Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3488D ul. Spacerowa – Broniewskiego w Kamiennej Górze w km 1+080 – 2+220 (strona lewa).

Natalia Jaworek
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2019 07:49:00
Składania : 09-10-2019 08:00:00
Otwarcia : 09-10-2019 08:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I.           TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 

1.      do dnia 07 stycznia 2020 r. wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,

2.      do dnia 14 lutego 2020 r. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych pozwoleń, uzgodnień oraz zaświadczenia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia robót budowlanych.  

II.           RODZAJ I TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:

1.     Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.2.     Rodzaj zamówienia: usługa. 

III.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3488D ul. Spacerowa - Broniewskiego w Kamiennej Górze w km 1+080 – 2+220 (strona lewa).

1.     CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

2.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.     Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. 

IV.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: 1.     Wobec Wykonawcy nie może być otwarta likwidacja. W tym celu – w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedłożyć aktualny, tj., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a w przypadku braku takiego rejestru,inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju lub wskazać adres internetowy ogólnodostępnej bazy danych, z której Zamawiający pobierze odpowiedni dokument.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający pobierze dokumenty z odpowiedniej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.

2.     Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

3.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1.           dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. dysponują co najmniej 1 (jedną) osobą na stanowisku projektanta  drogowego,posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz która opracowała minimum jeden projekt budowlano – wykonawczy remontu/przebudowy/ chodnika w ciągu drogi klasy minimum Z o długości co najmniej 300 m, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.  

V.           SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 

1.     Formularz oferty powinienbyć zgodny ze wzorem stanowiącym ZałącznikNr 2 do Zapytania ofertowego lub zawierający wszystkie informacje wskazanew treści Załącznika Nr 2 do Zapytaniaofertowego.

2.     Dokument, z którego wynikaprawo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżelioferta została podpisana przez osoby upoważnione dokumentem rejestrowym.

3.     Zaoferowana cena musi byćwyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wgobowiązujących przepisów na dzień sporządzania oferty i określać wartośćprzedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.

4.     Ceny należy podać zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.     Oferta, jak równieżwszystkie oświadczenia i wykazy oraz inne dokumenty, stanowiące integralnączęść oferty (załączniki) winny być podpisane przez upoważnionegoprzedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednimdokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.

6.     W razie rozbieżności wcenie podanej liczbą i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.

7.     Wszystkie strony ofertymuszą być parafowane.

8.     Zamawiający poprawia wofercie:

8.1.  oczywiste omyłki pisarskie,

8.2.  oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencjirachunkowych dokonanych poprawek,

8.3.  inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniemofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłoczniezawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,

8.4.  w przypadku błędnego przeniesienia jakiejkolwiek kwoty zformularza cenowego na formularz oferty Zamawiający może, biorąc pod uwagęokoliczności danego przypadku, potraktować te omyłki, jako oczywiste omyłkipisarskie i poprawić je zgodnie z formularzem ofertowym. W przypadku błędnychdziałań matematycznych polegających na błędnym wyliczeniu kwoty netto lubbrutto, Zamawiający może uznać te omyłki za oczywiste omyłki rachunkowe idokonać w tym zakresie koniecznych poprawek. Powyższe poprawki będą wiążące, oile Wykonawca niezwłocznie nie sprzeciwi się ich wprowadzeniu, informując o tymZamawiającego.    

VI.           KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT: 

1.      Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu onastępujące kryteria:-      cena brutto oferty – 100%  

2.     Opis sposobu obliczeniapunktacji ofert w kryterium „cena brutto oferty”. Zostanie zastosowany wzór: C = najniższa cena brutto ze wszystkich ofert / cena bruttoocenianej oferty x 100 Wramach kryterium „cena oferty brutto” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100punktów.  

3.     Oferty oceniane będąpunktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100punktów.  Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunkiokreślone w zapytaniu ofertowym, oraz nie podlegająca odrzuceniu, która uzyskanajwyższa sumę punktów przyznanych w/w kryterium, t.j. „cena brutto oferty”. 

4.     Zamawiający wskazuje, żeoferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu w następujących przypadkach:4.1.niezgodności treści oferty z zapytaniem ofertowym,

4.2.niewyrażenia zgody na poprawienie omyłek, w sposób wskazanyw rozdz. VI.

4.3.niezłożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów i oświadczeńlub złożenia nieprawidłowych dokumentów i oświadczeń, mimo wezwaniaZamawiającego w zakresie wskazanym w rozdz. XII. 

5.     Cena ma charakterryczałtowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotuzamówienia. 

VII.           ZAWARTOŚĆ OFERTY: 

1.     Oświadczenia i dokumentywymagane w pkt V Zapytania ofertowego,

2.     Formularz ofertowy(Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego),

3.     dokument potwierdzającyumocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy(pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy.  

VIII.           OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 

Osobąuprawnioną do kontaktów jest Ewa Exner, tel. 75 64 50 102, e-mail: ewa.exner@kamienna–gora.pl, 

IX.           OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKUPRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA: 

1.      Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze zWykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto w projekcie stanowiącym Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.

2.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian dozawartej umowy. Warunki zmiany umowy szczegółowo określono w § 11 Projektuumowy.  

X.           UWAGI KOŃCOWE: 

1.     Zamawiający zastrzega sobieprawo odstąpienia od wybrania Wykonawcy bądź unieważnienia ogłoszenia bezpodania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemuw dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

2.     Dokumenty złożone poterminie lub w inny sposób niż określony w pkt IX nie zostaną rozpatrzone.

3.     Ocena zgodności złożonychdokumentów z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawieanalizy dokumentów, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.

4.     Zamawiający może zwrócićsię do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych odWykonawcy. Zamawiający  może wezwać dozłożenia brakujących dokumentów i oświadczeń oraz dokumentów umocowujących dodziałania w imieniu Wykonawcy.

5.     Ze względu na założeniabudżetowe i ograniczenia finansowe w przypadku, gdy kwoty przedstawione wodpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie lub gdyzłożone oferty będą wskazywały taką samą cenę Zamawiający zastrzega sobie prawonegocjacji z Wykonawcami na równych zasadach.

6.     Ostateczny wybór Wykonawcy,z którym nastąpi podpisanie umowy nastąpi po zakończeniu ewentualnychnegocjacji.

7.     O wyborzenajkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożą ofertęw formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku brakuna fax lub adres pocztowy). Informacja o wynikach postępowania zostanie równieżopublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

8.     Od wyniku niniejszegopostępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.38 2019-10-04 07:49:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 24.95 2019-10-04 07:49:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 wykaz osób.docx docx 19.15 2019-10-04 07:49:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 lokalizacja.png png 848.89 2019-10-04 07:49:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 wzór umowy.docx docx 45.7 2019-10-04 07:49:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.38 2019-10-04 07:49:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 24.95 2019-10-04 07:49:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 wykaz osób.docx docx 19.15 2019-10-04 07:49:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie dokumentacji wg opisu

Załącznik Nr 1 opis [...].docx

1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 formularz ofertowy - do wypełnienia i złożenia formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 2 Formu [...].docx

(0)
4 wykaz osób - do wypełnienia i złożenia wykaz osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 3 wykaz [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 381