Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AŚ.6162.1.2020 Sporządzenia inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego

Joanna Oleksy
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Architektury i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2020 13:38:00
Składania : 15-06-2020 15:00:00
Otwarcia : 15-06-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Powiat Kamiennogórski zaprasza do udziału w prowadzonym postępowaniu w formie zapytania ofertowego, dotyczącego: „Sporządzenia inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego”

   Stosownie do ust. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) do niniejszego zamówienia ustawa nie ma zastosowania, ponieważ jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

   Do niniejszego postępowania stosuje się Regulamin wydatkowania środków budżetowych Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiący załącznik do Uchwały Nr  261/2018 Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego z dnia 14 lutego 2018 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

I.                   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Powiat Kamiennogórski

NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300

ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

II.             OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego.

  2. Orientacyjna powierzchnia objęta opracowaniem: 148,4271 ha.

  3. Inwentaryzację stanu lasu należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012r., poz. 1302) oraz z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami.

  4. Inwentaryzację stanu lasu należy wykonać oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.

  5. Materiały i dokumenty (wypisy z rejestru gruntów i mapy ewidencyjne) niezbędne do wykonania zadania, pozyskane z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kamiennej Górze, Zamawiający przekaże Wykonawcy. Przy kalkulowaniu ceny nie należy uwzględniać tych kosztów.

  6.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.  

  III.   KLAUZULA INFORMACYJNA PRZEKAZANA W CELU ZWIĄZANYM Z  POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:

             Zgodnie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze jest Starosta Kamiennogórski. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, tel. 75 6450 100 e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

2.    Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze dostępny jest pod numerem telefonu 75 6450 124 lub adresem e-mail: iod@kamienna-gora.pl,

3.    Pani/Pana dane osobowe, przetwarzane są w  celu realizacji ustawowych zadań i obowiązków Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, na podstawie:

1)   ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;

2)   art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego  pn.:„ Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego” udzielonej zgody lub w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem Danych Osobowych. 

4.    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane w ograniczonym zakresie mogą być również przekazane podmiotom realizującym zadania na rzecz Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze.

5.    Czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych jest określony prawem, zgodnie z przepisami kancelaryjno – archiwalnymi Administratora, oraz Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym  i archiwach. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane i czasie wskazanym przepisami prawa.

6.    Każdej osobie, której dane przetwarzane są w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, przysługuje prawo do: dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz usunięcia, jeśli pozwalają na to przepisy prawa.

7.    W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o „Wyrażenie Zgody” informuję, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adresem: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.

9.    Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest konieczne do realizacji ustawowych celów i zadań Administratora. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.

10.    Administrator danych osobowych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

11.    Podanie danych nie skutkuje zautomatyzowaną oceną czynników osobowych i tym samym nie podlega profilowaniu. 

12.    Administrator danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.

  

                 IV. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2020 r.

                V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.      O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:

1)   Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;

3)      Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)      Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

      VI. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU:

1.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

2.      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

3.      Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.

4.      Wykonawcy, którzy nie przedłożą:

- dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków,

- wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełnią wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie;

zostaną wykluczeni z postępowania. 

         VII.  PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

1.      Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę w sposób określony w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.      Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

3.      Ofertę  należy sporządzić w języku polskim.

4.      Oferta powinna być przygotowana przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną
do reprezentowania Wykonawcy.

5.      Na ofertę składają się następujące dokumenty:

a)      Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,

b)      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

c)      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,

d)     Jako wymagany załącznik do oferty, Wykonawca winien załączyć:

-  Listy referencyjne z wykonywanych wcześniej prac opracowania uproszczonych planów urządzania lasu;

6.      Wykonawca może wprowadzić zmiany w ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu na składanie ofert. Zmiana lub wycofanie oferty wymagają zachowania formy w jakiej złożono ofertę.    

                 VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

1.      Wykonawca ma obowiązek zaproponować tylko jedną cenę.

2.      Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3.      Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

4.      W razie rozbieżności w podanej cenie (liczba i słownie), za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.

         IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ICH ZNACZENIA ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

   1. Cena oferty powinna być obliczona w oparciu o 1 ha powierzchni pomnożony przez ilość hektarów podana w wartości netto, podatek VAT i wartość brutto.

  2. W przypadku dwóch lub więcej ofert spełniających warunki i zawierających taką samą cenę całkowitą, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.

   3.   Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowali w złożonych ofertach.

               X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl/.

2.      Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2020 roku, do godz.: 15:00.

        XI.            OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI

1.      Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą, w zakresie przedmiotu zamówienia: Joanna Pałkiewicz i Joanna Oleksy tel. 75 645 100 wew. 107,106, w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałek od 730 do 1700, od wtorku do czwartku od 730 do 1530 oraz w piątek od 730 do 1400.

        XII.   WARUNKI PŁATNOŚCI

Szczegółowe zasady rozliczania finansowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określi umowa.

       XIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.

Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia
i warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

        XIV.    POZOSTAŁE INFORMACJE

1.      Zamówienie zostanie udzielone na podstawie umowy.

2.      Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zamieszczona zostanie na platformazakupowa.pl/.

3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

4.      Od rozstrzygnięcia niniejszego zapytania nie przysługuje odwołanie.

5.      Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu składania ofert.

         XV.   ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

1.      Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2.      Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.

3.      Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

4.      Załącznik Nr 4  – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

5.      Załącznik Nr 5 – Wzór umowy



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 645 01 06

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 37.87 2020-06-02 13:38:00 Postępowanie
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 37.87 2020-06-02 13:38:00 Przedmiot zamówienia
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 37.87 2020-06-02 13:38:00 Kryterium
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 37.87 2020-06-02 13:38:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 inwentaryzacja lasu wg opisu

Załączniki do zapyta [...].docx

1 ha Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30.11.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załączyć wypełnione oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki do zapyta [...].docx

(0)
5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załączyć wypełnione oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki do zapyta [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1141