Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2020 14:05:00 |
Składania : | 10-11-2020 15:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze (58-400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15 zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej za świadczenie w latach 2021 - 2023 usługi usuwania i umieszczania pojazdów na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, jeżeli od usunięcia tego pojazdu odstąpiono z dróg powiatu kamiennogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.).
Przedmiot zamówienia:
Zawarcie umowy o świadczenie w latach 2021 - 2023 usługi na rzecz Powiatu Kamiennogórskiego poprzez powierzenie przez Starostę Kamiennogórskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania usuwania i umieszczenia pojazdów na parkingu strzeżonym z dróg położonych na terenie powiatu kamiennogórskiego, o którym mowa w art. 130a, ust. 5f ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, tj.
Część I:
rower lub motorower,
motocykl,
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t;
Cześć II:
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,
pojazd przewożący materiały niebezpieczne.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
Usługa z zakresu całodobowego usuwania pojazdów obejmuje:
przyjmowanie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi przez 24 h/dobę 7 dni w tygodniu, wydanej przez funkcjonariusza policji lub pracownika innego uprawnionego podmiotu,
dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji,
podjęcie czynności załadunku na zestaw holujący pojazdu i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu,
uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych części pojazdu lub jego ładunku niewymagającego użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych,
transport i jego wyładunek na wyznaczonym przez zamawiającego parkingu strzeżonym,
czynności związane z odstąpieniem od usunięcia pojazdu, które obejmują – dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji, odstąpienie od czynności, przyjazd do bazy.
Dojazd na miejsce wydania dyspozycji usunięcia pojazdu nie może być dłuższy niż 90 minut od chwili wydania dyspozycji.
Planowany termin realizacji zamówienia:
Od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
Warunki zamówienia:
Oferent zobowiąże się do zachowania rzetelności, najwyższej jakości świadczonych usług oraz realizacji każdego i o każdej porze zlecenia usunięcia pojazdu z drogi. Szczegółowe warunki zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na swój koszt umowy ubezpieczenia w zakresie zapewniającym pokrycie wszelkich szkód mogących powstać w związku z wykonywaniem usług będących przedmiotem podpisanej umowy. Opłaconą polisę ubezpieczeniową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wyłącza swoją odpowiedzialność za szkody w usuwanych pojazdach, którą to odpowiedzialność przejmuje w całości Wykonawca.
Oferent musi dysponować parkingiem strzeżonym:
umiejscowionym w promieniu 50 km od powiatu kamiennogórskiego,
oświetlonym z całodobowym dozorem,
trwale ogrodzonym,
o utwardzonej nawierzchni,
posiadającym zabudowane miejsce do celów oględzin,
zamykanym w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środków transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,
posiadającym zorganizowaną całodobową łączność techniczną,
który posiada wydzielone miejsce do przechowywania pojazdu z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych.
Parking, na który będą usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne, powinien spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 sierpnia 2003 r. w sprawie parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 poz. 1293 t.j.)
Płatność:
Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur, w terminie do 30 dni od daty wpływu faktur do Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 10 listopada 2020 r. do godz. 15:30.
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%.
Klauzula RODO:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze (58- 400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15, tel. 75 64 50 100, e-mail: powiat@kamienna-gora.pl;7.3. w sprawach związanych z przetwarzanie danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem danych osobowych, za pośrednictwem e-mail: iod@kamienna-gora.pl;
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c.
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, nr postępowania ID.272.2.26.2020,
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Osoba do kontaktu:
Marta Borys; tel. 75 64 50 120; e-mail: marta.borys@kamienna-gora.pl
Zastrzeżenia:
Do niniejszego zamówienia, o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty netto 30.000 EUR, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający powierza wykonywanie usługi Oferentowi zgodnie z wyborem najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym.
2020-10-29 14:07 | Agnieszka Ławniczak | Formularz ofertowy |
Komunikaty