Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-04-2021 11:20:00 |
Składania : | 29-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-04-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje przeprowadzenie prac remontowych w pomieszczeniach wiatrołapu,
szatni, WC i kotłowni.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1)
W zakresie robót budowlanych:
· demontaż istniejącej obudowy ścian z płyt drewnopochodnych;
· demontaż istniejących posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych oraz płytek ceramicznych;
·
demontaż deskowania podłóg;
· demontaż legarów podłogowych;
·
rozbiórkę komina murowanego wraz z
uzupełnieniem warstw dachowych;
·
demontaż ścianek działowych i okładzin w
łazience;
· montaż obudowy ścian z płyty wiórowej oraz płyty g-k (przyklejanej na płytę wiórową);
·
wykonanie okładzin ściennych z płytek
ceramicznych w kuchni, wc i kotłowni;
·
wykonanie sufitu podwieszanego z płyt
60x60cm oraz płyt g-k w kotłowni;
· ułożenie izolacji cieplnej w przestrzeni podłogi;
·
ułożenie izolacji przeciwwilgociowej w
przestrzeni podłogi;
· wykonanie warstwy posadzki cementowej;
·
wykonanie okładzin posadzki z płytek;
·
wymurowanie komina systemowego dla pieca
(po zmianie jego lokalizacji);
· dostawa i montaż drzwi drewnianych do łazienki oraz pomiędzy wiatrołapem a korytarzem;
·
wywóz gruzu i odpadów
2)
W zakresie robót sanitarnych:
· przeniesienie kotła na paliwo stałe w pomieszczeniu kotłowni w obrębie tego pomieszczenia, podłączenie do nowego komina systemowego;
· podłączenie do istniejącej instalacji c.o. Istniejący komin zostanie rozebrany. W razie potrzeby należy przewidzieć wymianę otwartego naczynia wzbiorczego oraz montaż niezbędnej armatury, izolację rurociągów. Należy również zamontować nawiew świeżego powietrza i wywiew z pomieszczenia kotłowni;
· remont pomieszczenia sanitariatu, który polegał będzie na demontażu urządzeń sanitarnych, wymianie misek ustępowych na miski typu "kompakt" - 2 szt oraz wymianie umywalek wraz z bateriami - 2 szt. Jedna umywalka zostanie zlikwidowana. W pomieszczeniu planuje się również WC dla niepełnosprawnych. Należy przewidzieć w razie potrzeby przeróbki instalacji wodno-kanalizacyjnej;
·
istniejąca w budynku instalacja co pozostaje bez
zmian.
3)
W zakresie robót elektrycznych:
· demontaże istniejącego oprzewodowania i osprzętu;
· wymiana oświetlenia zasadniczego;
· montaż gniazd wtyczkowych 230V i siłowych 400V;
· rozbudowa rozdzielnicy głównej RG o zabezpieczenia nadprądowe (ochrona podstawowa) nowych obwodów oraz rozbudowę o zabezpieczenia różnicowo-prądowe (ochrona dodatkowa);
· doposażenie RG w ogranicznik przepięć w klasie T1+T2;
· montaż wyłącznika głównego przystosowanego do pracy z przeciwpożarowym wyłącznikem prądu zlokalizowanym na elewacji zewnętrznej;
· montaż pogrążanego uziomu szpilkowego do wartości poniżej 10om oraz GSU w pobliżu RG;
· prowadzenie połączeń wyrównawczych/ekwipotencjalizacja wyposażenia kotłowni;
· prowadzenie przewodów instalacynych w przestrzeni międzysufitowej i wewnątrz konstrukcji ścian wykonać w rurach osłonowych/peszlach;
· przewody instalacyjne stosować w klasie 450/750V;
·
osprzęt łączeniowy dla pomieszczeń technicznych i sanitariatów stosować jako
bryzgoszczelny;
·
oprawy LED przystosowane do montażu w suficie typ OWA
60, temperatura barwowa 4000K, minimalny strumień świetlny 3200lm;
·
Wentylator
wyciągowy w pomieszczeniu sanitariatu zastosować w wykonaniu
higrostat sterowany łącznikiem oświetlenia.
Wskazana jest wizja lokalna. Na rzucie pomieszczeń w załączniku zaznaczono na żółto zakres obiektu przeznaczonego do remontu.
W załączeniu dokumenty związane z zapytaniem.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 211 55 05.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-07 08:15 | Bożena Lorenc | W załączeniu protokół z przeprowadzonego rozeznania rynku w postępowaniu na remont świetlicy wiejskiej w Kotuniu. |
Komunikaty