Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2020 14:38:00 |
Składania : | 09-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zaproszenie do złożenia oferty Zamawiający: Gmina Elbląg z siedzibą 82-300 Elbląg, ul. Browarna 85 reprezentowana przez Wójta Gminy Elbląg zaprasza do złożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu pn. „E-Urząd w Gminie Elbląg”, realizowanego w ramach konkursu nr RPWM.03.01.00-IZ.00-28-001/20 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 3 Cyfrowy region, działania 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Zakres przedmiotu obejmuje:
1) Opracowanie Studium Wykonalności zgodnie z wymogami konkursu
nr RPWM.03.01.00-IZ.00-28-001/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Cyfrowy region, działania 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych ogłoszonego przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, którego funkcję i zadania w zakresie bezpośredniej obsługi konkursu realizuje Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z siedzibą ul. Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/6330/dzialanie-31-cyfrowa-dostepnosc-informacji-sektora-publicznego-oraz-wysoka-jakosc-e-uslug-publicznych-konkurs-nr-rpwm030100-iz00-28-00120
2) Dokument musi być sporządzony zgodnie ze wskazaniami do Studium Wykonalności stanowiącymi załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Cyfrowy region, działania 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych oraz zgodnie z zapisami rozporządzeń i innych aktów prawnych wskazanych w RPO Warmia i Mazury 2014-2020. Studium wykonalności należy wykonać zgodnie z przepisami i normami aktualnie obowiązującymi, a w szczególności zgodnie z regulaminem konkursu nr RPWM.03.01.00-IZ.00-28-001/20 https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/3_1_001_20/Regulamin_konkursu.pdf
W studium Wykonawca ma szczegółowo wykazać i opisać wpisywanie się projektu w Kryteria wyboru projektów dla Działania 3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
3) Wytworzona dokumentacja winna być przygotowana i oznaczona zgodnie z Wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i Zarządzającej Urzędu Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1stycznia-2018-roku
4) Zamawiający wymaga sporządzenia Studium w formie papierowej (3egzemplarze) oraz w formie elektronicznej (zapisanej na nośniku w formacie PDF oraz w formacie pozwalającym na edycję tekstu np. WORD, EXCEL)
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 03.04.2020r., tj. w terminie umożliwiającym Zamawiającemu złożenie Wniosku w dacie naboru wniosków
3. Okres gwarancji: do czasu uzyskania informacji od Instytucji Pośredniczącej o prawidłowości złożonego wniosku wraz z załącznikami (w tym Studium)
4. Miejsce i termin złożenia oferty:Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg, sekretariat pok. nr 20 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblag) do dnia 09.03.2020 r. do godz. 10:00
Oferta złożona po terminie nie weźmie udziału w postępowaniu.
5. Warunki płatności:
Zamawiający przewiduje jedną płatność za wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi
zgodnie z warunkami zawartymi w ogólnych warunkach umownych na podstawie wystawionej faktury VAT/rachunku. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany na fakturze/rachunku przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
Podstawą do wystawienia przez wykonawcę rachunku / faktury VAT z tytułu rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru końcowego, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Zamawiającego.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) złożą wypełniony i podpisany druk oferty
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w sporządzaniu opracowań typu studium wykonalności i mogą wykazać się skutecznością sporządzonej dokumentacji aplikacyjnej w formie przedstawionych referencji. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał – opracował minimum trzy studia wykonalności dla projektów, wniosków unijnych, które zostały przyjęte przez Instytucje Pośredniczące.
c) udzielą wymaganej gwarancji na przedmiot zamówienia
7. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY” z załącznikami
b) ofertę należy złożyć w zamkniętej i oznakowanej kopercie „Oferta – studium wykonalności „E-Urząd w Gminie Elbląg” w Urzędzie Gminy Elbląg, ul. Browarna 85 sekretariacie pok. 20 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblag) do dnia 09.03.2020 r. do godz. 10:00
8. Sposób obliczenia ceny oferty:
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia (ceny netto powiększonej o obowiązujący podatek VAT). Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
9. Kryteria oceny ofert:
cena (waga 70%)
doświadczenie (waga 30%)
Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium CENA (Pc – punkty w kryterium cena) zostanie obliczona wg wzoru:
Pc = (Cmin / Cx) x 70 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację całego zamówienia,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia,
Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.
Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium DOŚWIADCZENIE (Pd – punkty w kryterium doświadczenie) zostanie przyznana według poniższego zestawienia:
3 referencje – 0 pkt.
4 referencje – 10 pkt.
5 referencji – 20 pkt.
6 i więcej referencji – 30 pkt.
Suma uzyskana w obu kryteriach będzie stanowiła podstawę oceny oferty
Punktacja Oferty Po=Pc+Pd
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100pkt. Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowanie matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Elbląg. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Gmina Elbląg może do momentu podpisania umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania. W takim wypadku Wykonawcy zostaną poinformowani o tej decyzji na stronie internetowej Urzędu Gminy
11. Zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781 z późn. zm.) informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg. Dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zadania publicznego, zgodnie ze złożonym wnioskiem. Dane osobowe przekazane do Gminy Elbląg są dobrowolne i istnieje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawienia.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Barbara Wiśniewska, tel. (55) 234-18-84 wew. 46
2020-03-23 14:48 | Barbara Wiśniewska | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2020-03-10 12:45 | Barbara Wiśniewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2020-03-09 14:44 | Barbara Wiśniewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty