Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-02-2020 13:11:00 |
Składania : | 04-03-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 04-03-2020 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Szanowni
Państwo,
w imieniu Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. zwracam się
z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na usługę serwisu i konserwacji pięciu bram garażowych
podnoszonych segmentowych UNI-PRO wraz z automatyką. Umowa zostanie
zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na cztery przeglądy, które zostaną
wykonane w miesiącach: maju 2020r., listopadzie 2020r., maju 2021r.,
listopadzie 2021r. Wykonawca musi posiadać autoryzację Wiśniowski Sp. z o.o. S.K.A.
W ramach
niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących
czynności konserwacyjnych bram garażowych:
1)
wizualne sprawdzenie poprawności działania bram;
2)
sprawdzenie działania urządzeń zabezpieczających – fotokomórki;
3)
kontrola sygnalizacji świetlnej;
4)
sprawdzenie stanu płaszcza bram;
5)
sprawdzenie stanu mechanizmu prowadzenia bram;
6)
sprawdzenie stanu sprężyn wspomagających otwieranie bram;
7)
sprawdzenie linek stalowych oraz elementów łączących poszczególne panele;
8)
sprawdzanie stanu siłownika oraz poprawność działania automatyki;
9)
sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania;
10) wykonywanie niezbędnych regulacji; czyszczenia i smarowania
wszystkich elementów urządzeń mechanicznych, w których występuje ruch i siły
tarcia
11) likwidacja drobnych uszkodzeń mechanicznych powstałych w
czasie eksploatacji
Realizacja przedmiotu umowy zostanie
każdorazowo potwierdzona protokołem z przeglądu czynności konserwacyjnych
podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli obu stron (załącznik nr 2 do umowy).
Należność za
wykonane prace konserwacyjne i naprawcze Zamawiający zobowiązany jest zapłacić
w terminie 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury przez
Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku konieczności wykonania napraw do
przedstawiania kosztorysu naprawy z uwzględnieniem kosztów: naprawy, części
zamiennych, dojazdu. Po akceptacji kosztorysu naprawy przez Zamawiającego, Wykonawca
może przystąpić do wykonania prac. W przypadku konieczności dokonania napraw,
Zamawiający może wybrać inny autoryzowany serwis WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
do wykonania naprawy, jeżeli przedstawi on korzystniejszą ofertę cenową na
wykonanie usług.
Wzór umowy stanowi załącznik do postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 22 419 72 57
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty