Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.2.13.2021 „Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Gminy w Czempiniu i jednostek organizacyjnych Gminy Czempiń: Szkoły Podstawowej w Czempiniu, Szkoły Podstawowej w Głuchowie, Przedszkola Samorządowego w Czempiniu, Ośrodka Pomocy Społecznej w Czempiniu, Biblioteki w Czempiniu i Centrum Kultury Czempiń”

Mirosława Kostańska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2021 12:17:00
Składania : 26-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 26-04-2021 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub e-mailem na adres: m.kostanska@ug.czempin.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych.pdf pdf 209.72 2021-04-15 12:17:00 Postępowanie
Warunki techniczne urządzeń.pdf pdf 116.29 2021-04-15 12:17:00 Postępowanie
Informacje do umowy - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych.pdf pdf 141.16 2021-04-15 12:17:00 Postępowanie
Formularz oferty DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH.docx docx 23.93 2021-04-15 12:17:00 Postępowanie
FZ.271.2.13.2021.docx docx 147.64 2021-04-22 11:03:05 Publiczna wiadomość
Formularz oferty DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH.docx docx 33.84 2021-04-22 11:03:05 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 1498.76 2021-04-22 11:03:05 Publiczna wiadomość
kryterium ceny.pdf pdf 127.3 2021-04-22 11:03:05 Publiczna wiadomość
kryterium ceny.doc doc 38.5 2021-04-22 11:03:05 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 352.27 2021-05-10 13:30:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-10 13:30 Mirosława Kostańska Gmina Czempiń informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł dla zadania pn.: „Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Gminy w Czempiniu i jednostek organizacyjnych gminy Czempiń: Szkoły Podstawowej w Czempiniu, Szkoły Podstawowej w Głuchowie, Przedszkola Samorządowego w Czempiniu, Ośrodka Pomocy Społecznej w Czempiniu, Biblioteki w Czempiniu i Centrum Kultury Czempiń” prowadzonego przez Gminę Czempiń, w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.).
UZASADNIENIE
Oferty w postępowaniu zostały złożone w sposób uniemożliwiający zachowanie zasady porównywalności ofert, co skutkuje brakiem możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty, a tym samym koniecznością unieważnienia postępowania.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-04-22 11:03 Mirosława Kostańska Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Gminy w Czempiniu i jednostek organizacyjnych gminy Czempiń: Szkoły Podstawowej w Czempiniu, Szkoły Podstawowej w Głuchowie, Przedszkola Samorządowego w Czempiniu, Ośrodka Pomocy Społecznej w Czempiniu, Biblioteki w Czempiniu i Centrum Kultury Czempiń”, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.).
W związku z przesłanymi zapytaniami dotyczącymi ww. zamówienia Zamawiający w załączeniu udziela odpowiedzi na zadane pytania.

Uwaga - aktualizacja załącznika nr 1 - Formularz oferty do zapytania ofertowego.

FZ.271.2.13.2021.doc [...].docx

Formularz oferty DZI [...].docx

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

kryterium ceny.pdf

kryterium ceny.doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Abonament miesięczny - 1 usługa - (0)
2 Koszt 1 kopii wydruku mono w limicie abonamentu - 1 szt. - (0)
3 Koszt 1 kopii wydruku w kolorze w limicie abonamentu - 1 szt. - (0)
4 Koszt 1 kopii wydruku mono powyżej abonamentu - 1 szt. - (0)
5 Koszt 1 kopii wydruku w kolorze powyżej abonamentu - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 0% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Abonament miesięczny 70% Wartość oferty (0)
3 Ilość kopii wydruku mono w abonamencie 15% Wartość oferty (0)
4 Ilość kopii wydruku w kolorze w abonamencie 15% Wartość oferty (0)
5 Możliwość sumowania się limitów ze wszystkich sprzętów w jeden - Limit kopii w abonamencie sumuje się dla wszystkich urządzeń i po przekroczeniu zsumowanego limitu dopuszczalna jest zmiana stawki za kopię/wydruk mono i kolor. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin przystąpienia do naprawy urządzenia - Przystąpienie do naprawy urządzenia najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu przez dzierżawcę awarii (Dostawca określi nr telefonu i adres e-mailowy, na który zgłaszane będą awarie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Czas dostarczenia urządzenia zamiennego w przypadku, gdy nie jest możliwa naprawa urządzenia - W przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w siedzibie dzierżawcy, wydzierżawiający zobowiązuje się do dostarczenia urządzenia zastępczego o tej samej lub podobnej funkcjonalności w czasie 12 godzin roboczych od momentu stwierdzenia braku możliwości naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Ilość kopii wydruku mono w abonamencie - Proszę wpisać liczbę szt. (0)
9 Ilość kopii wydruku w kolorze w abonamencie - Proszę wpisać liczbę szt. (0)
10 Warunki płatności - Zamawiający dokona zapłaty przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego rachunku/faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Termin wykonania zamówienia - od dnia 4 maja 2021 r. do dnia 30 kwietnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 827