Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.2.2020 Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gatunków zwierząt, w tym ptaków i nietoperzy w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2020 12:17:00
Składania : 24-07-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zapytanie ofertowe na wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gatunków zwierząt, w tym ptaków i nietoperzy w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w związku z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie na przebudowę systemu grzewczego wraz z wymianą źródła ciepła i c.w.u. w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze przy ul. R. Traugutta 2”.

I.        Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15

58-400 Kamienna Góra

NIP: 614 14 74 708

REGON: 230821300

Tel. 75 64 50 100

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

strona internetowa: www.kamienna-gora.pl

II.        Miejsce publikacji Zapytania ofertowego:

1.    Biuletyn Informacji Publicznej Zamawiającego: https://kamienna-gora.bip.net.pl/

2.    Za pośrednictwem platformazakupowa.pl

III.        Termin realizacji umowy:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 21.08.2020 r.

 

IV.        Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia:

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro. 

V.        Opis przedmiotu zamówienia: 

  1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gatunków zwierząt, w tym ptaków i nietoperzy w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w związku z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie na przebudowę systemu grzewczego wraz z wymianą źródła ciepła i c.w.u. w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze przy ul. R. Traugutta 2”.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

III.        Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90.71.30.00-8

Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

IV.        Warunki płatności: 

1.    Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie rachunku końcowego/faktury końcowej.

2.    Wykonawca wystawi fakturę końcową/rachunek końcowy po przekazaniu Zamawiającemu kompletnej ekspertyzy.

3.    Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez strony umowy protokół zdawczo-odbiorczy.

4.    Zapłaty faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy musi być rachunkiem bankowym związanym z działalnością gospodarczą oraz zgłoszonym właściwemu urzędowi skarbowemu (jeśli dotyczy).

V.        Warunki udziału w postępowaniu: 

1.    Wobec Wykonawcy nie może być otwarta likwidacja. W tym celu – w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedłożyć aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju lub wskazać adres internetowy ogólnodostępnej bazy danych, z której Zamawiający pobierze odpowiedni dokument.

W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający pobierze dokumenty z odpowiedniej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.

Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

2.    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, sporządził co najmniej jedną ekspertyzę ornitologiczną i chiropterologiczną dotyczącą budynku użyteczności publicznej. 

      Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie dołączonych do oferty załączników zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 

VI.        Kryterium oceny ofert:

1.    Oferty będą oceniane wg. niżej wymienionych kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

1.

Cena (C)

100

RAZEM:

100


2.    Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

            Kryterium „Cena” (C):

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w pkt C.1) Formularza oferty.

Faktyczna ilość punktów (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:

 

C

=

najniższa cena spośród ofert ocenianych

x 100 x 100%

cena ocenianej oferty

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

3.    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.    Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

VII.        Informacje na temat zakresu odrzucenia oferty:

Z postępowania zostanie odrzucona oferta:

1)    jeżeli Wykonawca nie spełni warunków udziału w postępowaniu,

2)    jeżeli oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego,

3)    jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,

4)    w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych,

5)    jeżeli w stosunku do Wykonawcy otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.

      Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

      Oferta odrzucona nie będzie oceniana. 

VIII.        Informacje na temat zakresu wykluczenia Wykonawcy z postępowania:

Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub organami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

-         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

-         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

-         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

-         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowata drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającym wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o braku powiązań.

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 3.

IX.        Zawartość oferty:

1.    Wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1,

2.    Dokumenty wymienione w pkt V – jeśli dotyczy,

3.    Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – Załącznik nr 3,

4.    Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 

X.        Sposób przygotowania oferty:

1.    Formularz Oferty powinien być zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego lub zawierający wszystkie informacje wskazane w treści Załącznika Nr 1 do Zapytania Ofertowego.

2.    Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osoby upoważnione dokumentem rejestrowym.

3.    Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.

4.    Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.    Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i wykazy oraz inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (załączniki) winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania  w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.

6.    W razie rozbieżności w cenie podanej liczbą i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.

XI.        Termin i miejsce składania ofert oraz termin i miejsce otwarcia ofert:

1.    Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.

2.    Oferty w wersji papierowej przesłać można na wskazany adres Zamawiającego lub złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15 – parter (Kancelaria Ogólna).

3.    Termin składania ofert w formie elektronicznej/osobiście/pocztą/kurierem upływa dnia 24.07.2020 r. o godz. 09:00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).

4.    Oferta w wersji papierowej składana osobiście/pocztą/kurierem winna zostać złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej:

Oferta – ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna.

5.    Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.

6.    Wykonawca nie może wycofać oferty, ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w jej treści po upływie terminu składania ofert.

7.    Oferty otrzymane po upływie terminu, o którym mowa w pkt 3, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

8.    Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 24.07.2020 r. o godz. 09:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15 (pok. 201, I piętro).

9.    Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie  w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego i na platformazakupowa.pl informacje dotyczące:

9.1.        kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

9.2.        firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,

9.3.        ceny  zawartej w ofercie.

XII.        Termin związania ofertą:

1.    Termin, którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą, wynosi 30 dni.

2.    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

XIII.        Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1.    Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w Zapytaniu Ofertowym.

2.    Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

XIV.        Określenie warunków zmiany umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych w projekcie warunków ich wprowadzenia.

 Wzór umowy – Załącznik nr 4.

XV.        Informacja o sposobie porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2.    Korespondencję do Zamawiającego należy przekazywać:

a)    pisemnie – na adres: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

b)    e-mail – powiat@kamienna-gora.pl;

c)    za pośrednictwem platformazakupowa.pl.

3.    Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

4.    W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez Wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

5.    Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać o zmianie adresu korespondencyjnego lub adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym Zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone.  

6.    Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami: Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452 w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek od 7.30 do 17.00, wtorek – czwartek od 7.30. do 15.30, piątek od 7.30. do 14.00. 

XVI.        Klauzula informacyjna (RODO):

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze (58-400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15, tel. 75 64 50 100, e-mail: powiat@kamienna-gora.pl;

2)    w sprawach związanych z przetwarzanie danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem danych osobowych, za pośrednictwem e-mail: iod@kamienna-gora.pl;

3)    dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, numer sprawy ID.041.2.2020, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)    odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5)    dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu przez okres dwóch lat liczony od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu;

6)    obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)    posiada Pani/Pan:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)    nie przysługuje Pani/Panu:

a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XVII.        Pozostałe informacje:

1.    Wykonawca w składanej ofercie wskaże informacje, które są objęte tajemnicą przedsiębiorstwa; informację Wykonawca zawrze w odrębnym załączniku nazwanym „tajemnica przedsiębiorstwa”.

2.    Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

3.    Informacja o wprowadzeniu zmian, udzieleniu wyjaśnień lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego: http://www.kamienna-gora.bip.net.pl/ oraz za pośrednictwem platformazakupowa.pl      

4.    Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

5.    Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

XVIII.        Załączniki:

1.    Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy

2.    Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia

3.    Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań

4.    Załącznik nr 4 – Wzór umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 77 2020-07-16 12:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 266.24 2020-07-16 12:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku powiązań.doc doc 52 2020-07-16 12:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Wzór umowy.pdf pdf 495.71 2020-07-16 12:17:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekspertyza wg OPZ - Załącznik Nr 2 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 21.08.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Doświadczenie - wg pkt V.2 Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie o braku powiązań - wg pkt VIII. Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1112