Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OZP.272.4.2021 Dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II”.

Starostwo Powiatowe
Starostwo Powiatowe w Olkuszu
Deadlines:
Published : 22-03-2021 14:45:00
Placing offers : 30-03-2021 10:30:00
Offers opening : 30-03-2021 10:45:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu nr 08d8ed17-3b05-3b57-805c-9c00013db902-1.pdf pdf 136.82 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
SWZ.docx docx 432.72 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał 1 formularz oferty (1).docx docx 396.71 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał 2_Oświadczeie o spełnianiu warunków.docx docx 397.87 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał 3_Oświadczenie podmiotu udostępniającego.docx docx 394.89 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał 4_Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 391.78 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał 5. Wzór umowy.docx docx 402.45 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Zał do umowy RODO.docx docx 396.63 2021-03-22 14:45:00 Proceeding
Pytania i odpowiedzi z dnia 25.03.2021 r..pdf pdf 1578.33 2021-03-25 14:13:43 Public message
Pytanie i odpowiedź z dnia 26.03.2021 r..pdf pdf 535.89 2021-03-26 13:36:15 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 2549.56 2021-04-06 09:07:03 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 2593.93 2021-03-30 14:08:21 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania 08d8f8cc-fac4-3efe-805c-9c0001be5174.pdf pdf 80.87 2021-04-06 09:59:44 Public message

Announcements

2021-04-06 09:59 Starostwo Powiatowe Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2021/BZP 00027743/01 z dnia 06.04.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-04-06 09:07 Starostwo Powiatowe Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-03-30 14:08 Starostwo Powiatowe Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-30 10:30 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynosi:
Część I Urządzenie wielofunkcyjne 3D - 3 000,00 PLN brutto
Część II Skanery 3D - 9 000,00 PLN brutto
Część III Drukarki 3D - 11 000,00 PLN brutto
Część IV Monitory - 48 szt. - 25 000,00 PLN brutto
Część V Komputery, typ 1 - 20szt. - 38 000,00 PLN brutto
Część VI Komputery, typ 2 - 10 szt. 16 000,00 PLN brutto
2021-03-26 13:36 Starostwo Powiatowe Pytanie i odpowiedź z dnia 26.03.2021 r.

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

2021-03-25 14:13 Starostwo Powiatowe Pytania i odpowiedzi z dnia 25.03.2021 r.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 775