Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.39.2021.JS "Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kierzbuń”

Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2021 09:56:00
Składania : 11-03-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.39.2021.JS                                                            

Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 27

Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kierzbuń” gmina Barczewo.

2.2 Podstawę realizacji usług nadzoru inwestorskiego stanowią:

Projekt budowlany budowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Kierzbuń na podstawie którego należy świadczyć usługę nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem oświetlenia ulicznego od istniejącej latarni oświetleniowej nr 2 do  latarni 6, wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi oraz wymianą opraw tymczasowych na latarniach nr 1 i 2 na typ oprawy zgodne z projektem w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem - kolorem żółtym).      

2.3  Szczegółowy opis przedmiotu świadczenia usług nadzoru inwestorskiego został zawarty w projekcie budowlanym oświetlenie drogowe Kierzbuń, gmina Barczewo zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/80/2017 z dnia 24.07.2017r., Projektach Wykonawczych dla zadania (zwane w dalszej części dokumentacja projektowa), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 30.07.2021 r .


4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1;

2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.


7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.


8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.


Termin składania ofert upływa w dniu 11.03.2021 r. godz. 1100


9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.


10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Mapka z zakresem- zaznaczony kolorem żółtym.pdf pdf 1255.21 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
Pozwolenie na budowę.pdf pdf 892.22 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
Projekt Budowlany.zip zip 36432.88 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
Projekt Wykonawczy.zip zip 4231.28 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 210.37 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - Projekt umowy.pdf pdf 316.34 2021-03-05 09:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wykaz osób.doc doc 34 2021-03-05 09:56:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 237.32 2021-03-12 08:38:14 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 272.96 2021-03-16 07:41:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-16 07:41 Edyta Olszewska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-03-12 08:38 Edyta Olszewska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kierzbuń” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kierzbuń” gmina Barczewo. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - wy [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 375