Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILN.200.23.2019.14 Remont rozdzielni głównej oraz rozdzielni zasilającej instalacje dedykowane do zasilania urządzeń komputerowych w budynku położonym w Rzepinie przy ul. Dworcowej 5.

Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2020 14:20:00
Składania : 29-06-2020 10:00:00
Otwarcia : 29-06-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na wykonanie robó budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej obejmującej wymianę rozdzielni głównej oraz rozdzielni zasilającej instalacje dedykowane do zasilania urządzeń komputerowych w budynku położonym w Rzepinie przy ul. Dworcowej 5.


  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:

  •   projekcie wykonawczym  autorstwa PPUH ENERKOM Robert Nowosad pt.: „Projekt elektryczny rozdzielni głównej RG NN oraz tablicy głównej napięć gwarantowanych TG w budynku położonym w Rzepinie przy ul. Dworcowej 5” stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
  • Przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania  Zamówienie realizowane będzie przy konieczności zachowania ciągłości pracy budynku przy ul. Dworcowej 5 zasilanej z rozdzielnicy głównej nn będącej przedmiotem wymiany na nową. Zamawiający udostępni agregat przy czym koszty związane z jego uruchomieniem i prawidłową pracą obciążą Wykonawcę.

Wszystkie roboty związane z ingerencją w istniejące instalacje, urządzenia i sieci muszą się odbywać w ścisłym współdziałaniu i pod nadzorem Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającego zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.     

Wykonawca na czas realizacji zamówienia zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników oraz osób trzecich na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert:

a)      Cena 80 pkt 

b)      Termin realizacji:

  •   Do dnia 30.09.2020 r. – 0 pkt.
  •    Do dnia 14.09.2020 r. – 10 pkt.
  • Do dnia 31.08.2020 r. – 20 pkt.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty z zastrzeżeniem, że zamówienie należy zrealizować najpóźniej do dnia 30.09.2020 r.

- potwierdzenie warunków treści umowy;



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe.pdf pdf 1325.76 2020-06-19 14:20:00 Postępowanie
zal 1 projekt.pdf pdf 3546.69 2020-06-19 14:20:00 Postępowanie
zal 2 przedmiar robót.pdf pdf 112.58 2020-06-19 14:20:00 Postępowanie
zal Nr 3 - wzór umowy.docx docx 35.83 2020-06-19 14:20:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta cenowa Prosimy o podanie wartości zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Treść umowy - Zapoznanie z warunkami treści propozycji umowy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Termin realiacji 20% Prosimy o wpisanie jednego z następujących terminów: do 31.08.2020, do 14.09.2020 lub do 30.09.2020. Prosimy o załączenie oświadczenia zgodnie z poniższym oświadczeniem: "Oświadczam, że usługę w zakresie remontu rozdzielni głównej oraz rozdzielni zasilającej instalacje dedykowane do zasilania urządzeń komputerowych w budynku położonym w Rzepinie przy ul. Dworcowej 5 wykonam w terminie: • do 31.08.2020 r.* • do 14.09.2020 r.* • 30.09.11.2020 r. * " *- należy wpisać wybrany termin realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 551