Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-06-2020 13:38:00 |
Składania : | 15-06-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 15-06-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Powiat Kamiennogórski zaprasza do udziału w prowadzonym postępowaniu w formie zapytania ofertowego, dotyczącego: „Sporządzenia inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego”
Stosownie do ust. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) do niniejszego zamówienia ustawa nie ma zastosowania, ponieważ jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Do niniejszego postępowania stosuje się Regulamin wydatkowania środków budżetowych Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiący załącznik do Uchwały Nr 261/2018 Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego z dnia 14 lutego 2018 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiat Kamiennogórski
NIP: 614-14-74-708, REGON: 230821300
ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra
e-mail: powiat@kamienna-gora.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego.
2. Orientacyjna powierzchnia objęta opracowaniem: 148,4271 ha.
3. Inwentaryzację stanu lasu należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012r., poz. 1302) oraz z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami.
4. Inwentaryzację stanu lasu należy wykonać oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
5. Materiały i dokumenty (wypisy z rejestru
gruntów i mapy ewidencyjne) niezbędne do wykonania zadania, pozyskane z
Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kamiennej Górze, Zamawiający przekaże Wykonawcy. Przy
kalkulowaniu ceny nie należy uwzględniać tych kosztów.
6. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
III. KLAUZULA INFORMACYJNA PRZEKAZANA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
Zgodnie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze jest Starosta Kamiennogórski. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, tel. 75 6450 100 e-mail: powiat@kamienna-gora.pl
2. Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze dostępny jest pod numerem telefonu 75 6450 124 lub adresem e-mail: iod@kamienna-gora.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe, przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań i obowiązków Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, na podstawie:
1) ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
2) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego pn.:„ Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kamiennogórskiego” udzielonej zgody lub w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem Danych Osobowych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane w ograniczonym zakresie mogą być również przekazane podmiotom realizującym zadania na rzecz Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze.
5. Czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych jest określony prawem, zgodnie z przepisami kancelaryjno – archiwalnymi Administratora, oraz Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane i czasie wskazanym przepisami prawa.
6. Każdej osobie, której dane przetwarzane są w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, przysługuje prawo do: dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz usunięcia, jeśli pozwalają na to przepisy prawa.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o „Wyrażenie Zgody” informuję, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adresem: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest konieczne do realizacji ustawowych celów i zadań Administratora. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.
10. Administrator danych osobowych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Podanie danych nie skutkuje zautomatyzowaną oceną czynników osobowych i tym samym nie podlega profilowaniu.
12. Administrator danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.
IV. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2020 r.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VI. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
3. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą:
- dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków,
- wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełnią wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie;
zostaną wykluczeni z postępowania.
VII. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę w sposób określony w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Oferta
powinna być przygotowana przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną
do reprezentowania Wykonawcy.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
d) Jako wymagany załącznik do oferty, Wykonawca winien załączyć:
- Listy referencyjne z wykonywanych wcześniej prac opracowania uproszczonych planów urządzania lasu;
6. Wykonawca może wprowadzić zmiany w ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu na składanie ofert. Zmiana lub wycofanie oferty wymagają zachowania formy w jakiej złożono ofertę.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować tylko jedną cenę.
2. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. W razie rozbieżności w podanej cenie (liczba i słownie), za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ICH ZNACZENIA ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Cena oferty powinna być obliczona w oparciu o 1 ha powierzchni pomnożony przez ilość hektarów podana w wartości netto, podatek VAT i wartość brutto.
2. W przypadku dwóch lub więcej ofert spełniających warunki i zawierających taką samą cenę całkowitą, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie
mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowali w złożonych ofertach.
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę
należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl/.
2. Termin
składania ofert upływa dnia 15 czerwca
2020 roku, do godz.: 15:00.
XI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
1. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą, w zakresie przedmiotu zamówienia: Joanna Pałkiewicz i Joanna Oleksy tel. 75 645 100 wew. 107,106, w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałek od 730 do 1700, od wtorku do czwartku od 730 do 1530 oraz w piątek od 730 do 1400.
XII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Szczegółowe zasady rozliczania finansowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określi umowa.
XIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
Wszelkie informacje wprowadzone do
treści umowy związane z realizacją zamówienia
i warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we
wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5
do zapytania ofertowego.
XIV. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie umowy.
2. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zamieszczona zostanie na platformazakupowa.pl/.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.
4. Od rozstrzygnięcia niniejszego zapytania nie przysługuje odwołanie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu składania ofert.
XV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.
3. Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
4. Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
5. Załącznik Nr 5 – Wzór umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 645 01 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty