Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.272.2.26.2020 Świadczenie w latach 2021 - 2022 usługi usuwania i umieszczania pojazdów na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, jeżeli od usunięcia tego pojazdu odstąpiono z dróg powiatu kamiennogórskiego.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2020 14:05:00
Składania : 10-11-2020 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze (58-400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15 zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej za świadczenie w latach 2021 - 2023 usługi usuwania i umieszczania pojazdów na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, jeżeli od usunięcia tego pojazdu odstąpiono z dróg powiatu kamiennogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.).


  1. Przedmiot zamówienia:

Zawarcie umowy o świadczenie w latach 2021 - 2023 usługi na rzecz Powiatu Kamiennogórskiego poprzez powierzenie przez Starostę Kamiennogórskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania usuwania i umieszczenia pojazdów na parkingu strzeżonym z dróg położonych na terenie powiatu kamiennogórskiego, o którym mowa w art. 130a, ust. 5f  ustawy -  Prawo o ruchu drogowym.


Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, tj.

        Część I:

  • rower lub motorower,

  • motocykl,

  • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t;

        Cześć II:

  • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,

  • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,

  • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,

  • pojazd przewożący materiały niebezpieczne.

     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.

Usługa z zakresu całodobowego usuwania pojazdów obejmuje:

  1. przyjmowanie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi przez 24 h/dobę 7 dni w tygodniu, wydanej przez funkcjonariusza policji lub pracownika innego uprawnionego podmiotu,

  2. dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji,

  3. podjęcie czynności załadunku na zestaw holujący pojazdu i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu,

  4. uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych części pojazdu lub jego ładunku niewymagającego użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych,

  5. transport i jego wyładunek na wyznaczonym przez zamawiającego parkingu strzeżonym,

  6. czynności związane z odstąpieniem od usunięcia pojazdu, które obejmują – dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji, odstąpienie od czynności, przyjazd do bazy.


        Dojazd na miejsce wydania dyspozycji usunięcia pojazdu nie może być dłuższy niż 90 minut od chwili wydania dyspozycji.


  1. Planowany termin realizacji zamówienia:

           Od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.


  1. Warunki zamówienia:

    1. Oferent zobowiąże się do zachowania rzetelności, najwyższej jakości świadczonych usług oraz realizacji każdego i o każdej porze zlecenia usunięcia pojazdu z drogi. Szczegółowe warunki zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

    2. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na swój koszt umowy ubezpieczenia w zakresie zapewniającym pokrycie wszelkich szkód mogących powstać w związku z wykonywaniem usług będących przedmiotem podpisanej umowy. Opłaconą polisę ubezpieczeniową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wyłącza swoją odpowiedzialność za szkody w usuwanych pojazdach, którą to odpowiedzialność przejmuje w całości Wykonawca.

    3. Oferent musi dysponować parkingiem strzeżonym:

  • umiejscowionym w promieniu 50 km od powiatu kamiennogórskiego,

  • oświetlonym z całodobowym dozorem,

  • trwale ogrodzonym,

  • o utwardzonej nawierzchni,

  • posiadającym zabudowane miejsce do celów oględzin,

  • zamykanym w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środków transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,

  • posiadającym zorganizowaną całodobową łączność techniczną,

  • który posiada wydzielone miejsce do przechowywania pojazdu z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych.

    1. Parking, na który będą usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne, powinien spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 sierpnia 2003 r. w sprawie parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 poz. 1293 t.j.)


  1. Płatność:

         Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur, w terminie do 30 dni od daty   wpływu faktur do Zamawiającego.


  1. Sposób przygotowania oferty:

            Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.


  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

            Ofertę należy złożyć do dnia 10 listopada 2020 r. do godz. 15:30.


  1. Kryteria oceny ofert:

          Cena - 100%. 

  1. Klauzula RODO:

    1.  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze (58- 400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15, tel. 75 64 50 100, e-mail: powiat@kamienna-gora.pl;7.3. w sprawach związanych z przetwarzanie danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem danych osobowych, za pośrednictwem e-mail: iod@kamienna-gora.pl;

    2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr postępowania ID.272.2.26.2020, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

    3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

    4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

    5. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

    6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

    7. posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Osoba do kontaktu:

          Marta Borys; tel. 75 64 50 120; e-mail: marta.borys@kamienna-gora.pl

  1. Zastrzeżenia:

       Do niniejszego zamówienia, o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty netto 30.000 EUR, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 

   Zamawiający powierza wykonywanie usługi Oferentowi zgodnie z wyborem najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik do zapytania ofertowego - formularz.odt odt 28.25 2020-10-29 14:07:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-29 14:07 Agnieszka Ławniczak Formularz ofertowy

Załącznik do zapytan [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I wg opisu przedmiotu zamówienia - pkt 1 Zapytania 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Część II wg opisu przedmiotu zamówienia - pkt 1 Zapytani 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Parkin strzeżony w promieniu 50 km od powiatu kamiennogórskiego - Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję" (0)
5 Dojazd nie dłuższy niż 90 min od chwili otrzymania dyspozycji - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Formularz oferty - Należy dołączyć wypełniony dla danej części zamówienia Formularz cenowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Dysponowanie pojazdem/pojazdami własnymi (w tym leasingowanymi), zarejestrowanymi jako pojazdy rodzaju 07 - samochód specjalny, o przeznaczeniu 504 - pomoc drogowa, z nadwoziem przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu pojazdów oraz z wyposażeniem umożliwiającym załadunek usuwanego pojazdu na drodze oraz pojazdami podwykonawców, z którymi zawarłem umowy cywilno - prawne o podwykonawstwo w zakresie usuwania pojazdów o parametrach przekraczających możliwości wykorzystania pojazdów własnych - Należy wskazać pojazdy, którymi będzie dysponował Wykonawca; pojazdy dla każdej z części należy opisać w Formularzu ofertowym - pkt 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 417