Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 48/2020 Świadczenie usług dostępu do Internetu o prędkości 250/250 Mbps i telefonii stacjonarnej na okres 3 lat zgodnie z opisem w dokumencie OPZ Internet

Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2020 14:12:00
Składania : 23-04-2020 11:00:00
Otwarcia : 23-04-2020 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 

1.       Niniejsze postępowanie prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w dalszej części zaproszenia i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.       Zamawiający zaprasza do składania ofert na : „Świadczenie usług dostępu do Internetu o prędkości 250/250 Mbps i telefonii stacjonarnej na okres 3 lat zgodnie z opisem w dokumencie OPZ Internet”

3.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

4.       Przewidywany termin realizacji umowy – 36 miesięcy liczone od dnia zawarcia umowy

5.       Informacje na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6.       Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:

1)      wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia),

2)      dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

7.       Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.

8.       Oferta winna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo złożone ma być jako część oferty w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie.

9.       Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, która nie zawiera wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, albo która zawiera oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, z zastrzeżeniem ust. 10.

10.    Zamawiający – w przypadku nie złożenia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (nie dotyczy formularza ofertowego lub złożenia oświadczeń, dokumentów zawierających błędy lub wadliwe pełnomocnictwa wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty, wyznaczając mu termin na uzupełnienie. Nieuzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

11.   Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

12.   Zamawiający poprawia w ofercie:

1)      oczywiste omyłki pisarskie,

2)      oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.   Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.

14.   Dokumenty o których stanowi ust. 6 są składane za pośrednictwem platformy zakupowej  https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica.

15.   Oferta musi być sporządzona w języku polskim pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

16.   Postępowanie będzie prowadzone poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica.Złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców nie posiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj się”. W  kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”. Następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlającymi się na ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie adresu e-mail (na który wysłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), nr NIP oraz nazwy firmy, nieobowiązkowo numer telefonu. 

17.   Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, o których mowa powyżej uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, z zachowaniem formy elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy Zakupowej.

18.   Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wskazany u góry strony (w tzw. stopce) numer referencyjny postępowania.

19.   Wykonawcy powinni kierować do Zamawiającego wszelką korespondencję z zachowaniem formy elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

20.   Wykonawca w celu prawidłowego przygotowania oferty może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

21.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia oferty wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

22.   Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

23.   Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, bez ujawnienia źródła zapytania.

24.   W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zaproszenia do złożenia oferty, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

25.   W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do złożenia oferty. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom.

26.   W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzą: Krzysztof Tomczak , tel. 608-363-795 osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami w godzinach 8.00-15.00.

27.   Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami – cena oferty brutto wyrażona w PLN

28.   Cena brutto stanowiąca kryterium oceny ofert winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu. Cena oferty powinna być wyliczona w następujący sposób: Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać wynosi 100 pkt.

Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:

Wartość punktowa kryterium „Cena (C)” będzie obliczona wg wzoru:

                                                                       najniższa proponowana cena                                                                  

                  Wartość punktowa C   =             -----------------------------------------   x   Pkt.max

                                                                          cena oferty ocenianej                          

2.1.1.     Cenę oferty stanowi cena brutto.

2.1.2.     Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych.

2.1.3.     Cena oferty powinna być wyliczona w następujący sposób:

a) Przyjmujący zamówienie określi ceny jednostkowe netto za usługa abonamentowa / miesiąc, na wszystkie pozycje wymienione w formularzu ofertowym i obliczy wartości netto poszczególnych pozycji (ilość x cena jedn. netto);

b) Przyjmujący zamówienie obliczy wartości brutto poszczególnych pozycji przez dodanie kwoty podatku VAT do wartości netto;

c) Przyjmujący zamówienie zsumuje wartości brutto poszczególnych pozycji;

d) suma ta stanowić będzie cenę oferty.

2.1.4.     W cenie oferty należy zawrzeć wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.

2.1.5.     Ceny jednostkowe oraz cena oferty winny być określone przez Przyjmującego zamówienie z uwzględnieniem ewentualnych upustów jakie Przyjmujący zamówienie oferuje.

2.1.6.     Ceny jednostkowe oraz wartości muszą być wyrażone w jednostkach nie mniejszych niż grosze (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).

2.1.7.     Zasady zaokrąglania do pełnego grosza (dwóch miejsc po przecinku): Zaokrągleń należy dokonywać w następujący sposób: końcówki poniżej 0,5 grosza należy pomijać, a końcówki równe 0,5 grosza i wyższe należy zaokrąglić do 1 grosza (tj. jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza lub równa „4’’, należy zaokrąglić w dół, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa od ,,5’’, należy zaokrąglić w górę).

2.1.8.     Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w przeprowadzonej przez Wykonawcę kalkulacji obciążają Przyjmującego zamówienie.

2.1.9      Wynik: Oferta, która otrzyma największą sumę punktów (uzyskanych za kryteria wymienione w ust. 1) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane według  ilości  uzyskanych  punktów.  Realizacja zamówienia zostanie powierzona Przyjmującemu zamówienie,  którego  oferta  okaże  się  najkorzystniejsza  czyli  uzyskała największą ilość punktów.

29.   Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem:     https://platformazakupowa.pl/pn/drewnicana stronie dotyczącej niniejszego postępowania do dnia 23.04.2020, do godz. 11.00.

30.   Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w Zaproszeniu dokumenty.

31.   Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

32.   Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

33.   Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:  https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

34.   Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

35.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2020 roku o godz. 11.15 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych.

36.   Informację z otwarcia ofert zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie danego postępowania.

37.   Zamawiający niezwłocznie powiadomi o wyborze oferty i ofertach odrzuconych wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

38.   W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.

39.   Zarząd Udzielającego Zamówienia unieważnia postępowanie w sprawie zawarcia umowy na świadczenia zdrowotne, gdy:

a)       nie wpłynęła żadna oferta,

b)      wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, z zastrzeżeniem ust. 2,

c)       odrzucono wszystkie oferty,

d)      kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Udzielający Zamówienia przeznaczył na finansowanie umowy na świadczenie zdrowotne w danym postępowaniu,

e)      nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie pacjentów Udzielającego Zamówienia, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

f)        Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, komisja może przyjąć tę ofertę, gdy z okoliczności wynika, że na ogłoszony ponownie na tych samych warunkach konkurs ofert nie wpłynie więcej ofert.

 

40.   Zamawiającemu przysługuje prawo, zmiany warunków postępowania, odwołania bądź unieważnienia procedury bez podania przyczyn – w każdej chwili. Dokonanie przez Zamawiającego czynności, o których stanowi zdanie poprzedzające, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawców w stosunku do Zamawiającego, w tym roszczeń o zwrot kosztów sporządzenia oferty czy też roszczeń o zawarcie umowy.

41.   Umowa zostanie podpisana na wzorze oferenta.

42.   Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 911.7 2020-04-16 14:12:00 Postępowanie
OPZ_internet_2.doc.docx docx 14.43 2020-04-16 14:12:00 Postępowanie
formularz.docx docx 53.84 2020-04-16 14:12:00 Postępowanie
odpowiedź na pytania.pdf pdf 99.6 2020-04-20 15:10:31 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania 2.pdf pdf 96.59 2020-04-22 14:37:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 81.72 2020-04-23 13:55:23 Publiczna wiadomość
wybór.pdf pdf 63.82 2020-04-24 13:39:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-24 13:39 KRZYSZTOF JANIGA w załaczeniu informacja o wyborze oferty

wybór.pdf

2020-04-23 13:55 KRZYSZTOF JANIGA w załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-04-22 14:37 Beata Bralewska Dzień dobry, przesyłam odpowiedzi na pytania, pozdrawiam

odpowiedź na pytania [...].pdf

2020-04-20 15:10 Beata Bralewska Dzień dobry, uprzejmie proszę o zapoznanie się z odpowiedziami na pytania, z poważaniem

odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę dołączyć wypełniony formularz ofertowy poprzez spinacz na końcu wiersza. 1 szt. Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Karola Rychlińskiego 1
05-091, Ząbki
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15.05.2020 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 633