Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/16/2020/ZO Sukcesywne dostawy artykułów biurowych.

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2020 11:29:00
Składania : 04-06-2020 12:00:00
Otwarcia : 04-06-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I. Opis przedmiotu zamówienia:

- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych.

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć uwzględniając wszystkie pozycję (patrz formularz asortymentowo-cenowy).

- Kod CPV: 30190000 – Różny sprzęt i artykuły biurowe.

- Oferent zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejscu dostawy, tj. w Magazynie Gospodarczym znajdującym się w budynku Szpitala przy ul. Prusickiej 53-55, w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.


II. Termin wykonania zamówienia, termin płatności:

- Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 24.06.2020 r. 

- Termin płatności: rozliczenie miesięczne - 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.


III. W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość". Zamawiający odpowie na pytania Oferentów, które wpłyną do dnia 01.06.2020 r. do godz. 10:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy.pdf pdf 223.77 2020-05-27 11:29:00 Postępowanie
Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 18.47 2020-05-27 11:29:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 532.3 2020-06-05 08:51:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-05 08:51 Wioleta Bujarska Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam - OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - dotyczy postępowania pn. „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych. (ID 347726)" dla Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy (nr sprawy ZP/16/2020/ZO).

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne dostawy artykułów biurowych Wartość oferty (RAZEM) wynikająca z załączonego formularza asortymentowo-cenowego.

Formularz asortyment [...].xlsx

1 rok Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
ul. Prusicka 53-55
55-100, Trzebnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Oświadczam, że zapoznałem/am się ze wzorem umowy i akceptuję wszystkie zawarte w nim warunki. Jeśli Zamawiający wybierze moja ofertę, zobowiązuję się podpisać umowę. Proszę wpisać „POTWIERDZAM”. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 549