Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DIA/104/37/2021 Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobie i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2021 14:41:00
Składania : 25-01-2021 13:00:00
Otwarcia : 25-01-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego na świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobie i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.

1.      Zakres prac:

1) Codziennie w dni robocze usuwanie (zamiatanie, zbieranie) nieczystości z terenów  nieruchomości tj.:

- przejść,

- bram i dróg wewnętrznych w osiedlu w szczególności przykrawężnikową część w celu zabezpieczenia drożności odpływu wód deszczowych,

- piaskownic,

- chodników,

- opasek,

- śmietników,

- terenów trawiastych i krzewów

2) Bieżące utrzymanie w czystości korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, wózkowni  i strychów oraz sprzątanie pomieszczeń po awariach kanalizacyjnych.

3) Bieżące sprzątanie śmietników oraz informowanie o potrzebie dodatkowego opróżnienia pojemników na śmieci.

4) Utrzymanie we właściwym stanie oraz w czystości tablic ogłoszeniowych (gablot) na klatkach schodowych oraz na terenie obsługiwanej posesji.

5) Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody Zamawiającego.

6) Sprawowanie opieki nad terenami zieleni polegającej na:

- oczyszczaniu trawników z różnych zanieczyszczeń (papiery, odpady domowe, butelki itp.),

- utrzymanie w należytym stanie porządku alejek,

7) W okresie zimy codzienne w dni robocze, soboty, niedziele oraz święta wykonywanie następujących czynności:

- odśnieżanie i likwidacja oblodzeń chodników, dojść do śmietników i innych obiektów użyteczności publicznej wraz z odkuwaniem studzienek kanalizacyjnych w czasie odwilży. Rozpoczęcie czynności związanych z odśnieżaniem i likwidacją oblodzeń powinna nastąpić nie później w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia opadu atmosferycznego, zakończyć się w ciągu 3 godzin od jego ustąpienia.

- usuwanie skutków gołoledzi, posypywanie chodników, przejść, dojazdów, ciągów pieszo-jezdnych piaskiem (w zależności od potrzeb) - środki przeciwpoślizgowe zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie.

8) Bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach w budynku. W okresie zimowym niezwłocznym zgłaszaniu występujących zagrożeń, m.in. występowania sopli, nawisów śnieżnych.

9) Gaszenie zbędnie zapalonych, pozostawionych świateł na klatkach schodowych, w korytarzach piwnicznych oraz na wejściach do budynku.

10) Wymiana lub uzupełnienie w oprawach oświetleniowych żarówek (żarówki dostarcza Zamawiający).

11) Powiadamianie Zarządcy nieruchomości o rażących przypadkach naruszania regulaminu porządku domowego.

12) Oczyszczanie osadników pod wycieraczkami przed wejściami do klatek schodowych (pod warunkiem, że możliwe jest wyjęcie kratek znajdujących się na tych osadnikach), okienek piwnicznych oraz opróżnianie koszy osiedlowych.

13) Doręczanie lokatorom zawiadomień, rozliczeń i innej korespondencji w ciągu 2 dni od przekazania przez Zamawiającego. Przy wykonywaniu tych czynności obowiązuje Wykonawcę zasada zachowania tajemnicy Spółki i ochrona tajemnicy danych osobowych oraz informacji niejawnych.

14) Zgłaszanie samowolnych zajęć lokali oraz lokali nieużytkowanych.

15) Dokonywanie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego odczytów stanu wodomierzy.

Zakres prac nie obejmuje mycia okien na częściach wspólnego użytku oraz pielęgnacji zieleni (koszenie trawników i przycinanie krzewów).

2.      Miejsce realizacji: wykaz posesji stanowi załącznik nr 1. 

3.      Termin realizacji zamówienia: od 1 lutego 2021r. do 28 lutego 2021r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu realizacji wykonywania usługi.         

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 62/ 50 66 245

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzor_umowy.doc doc 50.5 2021-01-18 14:41:00 Postępowanie
wykaz posesji do sprzątania.ods ods 9.03 2021-01-18 14:41:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe - SPRZĄTANIE.docx docx 18.14 2021-01-18 14:41:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-01-21 08:31 Magdalena Decker W przypadku wystąpienia różnych stawek VAT Zamawiający prosi aby Wykonawcy w kolumnie VAT wskazali pozycję: różna stawka vat. Cenę netto i brutto należy wpisać samodzielnie. Platforma zakupowa nie dokona automatycznie przeliczenia kwot netto na brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobie i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 585