Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2020 11:29:00 |
Składania : | 04-06-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-06-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna
dostawa artykułów biurowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć uwzględniając wszystkie pozycję (patrz formularz asortymentowo-cenowy).
- Kod CPV: 30190000 – Różny sprzęt i artykuły biurowe.
- Oferent zobowiązany jest dostarczyć oraz
rozładować na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejscu dostawy, tj.
w Magazynie Gospodarczym znajdującym się w budynku Szpitala przy ul. Prusickiej
53-55, w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
II. Termin wykonania zamówienia, termin
płatności:
- Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 24.06.2020 r.
- Termin płatności: rozliczenie miesięczne
- 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
III. W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
Zamawiający odpowie na pytania Oferentów, które wpłyną do dnia 01.06.2020 r. do godz. 10:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez
podania przyczyny.
2020-06-05 08:51 | Wioleta Bujarska |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłam - OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - dotyczy postępowania pn. „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych. (ID 347726)" dla Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy (nr sprawy ZP/16/2020/ZO). |
Komunikaty