Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-04-2019 14:24:00 |
Składania : | 30-05-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2019 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja stacjonarnego aparatu RTG, mobilnego aparatu RTG, systemu ucyfrowienia pracowni RTG (CR i DR) oraz systemu archiwizacji, dystrybucji i prezentacji obrazów.
Szczegółowy opis warunków zamówienia znajduje się w załącznikach do postępowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) będącym jednocześnie załącznikiem do postępowania.
CPV:33.11.10.00-1 Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019), wolny od wad. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu używanego czy też rekondycjonowanego bądź wcześniej wykorzystywanego przez innego użytkownika, w tym w szczególności sprzętu wykorzystywanego do udzielania świadczeń zdrowotnych – dotyczy to także wszystkich części składowych, wyposażenia, akcesoriów, itp. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne z opisywanym. Jeżeli zapisy zawarte w formularzu cenowym wskazywałyby w odniesieniu do niektórych urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza składanie ofert na „produkty” równoważne. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (urządzeń) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych Wykonawca zobowiązuje się do właściwego opakowania, załadunku i rozładunku dostarczanych przedmiotów oraz zabezpieczenia ich na czas przewozu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Odpowiedzialność za ewentualne szkody, powstałe w trakcie dostawy do chwili odbioru ich przez Zamawiającego, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcy/podwykonawcom wykonania części z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp wskazania w Ofercie zakresu zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm (nazw) podwykonawców. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a.Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn.zm.).b.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215, poz. 1416),c.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211),d.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz.U. Nr 186, poz. 1252),e.Dyrektywa Rady93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycząca wyrobów medycznych(Dz. U. UE. L. z 1993 r. Nr 169, str. 1 z późn. zm.).
Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
2019-06-28 08:58 | Anita Marczewska | W załączeniu wynik postępowania 19/2019. |
2019-05-30 11:41 | Anita Marczewska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2019-05-29 11:02 | Anita Marczewska | W załączeniu sprostowanie do SIWZ. |
2019-05-29 11:01 | Anita Marczewska | w załączeniu odpowiedzi na pytania do postępowania 19/2019 |
2019-05-23 21:25 | Łukasz Orłowski |
W
załączeniu
pytania
złożone
w
postępowaniu
wraz
z
odpowiedziami
i
załącznikami.
2019_19_odpowiedzi 1 [...].pdf projekt ochrony radi [...].pdf |
2019-05-09 08:55 | Wojciech Tambor | Zamawiający zmienia treść SIWZ w ten sposób, że wprowadza wymóg by oferowany termin zapłaty nie był krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury. |
Komunikaty