Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.41.2021.WCz ,,Remont nawierzchni z płyt drogowych typu trylinka na ul. Miłej w Barczewie’’

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2021 13:48:00
Składania : 19-03-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.41.2021.WCz                                               

                        

Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 21

Adres e – mail: wieslaw.czapiewski@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

,,Remont nawierzchni z płyt drogowych typu trylinka na ul. Miłej w Barczewie’’

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi na łącznej powierzchni około 80 m2 wraz z wymianą około 50 płyt uszkodzonych oraz regulacją 2 studni.

Zakres robót przewiduje:

a) demontaż uszkodzonych płyt w ilości ok. 50 szt. i wywiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 8 km,

b) demontaż zapadniętych płyt sześciokątnych na łącznej powierzchni około 80m2

c) wykonanie podsypki na powierzchni łącznej ok. 90 m2

d) regulacja dwóch studni

e) montaż przekazanych przez Zamawiającego 50 szt płyt typu trylinka w miejsce demontowanych płyt uszkodzonych.

f) montaż zdemontowanych wcześniej zapadniętych płyt na wykonanej podsypce.


3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 30.06.2021 r .


4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.


6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1;

2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.


7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.


8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.


Termin składania ofert upływa w dniu 19.03.2021 r. godz. 1000


9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.


10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Mapka z zakresem robót.pdf pdf 1410.3 2021-03-10 13:48:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 210.37 2021-03-10 13:48:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - Projekt umowy.pdf pdf 392.93 2021-03-10 13:48:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Oświadczenie.doc doc 27.5 2021-03-10 13:48:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 255.11 2021-03-19 12:25:30 Publiczna wiadomość
Protokół z negocjacji.pdf pdf 430.43 2021-03-24 12:58:34 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 304.14 2021-03-26 10:53:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-26 10:53 Edyta Olszewska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-03-24 12:58 Edyta Olszewska PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONYCH NEGOCJACJI

Protokół z negocjacj [...].pdf

2021-03-19 12:25 Edyta Olszewska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ,,Remont nawierzchni z płyt drogowych typu trylinka na ul. Miłej w Barczewie’’ Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi na łącznej powierzchni około 80 m2 wraz z wymianą około 50 płyt uszkodzonych oraz regulacją 2 studni. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 1 - Oświadcz [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 391