Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze w roku 2021.

Małgorzata Bilska
Powiat Kamiennogórski
Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2020 12:30:00
Składania : 23-12-2020 00:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na o wartości nieprzekraczającej 30.000 EURO na obsługę prawną Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze oraz powiatowych jednostek organizacyjnych.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zamówienie podzielone zostało na części, tj.

I CZĘŚĆ:

1.      Udzielanie organom i pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa w zakresie obejmującym zagadnienia służbowe.

2.      Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji a także zastępstwo procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie reprezentacji, o której mowa wyżej odbywać się będzie na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.

3.      Uczestniczenie w sesjach Rady Powiatu (maksymalnie dwa razy w miesiącu) i innych posiedzeniach organów Powiatu (sporadycznie – na zaproszenie). O terminie, miejscu oraz porządku obrad sesji Rady Powiatu Wykonawca będzie informowany listem poleconym lub w inny skuteczny sposób:

§    najpóźniej na 7 dni przed terminem obrad w przypadku sesji zwyczajnej,

§    najpóźniej na 2 dni przed terminem obrad w przypadku sesji nadzwyczajnej,

§    najpóźniej na 14 dni przed terminem obrad w przypadku sesji poświęconej uchwaleniu budżetu i przyjęciu sprawozdania z wykonania budżetu.

4.      Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, przetargach, których celem jest nawiązywanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.

5.      Zastępowanie Zamawiającego przed Sądami i innymi organami rozstrzygającymi spory
w aktualnie prowadzonych sprawach i sporach zaistniałych w czasie obowiązywania niniejszej umowy.

6.      Występowania w imieniu Zamawiającego z pismami upominawczymi wobec jego dłużników.

7.      Kontrolę prawidłowości formalno – prawnej umów, pism, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej.

8.      Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych Zamawiającego.

9.      Prowadzenie i nadzór nad sądowym i administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym.

10.  Sporządzanie opinii prawnych na piśmie.

11.  Informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności powiatu. 

12.  Udzielanie porad prawnych komórkom organizacyjnym spoza zakresu objętego umową
w przypadku pilnej i nagłej potrzeby w ramach ustalonego wynagrodzenia.

13.  Utrzymywanie otrzymywanych od Wydziałów dokumentów w porządku chronologicznym oraz sporządzanie spisu tych dokumentów.

14.  Udzielanie porad klientom Powiatowego Rzecznika Konsumentów, w przypadku jego  nieobecności

 

II CZĘŚĆ:

1.      Udzielania porad prawnych i konsultacji,

2.      sporządzania opinii prawnych na konkretne zapotrzebowanie Zleceniodawcy,

3.      pomocy prawnej w zakresie sporządzania aktów wewnętrznych,

4.      analizy formalnoprawnej umów, ugód i porozumień przedkładanych przez Zleceniodawcę do zaopiniowania;

5.      nadzór formalno-prawny nad zleconymi sprawami, sygnalizowanie o uchybieniach w przestrzeganiu prawa i skutkach tych uchybień;

6.      konsultacji bieżących, w szczególności za pomocą telefonu, internetu,

7.      reprezentowania Zleceniobiorcy w postępowaniach sądowych przed sądami powszechnymi i administracyjnymi,

8.      reprezentowania Zleceniodawcy w postępowaniach arbitrażowych i postępowaniach polubownych,

9.      sporządzania pism procesowych i udzielania informacji o stanie spraw.

Termin składania ofert upływa dnia 23.12.2020 r.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

I CZĘŚĆ 4 godziny dwa razy w tygodniu od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021r.

II CZĘŚĆ 4 godziny tygodniowo od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021r.

TERMIN PŁATNOŚCI: do 14 dni od daty otrzymania faktury. Za termin zapłaty przyjmuje się dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego.

Sposób rozliczania: Wynagrodzenie zryczałtowane. Niezależnie od wynagrodzenia zryczałtowanego Zleceniobiorcy przysługiwać będzie wynagrodzenie w postaci kosztów zastępstwa prawnego, stanowiących kwotę brutto, po uprzednim wystawieniu i przedłożeniu przez Zleceniobiorcę stosownej faktury VAT za wykonanie przedmiotowej usługi prawnej w terminie 30 dni od dnia przedłożenia faktury VAT.

Oferty zostaną ocenione wg następującego kryterium: najniższa cena (Cena 100%).

Wykonawca w dniu zawarcia umowy zobowiązany będzie przedłożyć kserokopię wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów jest Małgorzata Bilska, tel. 75 645 02 52,
e-mail: malgorzata.bilska@kamienna-gora.pl

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2020-12-22 09:06 Małgorzata Bilska Zamawiający informuje, że zapytanie ofertowe na niniejsze zadanie zostaje unieważnione z uwagi wady postępowania w zakresie specyfikacji przedmiotu zapytania (opis przedmiotu zamówienia) oraz zmiany koncepcji obsługi prawnej Zamawiającego.
Wykonawcy, którzy złożyli odpowiedź na w/w zapytanie ofertowe zostaną poinformowani o unieważnieniu postępowania drogą mailową.
O decyzji podjętej przez Zamawiającego nie przysługuje odwołanie. Wszelkie pisma składane przez Wykonawców mające charakter odwołania od rozstrzygnięć Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.
Wszystkich zainteresowanych przepraszamy za zaistniałą sytuację.
/-/ STAROSTA
Jarosław Gęborys

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 I CZĘŚĆ wg szczegółowego opisu zamówienia w zakresie Części nr I 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 II CZĘŚĆ wg szczegółowego opisu zamówienia w zakresie Części nr II 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 01.01.2021 do 31.12.2021 r., Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena - Cena dotyczy zamówienia za okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 788