3) aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem azbestu, działającym zgodnie z obowiązującym prawem, która w jednoznaczny sposób określa gotowość do przyjęcia odpadów od Wykonawcy w okresie wykonania zamówienia;
4) w zakresie weryfikacji przez Zamawiającego wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wymagane jest przedłożenie wykazu wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat prowadzonej działalności, w którym wykaże usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (załącznik nr 4);
5) w zakresie weryfikacji przez Zamawiającego personelu zdolnego do pracy zatrudnionego przez Wykonawcę należy przedłożyć dokument potwierdzający dysponowaniem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, w szczególności pracowników odpowiedzialnych za świadczenie usług w przedmiocie zamówienia, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku obywatela innego kraju należy dostarczyć dokument stwierdzający odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje, upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wykazu osób oraz z kopią zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie kompetencji i odpowiedniego przeszkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5);
6) oświadczenie w przypadku zamierzenia zatrudnienia podwykonawcy (załącznik nr 6);
7) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty;
8) Wykonawca winien okazać się odpowiednim dokumentem poświadczającym stan sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. przedstawić dokument, że jest ubezpieczony zgodnie z zakresem prac od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 tys. złotych.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
Attachment required
ZAŁ. NR 1_formularz [...].doc
ZAŁ. NR 4_wykaz wyko [...].doc
ZAŁ. NR 5_wykaz osób [...].doc
ZAŁ. NR 6_podwykonaw [...].doc
(0 )
7
Inne informacje
-
Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonych prac, w zakresie:
1) protokołu odbioru robót (załącznik nr 8);
2) udokumentowania przekazania odpadów na składowisko w postaci kart przekazania odpadów, zawierających dokładnie określone miejsce unieszkodliwienia odpadów. Karta Przekazania Odpadów przedłożona w oryginale winna zawierać również dokładne dane Gminy, z której zostały odebrane wyroby azbestowe oraz wyszczególnienie ich ilości;
3) kwitów wagowych, poświadczających faktyczną ilość zdeponowanych odpadów;
4) oryginałów faktur i rachunków wystawionych za wykonaną usługę przez Wykonawcę;
5) protokołu odbioru końcowego zadania w zakresie usuwania azbestu spisanego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym - oryginał (załącznik Nr 3),
6) szczegółowego harmonogramu prac uwzględniającego 7 dniowy okres przypadający od zgłoszenia do rozpoczęcia prac na terenie gminy Santok (oryginał),
7) zgłoszenia Wykonawcy przystąpienia do prac od Właściwemu Organowi Nadzoru Budowlanego, Właściwemu Okręgowemu Inspektorowi Pracy oraz Właściwemu Państwowemu Inspektorowi Sanitarnemu;
8) sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD) z każdego miejsca, z którego usuwane będą odpady zawierające azbest (łącznie 3 fotografie na każdej posesji, tj. stan przed przeprowadzonym demontażem albo zdjęcie miejsca składowania, stan po ściągnięciu azbestu i po jego spakowaniu; foldery z fotografiami należy odpowiednio podpisać danym adresem nieruchomości, na której doszło do usunięcia lub odbioru azbestu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
ZAŁ. NR 3_protokół k [...].docx
ZAŁ. NR 8_protokół o [...].doc
(0 )
8
Termin przedłożenia dokumentacji rozliczeniowej
-
Przedłożenie pełnej dokumentacji rozliczeniowej po wykonanej usłudze winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.09.2021 roku (włącznie)Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
(0 )
Announcements