Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2021 11:57:00 |
Składania : | 26-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-03-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu sektorowego postępowania podprogowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa, montaż i wdrożenie fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia laboratorium do Laboratorium Centralnego.
Zamówienie sektorowe, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień sektorowych, (Zarządzenie wewnętrzne Nr 6/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień sektorowych o wartości nieprzekraczającej progów unijnych ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz.2019 ze zm.), nie stosuje się].
Postępowanie prowadzone jest na podstawie uregulowań wewnętrznych Zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień sektorowych.
Opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: dostawa.
Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- sprzedaż i dostawa
fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do siedziby Zamawiającego, loco:
Laboratorium Centralne,
ul. Skłodowskiej – Curie 10, 86-300 Grudziądz.;
- montaż i uruchomienie sprzętu i wyposażenia;
-
wdrożenie urządzeń
(szkolenie pracowników Kupującego w zakresie obsługi, eksploatacji
i konserwacji - potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem).
Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części:
Część I - Analizator biogazu wraz z anemometrem;
Część II – Przewoźny próbopobierak;
Część III - Mineralizator mikrofalowy;
Część IV - Mętnościomierz laboratoryjny;
Część V - Tlenomierz przenośny.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w częściach jak wyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia lub wszystkie części zamówienia.
Szczegółowa specyfikacja sprzętu i wyposażenia określona została w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.06.2021r.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny: Cena oferty – waga 100%.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
1. W sprawach dotyczących procedury przetargowej należy porozumiewać się z:
Agnieszka Ośka, tel. +48 56 450 49 26, w godz. 8:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych.
2. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z:
Przemysław Saucha, tel. (56) 45 04 870, w godz. 8:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych.
Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
2021-04-09 11:40 | Agnieszka Ośka | Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej |
Komunikaty