Zamieszczenia : | 29-07-2020 11:31:00 |
Składania: | 18-08-2020 10:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ,
komunikacji zamawiającego z Wykonawcą/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Ogłoszenie nr 567537-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.
Gmina Nasielsk: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Budach Siennickich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nasielsk, krajowy numer identyfikacyjny
52849790913000, ul.
ul. Elektronowa
3
,
05-190
Nasielsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 933 000, e-mail
um@nasielsk.pl, faks
236 912 470.
Adres strony internetowej (URL): www.nasielsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk
Nie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej osobiśce lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Budach Siennickich
Numer referencyjny:
IZP.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Kod CPV |
45111220-6 |
45112700-2 |
45111300-1 |
45112000-5 |
45112710-5 |
45233250-6 |
45236100-1 |
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-10-30 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca
musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
15.1.
Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
15.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść
zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto
podanej w ofercie.
15.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w
następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
15.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed
podpisaniem umowy.
NUMERACJA WYNIKA Z ZAPISÓW SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a)Zdolność
techniczna
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem
terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 1 (jedną) robotę
budowlaną polegającą:
1. co najmniej na wykonaniu boiska sportowego z nawierzchni
poliuretanowej o powierzchni co najmniej1000 m2 którego realizację
zakończono i odebrano,
2. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą przynajmniej na
budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie parkingu, lub ciągu
pieszo – jezdnego wykonanego z kostki brukowej o powierzchni co najmniej
500 m2.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu,
zgodnie z formułą
spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez
wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
b) Zdolność zawodowa:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował 1 osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń. Wymaga się aby osoba ta, w okresie swojego
doświadczenia zawodowego, pełniła funkcję kierownika budowy w
odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę boiska
sportowego o nawierzchni poliuretanowej, o powierzchni co najmniej
1000m2, zakończonych przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą
skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje
zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do
wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności
wyznaczone przez zamawiającego, w zakresie:
NUMERACJA WYNIKA Z ZAPISÓW SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
5.4.Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
5.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami
warunków udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznik nr 6, zgodnie z
wymaganiami zawartymi w SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –załącznik nr 8 do SIWZ, - dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), - dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp., - kosztorys ofertowy, - dokument potwierdzający wpłatę wadium w formie pieniądza musi być dołączony do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując
do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
9.1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2018, poz. 110 z późn. zm).
9.2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli
przed terminem otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym
Zamawiającego.
9.3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BS Nasielsk nr:
27 8226 0008 0000 1746 2000 0034
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.10.2020” Dokument
potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.
NUMERACJA WYNIKA Z ZAPISÓW SIWZ
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2020-08-19 14:52 | Izabela Pająk-Drwęcka | W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania |
2020-08-18 13:13 | Izabela Pająk-Drwęcka |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
zadania
pod
nazwą
"Budowa
boiska
przy
Szkole
Podstawowej
w
Budach
Siennickich"
|
2020-08-14 11:35 | Izabela Pająk-Drwęcka | W załączeniu informacja o zmianie i wyjaśnienia treści istotnych warunków zamówienia oraz aktualny formularz ofertowy. |
2020-08-13 14:50 | Izabela Pająk-Drwęcka | W załączeniu zamieszczam treść pytań wraz z odpowiedziami |
Liczba odsłon strony: 1398
Komunikaty