Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2021 13:47:00 |
Składania : | 10-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T
A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1,
11-010 Barczewo
Telefon: (89) 514 8346 wew. 27
Adres e – mail: danuta.zuk@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o
przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad
realizacją zadania pn.: „Budowa
zjazdu publicznego z drogi gminnej nr 164004 N na drogę wewnętrzną w miejscowości Nikielkowo, gmina
Barczewo” w ramach zadania pn.:”Przebudowa skrzyżowania ul. Miętowej i
Bazyliowej w Nikielkowie.”
2.2 Podstawę realizacji usług nadzoru inwestorskiego stanowią:
2.3
Projekt Budowlany
oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA: do
zakończenia zadania, które planowane jest na dzień 30.07.2021 r .
4. KRYTERIA OCENY OFERT
I ICH ZNACZENIE:
Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do
wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej .
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY
ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 1;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile
ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do
oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej
notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN
SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie
w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone
w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 10.03.2021
r. godz. 1000
9. ISTOTNE WARUNKI
POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą
30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość
odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór
oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia
04.01.2021 r.
1)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3)
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-18 11:56 | Edyta Olszewska | ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY |
2021-03-10 12:01 | Edyta Olszewska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty