Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie o zamówieniu (PL/UE) Dostawa i instalacja stacjonarnego aparatu RTG, mobilnego aparatu RTG, systemu ucyfrowienia pracowni RTG (CR i DR) oraz systemu archiwizacji, dystrybucji i prezentacji obrazów.NR 19/2019

Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2019 14:24:00
Składania : 30-05-2019 10:00:00
Otwarcia : 30-05-2019 10:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja stacjonarnego aparatu RTG, mobilnego aparatu RTG, systemu ucyfrowienia pracowni RTG (CR i DR) oraz systemu archiwizacji, dystrybucji i prezentacji obrazów.  

Szczegółowy opis  warunków zamówienia znajduje się w załącznikach do postępowania. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) będącym jednocześnie załącznikiem do postępowania. 

CPV:33.11.10.00-1 Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym.

Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019), wolny od wad. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu używanego czy też rekondycjonowanego bądź wcześniej wykorzystywanego przez innego użytkownika, w tym w szczególności sprzętu wykorzystywanego do udzielania świadczeń zdrowotnych – dotyczy to także wszystkich części składowych, wyposażenia, akcesoriów, itp. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne z opisywanym. Jeżeli zapisy zawarte w formularzu cenowym wskazywałyby w odniesieniu do niektórych urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza składanie ofert na „produkty” równoważne. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.  Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (urządzeń) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych Wykonawca zobowiązuje się do właściwego opakowania, załadunku i rozładunku dostarczanych przedmiotów oraz zabezpieczenia ich na czas przewozu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Odpowiedzialność za ewentualne szkody, powstałe w trakcie dostawy do chwili odbioru ich przez Zamawiającego, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcy/podwykonawcom wykonania części z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp wskazania w Ofercie zakresu zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm (nazw) podwykonawców. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a.Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn.zm.).b.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215, poz. 1416),c.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211),d.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz.U. Nr 186, poz. 1252),e.Dyrektywa Rady93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycząca wyrobów medycznych(Dz. U. UE. L. z 1993 r. Nr 169, str. 1 z późn. zm.). 

Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 10 tygodni od dnia podpisania umowy.


Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2019_19_załącznik nr 2_przedmiot zamówienia.docx docx 116.25 2019-04-30 14:24:00 Postępowanie
2019_19_SIWZ_sprzet_RTG.docx docx 75.46 2019-04-30 14:24:00 Postępowanie
2019_19_zalaczniki_sprzet_RTG .docx docx 65.67 2019-04-30 14:24:00 Postępowanie
2019_19_JEDZ_sprzet RTG.docx docx 128.89 2019-04-30 14:24:00 Postępowanie
ogłoszenie rtg.doc doc 49 2019-04-30 14:24:00 Postępowanie
2019_19_odpowiedzi 1.pdf pdf 562.78 2019-05-23 21:22:11 Publiczna wiadomość
projekt 2006.jpg jpg 1286.81 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
projekt ochrony radiologicznej 2006.pdf pdf 2491.63 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
Projekt osłon stałych 2010.pdf pdf 3184.67 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
projekt 2010 1A.jpg jpg 1019.32 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
projekt 2010 1B.jpg jpg 1017.65 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
projekt 2010 2.jpg jpg 884.75 2019-05-23 21:24:22 Publiczna wiadomość
2019_19_odpowiedzi 2.docx docx 20.69 2019-05-29 11:00:35 Publiczna wiadomość
2019_19_sprostowanie SIWZ.docx docx 13.35 2019-05-29 11:01:59 Publiczna wiadomość
2019_19_informacja z otwarcia_sprzet RTG.docx docx 15.99 2019-05-30 11:40:50 Publiczna wiadomość
2019_19_ROZSTRZYGNIECIE_sprzet RTG.docx docx 26.34 2019-06-28 08:58:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-28 08:58 Anita Marczewska W załączeniu wynik postępowania 19/2019.

2019_19_ROZSTRZYGNIE [...].docx

2019-05-30 11:41 Anita Marczewska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

2019_19_informacja z [...].docx

2019-05-29 11:02 Anita Marczewska W załączeniu sprostowanie do SIWZ.

2019_19_sprostowanie [...].docx

2019-05-29 11:01 Anita Marczewska w załączeniu odpowiedzi na pytania do postępowania 19/2019

2019_19_odpowiedzi 2 [...].docx

2019-05-23 21:25 Łukasz Orłowski W załączeniu pytania złożone w postępowaniu wraz z odpowiedziami i załącznikami.

2019_19_odpowiedzi 1 [...].pdf

projekt 2006.jpg

projekt ochrony radi [...].pdf

Projekt osłon stałyc [...].pdf

projekt 2010 1A.jpg

projekt 2010 1B.jpg

projekt 2010 2.jpg

2019-05-09 08:55 Wojciech Tambor Zamawiający zmienia treść SIWZ w ten sposób, że wprowadza wymóg by oferowany termin zapłaty nie był krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść podpisane załączniki kwalifikowanym podpisem z Twoją ofertą. Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione (więcej w instrukcji). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2122