Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe na świadczenie kompleksowych usług w zakresie Aparatury Kontrolno – Pomiarowej i Automatyki (AKPiA).

Katarzyna Rzepecka
SKF POLSKA S.A.
Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2020 12:46:00
Składania : 01-06-2020 15:00:00
Otwarcia : 01-06-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Firma SKF Polska SA z siedzibą w Poznaniu aktywnie poszukuje firmy, której powierzy świadczenie kompleksowych usług w zakresie Aparatury Kontrolno – Pomiarowej i Automatyki (AKPiA). 


Przedmiot zapytania ofertowego – został szczegółowo określony w załącznikach

 Ponadto, Dostawca usług zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane prace w okresie 2 lat od podpisania protokołu odbiorczego wykonania usługi lub od dnia wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę


Gwarancja na zastosowane materiały – według danych producenta – nie mniej niż 12 miesięcy

 Uprzejmie prosimy o wpisanie stawek miesięcznych netto zgodnie z przedstawionym plikiem Excel.

 Oferty do zaplanowanych prac nie objętych ryczałtem - przygotowywane będą na podstawie odrębnie przedstawionej Dostawcy Specyfikacji technicznej, szczegółowego opisu, zdjęć bądź wizji lokalnej wykonanej przez Dostawcę.

 Na ofercie, Dostawca zobowiązany będzie do wykazywania ilości roboczogodzin potrzebnych na wykonanie prac oraz kosztu, użytych materiałów czy wynajęcia specjalnych serwisów (specjalne podnośniki, windy itp) – tam, gdzie zachodzić będzie taka konieczność, a takich - specjalnych narzędzi, podnośników, wózków widłowych – Dostawca nie posiada na swoim wyposażeniu.

 Potencjalny Dostawca przed pierwszym przystąpieniem do realizacji zamówionych przez SKF prac zobowiązuje się poddać przeszkoleniu swoich pracowników przez komórkę BHP działającą na terenie SKF z zakresu wystąpienia możliwych zagrożeń, przeciwdziałaniu im, posługiwania się sprzętem p.poż, sposobach powiadamiania pracowników SKF o pojawiających się zagrożeniach, nieprawidłowościach.

 Nadto, pracownicy potencjalnego Dostawcy zobowiązani są posiadać ważne badania lekarskie, uprawnienie pracy na wysokości (tam, gdzie jest to wymagane) i inne niezbędne uprawnienia wymagane przy tego rodzaju pracach. Pracownicy zobowiązani są do przedstawienia dokumentacji z tego zakresu (komórce BHP), a także Dostawca wyposaży swoich pracowników w odzież ochronną, buty ochronne i inne środki ochrony osobistej wymaganej na danym stanowisku.

 Potencjalny Dostawca usług odpowiadając na zapytanie ofertowe (i jego wyborze przez SKF) udziela zgody SKF na jego rejestrację na „pełnym koncie” (full account) na portalu zakupowym Ariba – przez który będą przesyłane zamówienia.

Potencjalny Dostawca usług odpowiadając na zapytanie ofertowe (i jego wyborze przez SKF) akceptuje Ogólne Warunki o Świadczenie Usług SKF.

W razie dodatkowych pytań – prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Kukuła tel: 607 801 349 mail: krzysztof.kukula@skf.com


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Cennik.xls xls 39 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
OWUoŚU 2016 SKF Polska S.A.pdf pdf 616.64 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
Schemat sieci ciepłowniczej.pdf pdf 2924.57 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
Schemat sieci elektrycznej.pdf pdf 225.8 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
Sieci podziemne SKF.pdf pdf 125.33 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
Sieć SN w SKF.JPG JPG 895.21 2020-05-11 12:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Przedmiot prac i zakres czynności eksploatacyjnych.doc doc 77.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Wykaz prac NIE WYKONYWANYCH bezpośrednio przez serwis.doc doc 39 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Lista elektronarzędzi.xlsx xlsx 11.87 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Wykaz budynków i budowli objętych obsługą serwisową.doc doc 39.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 - Wykaz budynków z instalacją odgromową.doc doc 37.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - Wykaz decyzji administracyjnych.doc doc 38 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7 – DZ.U. 2013 nr 0 poz. 492 z 23 kwietnia 2013 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 – DZ.U. nr 89 poz. 828 z 28 kwietnia 2003 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 9 - Dane osobowe.doc doc 31.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Przedmiot prac i zakres czynności eksploatacyjnych.doc doc 77.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Wykaz prac NIE WYKONYWANYCH bezpośrednio przez serwis.doc doc 39 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Lista elektronarzędzi.xlsx xlsx 11.87 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Wykaz budynków i budowli objętych obsługą serwisową.doc doc 39.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 - Wykaz budynków z instalacją odgromową.doc doc 37.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - Wykaz decyzji administracyjnych.doc doc 38 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7 – DZ.U. 2013 nr 0 poz. 492 z 23 kwietnia 2013 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 – DZ.U. nr 89 poz. 828 z 28 kwietnia 2003 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 9 - Dane osobowe.doc doc 31.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Przedmiot prac i zakres czynności eksploatacyjnych.doc doc 77.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Wykaz prac NIE WYKONYWANYCH bezpośrednio przez serwis.doc doc 39 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Lista elektronarzędzi.xlsx xlsx 11.87 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Wykaz budynków i budowli objętych obsługą serwisową.doc doc 39.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 - Wykaz budynków z instalacją odgromową.doc doc 37.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - Wykaz decyzji administracyjnych.doc doc 38 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7 – DZ.U. 2013 nr 0 poz. 492 z 23 kwietnia 2013 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 – DZ.U. nr 89 poz. 828 z 28 kwietnia 2003 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 9 - Dane osobowe.doc doc 31.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Przedmiot prac i zakres czynności eksploatacyjnych.doc doc 77.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Wykaz prac NIE WYKONYWANYCH bezpośrednio przez serwis.doc doc 39 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Lista elektronarzędzi.xlsx xlsx 11.87 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Wykaz budynków i budowli objętych obsługą serwisową.doc doc 39.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 - Wykaz budynków z instalacją odgromową.doc doc 37.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - Wykaz decyzji administracyjnych.doc doc 38 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7 – DZ.U. 2013 nr 0 poz. 492 z 23 kwietnia 2013 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 – DZ.U. nr 89 poz. 828 z 28 kwietnia 2003 roku.doc doc 37 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 9 - Dane osobowe.doc doc 31.5 2020-05-11 12:46:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Eksploatacja elektroenergetyki 1.1 Opłata stała 1.2 Kable do GPZ 1.3 Rozdzielnie 6kV 1.4 Stacje transformatorowe 1.5 Rozdzielnie niskiego napięcia 1.6 Instalacje niskiego napięcia 1.7 Oświetlenie 1.8 Pomiary elektryczne maszyn i urządzeń 1.9 Pomiary elektryczne w pomieszczeniach 1.10 Zasilanie elektryczne sieci komputerowej 1.11 Badania termowizyjne 1.12 Instalacje odgromowe

Załącznik nr 1 - Prz [...].doc

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 3 - Lis [...].xlsx

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 5 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 6 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 7 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 8 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 9 - Dan [...].doc

1 komplet - (0)
2 Eksploatacja kotłowni i systemów cieplnych 2.1 Opłata stała 2.2 Kotłownia w B-14 2.3 Sieci cieplne c.o. i c.t. 2.4 Instalacje c.o.z odbiornikami ciepła 2.5 Centrale nawiewno - wywiewne 2.6 Kotły elektryczne CWU i CT 2.7 Badania termowizyjne 2.8 Węzeł pomiarowo-rozdzielczy B39

Załącznik nr 1 - Prz [...].doc

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 3 - Lis [...].xlsx

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 5 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 6 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 7 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 8 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 9 - Dan [...].doc

1 komplet - (0)
3 Neutralizator kąpieli myjącej 3.1 Opłata stała 3.2 Neutralizator w B-2 z prasą filtracyjną z instalacją do B-2 3.3 Badania termowizyjne

Załącznik nr 1 - Prz [...].doc

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 3 - Lis [...].xlsx

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 5 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 6 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 7 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 8 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 9 - Dan [...].doc

1 komplet - (0)
4 Stacja wody obiegowej 4.1 Opłata stała 4.2 Stacja uzdatniania wody obiegowej w B-3 4.3 Stacja wody obiegowej w B-43 4.4 Studnia głębinowa - 1 szt 4.5 Badania termowizyjne 4.6 Stacja hydroforowa z uzdatnianiem wody

Załącznik nr 1 - Prz [...].doc

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 3 - Lis [...].xlsx

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 5 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 6 - Wyk [...].doc

Załącznik nr 7 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 8 – DZ. [...].doc

Załącznik nr 9 - Dan [...].doc

1 komplet - (0)
5 Inne prace dodatkowe pozaryczałtowe Zlecenia dodatkowe do zapytań ofertowych 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 30% przelew 45 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 650