Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2020/S 212-518472 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowe Ramuki w roku 2021

Termin:
Zamieszczenia : 30-10-2020 09:39:00
Składania : 01-12-2020 09:00:00
Otwarcia : 01-12-2020 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-OJS212-518472-pl_Ogłoszenie o zamówieniuNNR2021.pdf pdf 157.15 2020-10-30 09:39:00 Postępowanie
N.Ramuki_SIWZ_NNR_UL2021.pdf pdf 3992.39 2020-10-30 09:39:00 Postępowanie
Zał._1-13_NNR2021.zip zip 4423.54 2020-10-30 09:39:00 Postępowanie
informacja z otwarcia_UL2021.pdf pdf 119.25 2020-12-01 13:39:57 Publiczna wiadomość
zał.do_inf.lista obecności.pdf pdf 31.03 2020-12-01 13:39:57 Publiczna wiadomość
Zawiad. o wyb najk. oferty P1.pdf pdf 269.79 2021-01-05 10:26:39 Publiczna wiadomość
Zawiad. o unieważnieniu P2.pdf pdf 270.02 2021-01-08 09:27:22 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2021-OJS020-046534-pl-1.pdf pdf 131.59 2021-01-29 09:45:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-29 09:45 Wioleta Kapała Szanowni Państwo!

W dniu 29.01.2021 r. zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia. Plik dostępny w załączniku poniżej.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-01-08 09:27 Wioleta Kapała Szanowni Państwo!
W dniu 08.01.2021 r. Nadleśnictwo unieważniło postępowanie na pakiet II zamówienia.
Informacja o unieważnieniu znajduje się w załączeniu.


Zawiad. o unieważnie [...].pdf

2021-01-05 10:26 Wioleta Kapała Szanowni Państwo!
W dniu 05.01.2021 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na Pakiet I zamówienia.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty znajduje się w załączeniu.

Zawiad. o wyb najk. [...].pdf

2020-12-01 13:39 Wioleta Kapała Szanowni Państwo!

W dniu 01.12.2020 r. o godzinie 10:00 dokonano otwarcia ofert.
Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

informacja z otwarci [...].pdf

zał.do_inf.lista obe [...].pdf

2020-11-12 14:05 Wioleta Kapała Komunikat nr 3 z dnia 12.11.2020

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 17.11.2020 r. o godzinie 12:00 w Nadleśnictwie Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19; 16-687 Olsztyn odbędzie się spotkanie informacyjne w sprawie prowadzonego postępowania na „Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Nowe Ramuki w roku 2021”. Na spotkaniu zostanie omówiony sposób składania ofert w postaci elektronicznej, za pomocą nowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl.
Z uwagi na wzrost liczby zachorowań na COVID-19 i związaną z tym koniecznością zachowania szczególnej ostrożności oraz zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia zalecamy przybycie jednego reprezentanta z każdej firmy. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie przybycia do dnia 16.11.2020 r. do godz. 14 poprzez wysłanie wiadomości prywatnej na stronie niniejszego postępowania.
2020-11-10 11:48 Wioleta Kapała KOMUNIKAT nr 2 z dnia 10.11.2020

Szanowni Państwo

W dniu 08.11.2020 r. do Nadleśnictwa Nowe Ramuki wpłynęło zapytanie dotyczące treści SIWZ w postępowaniu „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowe Ramuki w roku 2020”

Treść zapytania:

„Na podstawie art. 38 ust 1 Wykonawca zwraca się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ:
Prosimy o udostępnienie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w formacie umożliwiającym wypełnienie powyższego dokumentu za pomocą narzędzi udostępnionych na stronie https://espd.uzp.gov.pl”

Odpowiedź:

Zgodnie z pkt. 7.1 SIWZ:

„Wzór JEDZ określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiające standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE seria L 2016 r. Nr 3, s. 16). Treść JEDZ określona została w załączniku nr 5 do SIWZ. JEDZ należy złożyć wraz z ofertą. JEDZ Wykonawca sporządza, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.”

Wykonawca ma prawo zarówno wypełnić dokument załączony do dokumentacji przetargowej, jak i wypełnić go zgodnie ze wzorem dołączonym do dokumentacji za pomocą narzędzi dostępnych na stronie https://espd.uzp.gov.pl, a następnie podpisać go podpisem kwalifikowanym i złożyć wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje udostępnienia JEDZ w formacie ESPD.


2020-11-02 11:02 Wioleta Kapała KOMUNIKAT nr 1 z dnia 02.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że w załączniku 12 do SIWZ, tj. wzór umowy, zmianie ulega zapis § 11 [Warunki płatności] ust. 3:

Jest:
"Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będą Protokoły Odbioru Robót wskazane w § 9 ust. 12."

Winno być:
"Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 10 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będą Protokoły Odbioru Robót wskazane w § 9 ust. 12."

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2473