Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2021 09:14:00 |
Składania : | 19-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Znak
sprawy: BI.271.50.2021.JS.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy
Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo
Telefon:
(89) 514 48 39 wew. 27, Faks: (89) 514 85 62
Adres e
– mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600
Wtorek – Piątek 700 – 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej
oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem
nadzoru autorskiego nad realizacją projektu jest zakup, transport, montaż kontenera
biurowego wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.
Budynek ma być obiektem kontenerowym,
parterowym o dachu płaskim. Budynek ma być w całości wykonany z płyt
warstwowych, samonośnych (kontenery systemowe). spełniający wymogi odnośnie
efektywności energetycznej obowiązujących na dzień realizacji zamówienia
(współczynników przenikania ciepła przegród budowlanych).
2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania
obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej
zawierającej:
a) przedstawienie koncepcji zagospodarowania terenu
dla w/w biura kontenerowego w zakresie:
- roboty ziemne
- fundamenty
- podłoże nawierzchni pod
biuro kontenerowe,
- zestaw kontenerowy
wykończony podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem alarmu p-poż
i białym montażem,
- pokrycie dachowe z niezbędnymi obróbkami
dekarskimi,
- instalacje wewnętrzne wod-kan, elektryczne, p-poż zgodnie z warunkami technicznymi jakim
powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania wg. rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12.04.2020r.,
- przyłącze wod-kan. ze
zbiornikiem szczelnym betonowym na ścieki socjalno-bytowe 10m3,
- przyłącze energetyczne,
-
elewacja biura kontenerowego wykończona kasetonami lub panelami, posiadająca attykę,
6 (sześć) okien (3 od frontu budynku i po 1 z boków budynków) 1 (jedno małe
okno ) w WC, wentylacja grawitacyjna,
- drzwi wejściowe szt.1
(jedne) i drzwi WC szt. 1 (jedne)
zgodnie z warunkami technicznymi
jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowania wg. rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12.04.2020r.,
b)
wykonanie projektu budowlano –
wykonawczego, uwzględniającego aktualne przepisy Prawa Budowlanego, warunków
technicznych, sanitarne, p-poż i BHP - 2 egz. w wersji papierowej i
elektronicznej edytowalnej;
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej
i elektronicznej edytowalnej.
d)
uzyskanie
pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia w oparciu o przygotowaną przez
Wykonawcę dokumentację projektową;
e)
uzyskanie
warunków przyłączeniowych do sieci elektroenergetycznej i wod-kan.
2)
Zakres Robót budowlanych:
a)
wykonanie
robót ziemnych,
b)
wykonanie
fundamentów,
c) zakup, dostawa i montaż zestawu kontenerowego
o powierzchni min. 60 m2 ,
wysokość pomieszczeń min. 2,5 m z
wykończoną podłogą, oświetleniem, grzejnikami, systemem alarmu p-poż i białym
montażem, 6 (sześć) okien, drzwi wejściowe, WC z przystosowaniem dla
niepełnosprawnych z armaturą, aneks kuchenny z zlewozmywakiem + bateria i
przepływowym ogrzewaczem wody oraz miejscem na wstawienie w przyszłości kuchni
elektrycznej 60 cm, sala główna.
d)
wykonaniem
niezbędnych wewnętrznych instalacji wod-kan i CO - CW elektryczne z armaturą,
instalacja elektryczna z skrzynką rozdzielczą z pokrywą PCV zabezpieczona
przeciwprzepięciowo i przeciwpożarowo, zabezpieczenie główne 35A, oświetlenie
typu LED, gniazda 230V szt. 16 i dwa 400V wraz z armaturą i wyjściem mediów na zewnątrz w celu ich
podłączenia przez Zamawiającego do istniejących sieci (bez przyłączy).
e)
wykonanie
zabezpieczenia alarmowego p-poż.
f)
obsługa
geodezyjna (pozyskanie map do celów projektowych, wytyczenie w terenie,
wykonanie pomiarów powykonawczych).
g) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją
projektu.
2.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za
skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2.
Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2
zostanie wykonany z materiałów i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w
ramach wynagrodzenia złożonego w ofercie
z dnia ……………..
2.4 Wykonawca
jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i
normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja
projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie,
uzgodnienia i zatwierdzenia, tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja
inwestycji budowlanej.
3. TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 30.11.2021 r .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, jako Kierownik Budowy, posiadający: uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej, instalacyjnej
w zakresie sieci, wod-kan, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy
załączyć:
1)
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1;
2)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie
elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny
sposób nie będą wzięte pod uwagę.
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty
nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia
04.01.2021 r.
1)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-20 08:11 | Edyta Olszewska | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2021-04-19 12:08 | Edyta Olszewska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty